Reisen fra jente til mor. <3

Altså! Det er jo umulig at den kan være positiv nå uansett, så hvis det kommer strek er det nok skygge :p nå holdt jeg bare 3 sek i urin sånn som det står på pakken. Og det var siste billigtesten. Jeg ser iiingen strek i det hele tatt :p
d30e3bf1fb817766196b8da59dbc5ee0.jpg

Altså! Det er jo umulig at den kan være positiv nå uansett, så hvis det kommer strek er det nok skygge :p nå holdt jeg bare 3 sek i urin sånn som det står på pakken. Og det var siste billigtesten. Jeg ser iiingen strek i det hele tatt :p
Streken kommer nok om et par dager :) Har trua! :happy:

Må huske å kaste etter tiden har gått ut vettu :p

Kommer en ordentlig babystrek snart skal du se :)

Hehe, ja men måtte bare se at skyggestreken kom sånn som på alle de andre tidligtestene jeg har tatt :p ellers hadde jeg faktisk blitt skuffet :p haha! Men ja! En ordentlig babystrek har jeg bestilt! :p håper den kommer om ikke så lenge!
Har forresten bestilt en til deg også :p

hihi. Får du alltid skygge strek på de?

Kanskje jeg bare skal ta en test i morgen også? Bare for å være med i gjengen :P :P

Ja, bestilte 15 stk og tror jeg har fått skygge på alle! :p noen til og med før frist og forskjellige styrker på. Så med mindre det er en tydelig rosa strek så tror jeg ikke på de lengre :p
Men dette var da siste tidligtesten jeg hadde :)
Jaaaaaa du må jo bare gjøre det :p jeg er like giret på å se om du får strek som hos meg selv :p haha

Jøss! Tissetrengt igjen allerede. Har ikke drukket siden før jeg tisset for to timer siden. Jeg pleier ikke å tisse så ofte.
Gøy med litt symptomer igjen :p hehe

Hehe, ja men måtte bare se at skyggestreken kom sånn som på alle de andre tidligtestene jeg har tatt :p ellers hadde jeg faktisk blitt skuffet :p haha! Men ja! En ordentlig babystrek har jeg bestilt! :p håper den kommer om ikke så lenge!
Har forresten bestilt en til deg også :p
Wow. Det var snilt gjort da :P

Men da hopper jeg i det i morgen jeg også :P

Jøss! Tissetrengt igjen allerede. Har ikke drukket siden før jeg tisset for to timer siden. Jeg pleier ikke å tisse så ofte.
Gøy med litt symptomer igjen [emoji14] hehe
Godt tegn at du vant noe i februarskravlekonkurransen da! Da har vi bestemt at du er gravid [emoji173]

Back
Topp