Altså! Det er jo umulig at den kan være positiv nå uansett, så hvis det kommer strek er det nok skygge
nå holdt jeg bare 3 sek i urin sånn som det står på pakken. Og det var siste billigtesten. Jeg ser iiingen strek i det hele tatt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Streken kommer nok om et par dagerAltså! Det er jo umulig at den kan være positiv nå uansett, så hvis det kommer strek er det nok skyggenå holdt jeg bare 3 sek i urin sånn som det står på pakken. Og det var siste billigtesten. Jeg ser iiingen strek i det hele tatt
![]()

Må huske å kaste etter tiden har gått ut vettuOg DER var skyggestreken på plass![]()
hihi. Får du alltid skygge strek på de?Og DER var skyggestreken på plass![]()
Må huske å kaste etter tiden har gått ut vettu
Kommer en ordentlig babystrek snart skal du se![]()
hihi. Får du alltid skygge strek på de?
Kanskje jeg bare skal ta en test i morgen også? Bare for å være med i gjengen![]()
![]()
Spennende! Krysser fingrene og sender masse babystøv ^^
Wow. Det var snilt gjort daHehe, ja men måtte bare se at skyggestreken kom sånn som på alle de andre tidligtestene jeg har tattellers hadde jeg faktisk blitt skuffet
haha! Men ja! En ordentlig babystrek har jeg bestilt!
håper den kommer om ikke så lenge!
Har forresten bestilt en til deg også![]()
Jøss! Tissetrengt igjen allerede. Har ikke drukket siden før jeg tisset for to timer siden. Jeg pleier ikke å tisse så ofte.
Gøy med litt symptomer igjenhehe
Jeg og løper på toalettet hele tiden. Irriterende egentlig.
Litt for jeg må tisse, og mye for jeg tror jeg får tr hele tiden. Slitsomt![]()
Godt tegn at du vant noe i februarskravlekonkurransen da! Da har vi bestemt at du er gravid [emoji173]Jøss! Tissetrengt igjen allerede. Har ikke drukket siden før jeg tisset for to timer siden. Jeg pleier ikke å tisse så ofte.
Gøy med litt symptomer igjen [emoji14] hehe
Tenkte akkurat det sammeGodt tegn at du vant noe i februarskravlekonkurransen da! Da har vi bestemt at du er gravid [emoji173]
Godt tegn at du vant noe i februarskravlekonkurransen da! Da har vi bestemt at du er gravid [emoji173]
http://forum.babyverden.no/threads/vinnere-er-trukket-topp-100-februar.1867803/Hææ? Har jeg det?hvor står det?
Tenkte akkurat det samme![]()