Reading fra Etsy - har det stemt for noen?

Ønskernummerto

Glad i forumet
Er det mange av dere som har fått en «reading» der hun dama fra Etsy fikk rett? Hadde vært gøy å høre noen historier. Min reading tilsa august/september, enten for unnfangelse eller fødsel (hun nevnte ingenting om første scan). Nå ble det ingen unnfangelse i august/september, så det får satses på fødsel i august/september, som vil si at november/desember/januar kunne være signifikante måneder for to streker på testen. Denne måneden (der termin ville vært 2/8) har jeg ikke trua, for ble aksjer kun 4 dager før el. Men noen som det har klaffet for? Solskinnshistorier er bra for å holde motet oppe! :happy:

Min sa mars/april, ble skuffa da det ikke klaffet da, men nå har jeg termin 11. april!
Hun sa også jeg kom til å se blå blomster i tiden før jeg unnfanget, men det var jo på sommeren, så seff gjorde jeg det :p
Hun tok feil på kjønn da, med mindre vi får en overraskelse ved fødsel :hilarious:

Min sa mars/april, ble skuffa da det ikke klaffet da, men nå har jeg termin 11. april!
Hun sa også jeg kom til å se blå blomster i tiden før jeg unnfanget, men det var jo på sommeren, så seff gjorde jeg det :p
Hun tok feil på kjønn da, med mindre vi får en overraskelse ved fødsel :hilarious:
Det er spennende! Bra hun fikk rett på termin da, uansett kjønn :happy: Jeg skulle se svarte fugler, det er det heller ikke mangel på - sønnen min har en helt svart lekefugl, legen min har et maleri med svarte fugler på venterommet, og høsten bærer med seg både trost, skjærer og kråker i hagen (selv om de siste er vel ikke rent svarte, da). Men så er det jo også sånn at man blir oppmerksom på noe når man får påpekt noe (selektiv persepsjon).

Jeg kjøpte en sånn en for gøy. Fikk desember-januar som viktige måneder. Unnfangelse i juli og termin i april, så med mindre babyen blir prematur ser jeg ikke hva som er viktig med disse månedene.

Bom på kjønn også, sannsynligvis. Lesingen sier gutt, ultralyd jente.

Jeg skulle også se etter marihøner, av alle ting. Bortsett fra i en av pekebøkene til sønnen min har jeg ikke sett én marihøne. :hilarious:

Jeg kjøpte en sånn en for gøy. Fikk desember-januar som viktige måneder. Unnfangelse i juli og termin i april, så med mindre babyen blir prematur ser jeg ikke hva som er viktig med disse månedene.

Jeg skulle også se etter marihøner, av alle ting. Bortsett fra i en av pekebøkene til sønnen min har jeg ikke sett én marihøne. :hilarious:
Ja, det var jo helbom, må man si!

Fikk mai/juni og påfugl. ble gravid i juli, men mistet. Fortsatt ikke gravid så ingen termin i mai/juni. Har vært utrolig mye påfugl rundt om kring. En tapet på ett hotell jeg var på med jobbreise, barne-tv og reklame rundt om kring. Så vet ikke:think005 skulle få jente, så spent på den da mannen mener han bare kan lage gutter

Leit å høre at du mistet. Og da skjønner jeg veldig godt at man ønsker at det klaffer fort etterpå. Håper påfuglene fortsetter å åpenbare seg, og at mai/juni betyr OUL!

Kjempebom. Også kan vel datoene være 'enten unnfangelse eller første kontroll/første ultralyd eller termin', så skulle godt gjøres å bomme sånn og :p

Kjempebom. Også kan vel datoene være 'enten unnfangelse eller første kontroll/første ultralyd eller termin', så skulle godt gjøres å bomme sånn og :p
Ja, det er mye helgardering der. Kjønn er jo 50/50, og «tegnet» man skal se etter dukker nok ikke mer opp enn om man ikke hadde blitt gjort oppmerksom på det. Kanskje readeren tenkte på glukosebelastningstest, den må jeg ta i des/Jan….. :laughing002

Jeg fikk november/desember, så det blir jo spennende å se om jeg blir gravid nå før jul! Hester skulle være et tegn. Har noen folk på Facebook/snap som legger ut hestebilder stadig vekk til vanlig, så det må være EKSTREMT mye hester rundt omkring for at jeg skal ta det som noe større tegn enn vanlig. Foreløpig er antall hestebilder i november litt under normalen, så vi får se…

Jeg fikk november/desember, så det blir jo spennende å se om jeg blir gravid nå før jul! Hester skulle være et tegn. Har noen folk på Facebook/snap som legger ut hestebilder stadig vekk til vanlig, så det må være EKSTREMT mye hester rundt omkring for at jeg skal ta det som noe større tegn enn vanlig. Foreløpig er antall hestebilder i november litt under normalen, så vi får se…
Det blir spennende! Fikk du «unnfangelse eller fødsel» eller tok hun med at first scan kunne være en mumighet og? For på meg var det «bare» unnfangelse/fødsel, så da er det jo litt mer narrowed down xsmile5

Det blir spennende! Fikk du «unnfangelse eller fødsel» eller tok hun med at first scan kunne være en mumighet og? For på meg var det «bare» unnfangelse/fødsel, så da er det jo litt mer narrowed down xsmile5
Det var ganske helgardert med at det kunne være unnfangelse, fødsel eller første ultralyd eller lignende :hilarious:. Men jeg velger å håpe på unnfangelse!

Jeg fikk at desember/januar ble viktige måneder. Jeg ble gravid måneden etter jeg fikk svar, men får vite kjønn i desember så kanskje det var det hun så? Hadde også hane/høner som symbol og dagen før eggløsning skulle vi lese en ny bok jeg og sønnen. Han fikk velge side og slo opp på en siden fult av haner :hilarious: kjønn ble gutt så spent på hva UL sier, men mener jeg så litt utstyr på TUL:joyful:

Back
Topp