Random bildetråd.

Ble ikke til alikevell, labratoriumsdamene syns det var så rart at jeg skulle ta en ny igjen etter kun 2 uker, så vi sjekka urinen, og der var null utslag idag, fastende.. :)

Ja, det hørtes jo litt rart ut! Jeg har svangerskapsdiabetes, kjedelige greier kan man si! Hvilken uke er du i? Slår ikke ut i urinen min da :) 4,9 før test og 10,2 etter test... blæææhh

Nei. Pga høyt BT og motstand i navlesnoren. Mild preeklampsi sto det på papirene mine. Vet ikke helt hva som skjer videre jeg da. Men skal høre hvis jm kommer inn før natta :)

Ja, men da skal de vel ikke vente så veldig lenge med å ta ut vesle vel? Hvilken uke er du i?

Ja, det hørtes jo litt rart ut! Jeg har svangerskapsdiabetes, kjedelige greier kan man si! Hvilken uke er du i? Slår ikke ut i urinen min da :) 4,9 før test og 10,2 etter test... blæææhh

Er det de lurer på om jeg kan ha også, slår ut på urinen til vanlig, men forrige glucose belastning var 4,7 først, og 6,0 etterpå ... Men leverte urinprøve til jordmor igår, som tydligvis gav så utslag at hun ville jeg skulle ta en ny glucosebelastning, mens idag var det ingen utslag.. Syns det er litt rart ..

Er det de lurer på om jeg kan ha også, slår ut på urinen til vanlig, men forrige glucose belastning var 4,7 først, og 6,0 etterpå ... Men leverte urinprøve til jordmor igår, som tydligvis gav så utslag at hun ville jeg skulle ta en ny glucosebelastning, mens idag var det ingen utslag.. Syns det er litt rart ..

Jammen da har du jo ikke det da? Rart at du får utslag i urin da? Da pleier det jo å være litt heftig også... Godt vi ikke har lenge igjen ;)

Deili å sjå enden på julegaven te svigermor! Begynte på fredag, og har strikka mykje godt sio.. :-P Glede meg te ei strikkefri helg (forhåpentligvis).. :p

Vedlegg

• 1418937794280.jpg
    1418937794280.jpg
    74,9 KB · Visninger: 73
Back
Topp