Reisen fra jente til mor. <3

JEG SER STREK!!! (og det sier litt :P)

Også så bra at tempen fortsatt holder seg oppe. Den målingen i går var nok helt feil.

Krysser fingrene for at vi begge kan flytte inn i november forumet om noen dager:smiley-bounce015

Wooohoo! Jaaa gleder meg til strekfest! Og til vi kan hang out with the november-crew :D

Da er det vel kanskje ikke skygge om demme kom før fristen? :O
Kanskje det er en luringstrek? En jeg-sier-ikke-hva-jeg-er-før-søndag-strek?:p

HaHaha! Ja kanskje det :p men hvis jeg bestiller flere tester nå så skal jeg søren meg ta en test i morgen også :p

Jeg blir så deppa av disse negative testene jeg. Så jeg tror jeg må vente noen dager :oops:
Men du må bare teste, helst flere ganger om dagen :P :P Så spennende å følge med:D

Ja jeg tror det er det som er normalt å bli :p jeg derimot... challenge accepted! :p haha tror jeg har en hjerneskade :p

Da blir det kjøpt flere tester nå da eller ;) ;)

Hehe ja! Men lommeboken min ligger nede i bilen. Det er altså fem etg ned med trapper og kneet mitt er ikke helt der ennå :p så har ikke fått betalt for de ennå. Men har en 10 pk med strips og en digital ukeindikator i handlevognen ;)

Hehe ja! Men lommeboken min ligger nede i bilen. Det er altså fem etg ned med trapper og kneet mitt er ikke helt der ennå :p så har ikke fått betalt for de ennå. Men har en 10 pk med strips og en digital ukeindikator i handlevognen ;)
Er det ikke like greit å ta en 2pk med ukeindikator da? Er vel bare 40 kr mer eller noe :p
Kjøpte en to pk, for nestegang vil jeg se 3+ tegnet :p samtidig vil jeg også se "gravid" når jeg får strek :p

Nyyydelig kjole! [emoji7] [emoji7]

Krysser fingre for at den skyggelignende streken egentlig er en babystrek!

Hehe ja! Men lommeboken min ligger nede i bilen. Det er altså fem etg ned med trapper og kneet mitt er ikke helt der ennå [emoji14] så har ikke fått betalt for de ennå. Men har en 10 pk med strips og en digital ukeindikator i handlevognen ;)
Jeg har kortet mitt lagret med brukeren hos komplettapotek [emoji87]

Er det ikke like greit å ta en 2pk med ukeindikator da? Er vel bare 40 kr mer eller noe :p
Kjøpte en to pk, for nestegang vil jeg se 3+ tegnet :p samtidig vil jeg også se "gravid" når jeg får strek :p

Jo det er vel det, men jeg fant ikke 2 pk med ukeindikator :p skal sjekke en gang til før jeg betaler :)

Back
Topp