Da er det vel kanskje ikke skygge om demme kom før fristen? :OHvorfor får jeg alltid skyggestreker?? Hahaog denne kom til og med før fristen!
Kanskje det er en luringstrek? En jeg-sier-ikke-hva-jeg-er-før-søndag-strek?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Da er det vel kanskje ikke skygge om demme kom før fristen? :OHvorfor får jeg alltid skyggestreker?? Hahaog denne kom til og med før fristen!
Da er det vel kanskje ikke skygge om demme kom før fristen? :O
Kanskje det er en luringstrek? En jeg-sier-ikke-hva-jeg-er-før-søndag-strek?![]()
JEG SER STREK!!! (og det sier litt)
Også så bra at tempen fortsatt holder seg oppe. Den målingen i går var nok helt feil.
Krysser fingrene for at vi begge kan flytte inn i november forumet om noen dager![]()
Forbanna dritstrek xD
Haha. Den beste streken![]()
![]()
Da er det vel kanskje ikke skygge om demme kom før fristen? :O
Kanskje det er en luringstrek? En jeg-sier-ikke-hva-jeg-er-før-søndag-strek?![]()
Gjør deeetHaHaha! Ja kanskje detmen hvis jeg bestiller flere tester nå så skal jeg søren meg ta en test i morgen også
![]()
Jeg blir så deppa av disse negative testene jeg. Så jeg tror jeg må vente noen dagerHaHaha! Ja kanskje detmen hvis jeg bestiller flere tester nå så skal jeg søren meg ta en test i morgen også
![]()
Jeg blir så deppa av disse negative testene jeg. Så jeg tror jeg må vente noen dager
Men du må bare teste, helst flere ganger om dagen![]()
Så spennende å følge med
![]()
Da blir det kjøpt flere tester nå da ellerJa jeg tror det er det som er normalt å blijeg derimot... challenge accepted!
haha tror jeg har en hjerneskade
![]()
Da blir det kjøpt flere tester nå da eller![]()
![]()
Er det ikke like greit å ta en 2pk med ukeindikator da? Er vel bare 40 kr mer eller noeHehe ja! Men lommeboken min ligger nede i bilen. Det er altså fem etg ned med trapper og kneet mitt er ikke helt der ennåså har ikke fått betalt for de ennå. Men har en 10 pk med strips og en digital ukeindikator i handlevognen
![]()
Jeg har kortet mitt lagret med brukeren hos komplettapotek [emoji87]Hehe ja! Men lommeboken min ligger nede i bilen. Det er altså fem etg ned med trapper og kneet mitt er ikke helt der ennå [emoji14] så har ikke fått betalt for de ennå. Men har en 10 pk med strips og en digital ukeindikator i handlevognen![]()
Jeg har kortet mitt lagret med brukeren hos komplettapotek [emoji87]
Nyyydelig kjole! [emoji7] [emoji7]
Krysser fingre for at den skyggelignende streken egentlig er en babystrek!
Er det ikke like greit å ta en 2pk med ukeindikator da? Er vel bare 40 kr mer eller noe
Kjøpte en to pk, for nestegang vil jeg se 3+ tegnetsamtidig vil jeg også se "gravid" når jeg får strek
![]()
Ååååårh jeg vil allerede ta ny test!har ikke klart å kaste dem forrige testen fordi jeg vil sammenligne med neste
![]()
Du er gal[emoji23][emoji23][emoji23][emoji23]