Random bildetråd.

Hehe...sånn har det sett ut her også! Godt med alt som er unnagjort når det gjelder oppussing. Heldigvis er det bare for et par dager for deg, og mye bedre å gjøre nå enn etter baby kommer. Her har vi pusset opp div. rom og er så nærme slutten at jeg nå kan begynne å innrede. Endelig!!!
Så deilig det må være å innrede div. nyoppussa rom, gratulerer med å være nesten ferdig - høres omfattende ut! Ja, supert å ha fått ut finger'n og få sånt unnagjort, og det før vi blir tre i familien. :) Har irritert oss lenge over dårlige løsninger, og bra å slippe den irritasjonen på toppen av søvnmangel, ammetåke og div. babyutfordringer... :p

Har pakket ut av babyboxene, så nå begynner stellebordet på badet å bli komplett :D skal ha et på soverommet og, men det er mer til klesskift og tissebleier, så der trenger vi ikke så mye greier :p

Vedlegg

• 1418600365029.jpg
    1418600365029.jpg
    55,8 KB · Visninger: 95
ImageUploadedByBV Forum1418666757.655402.jpg

Har stappet tøybleier i dag! ❤️
Var veldig koselig :)

Så fine! Kan jeg spør hvor du har fått tak i de? Er usikker på om jeg skal kanskje gå for tøybleier de første månedene. Er det en spesiell grunn for at du har valgt å bruke tøybleier?

Fikk de av en snill dame på FB-gruppen "tøybleietorget", det er affiliert side til "tøybleiesnakk" som er en fantastisk side hvor mødre forteller om tøybleier, ALT man trenger å vite.
Vi har ett tøybleie-forum her inne også, som noen fra Januar startet :)
Jeg valgte tøybleier fordi jeg har sensitiv hud og får sår av engangsbind, og vil ikke satse på at Garm ikke vil være det. Det gjør vondt for meg, så kan tenke meg hvor vondt det kan bli for en nyfødt...
I tillegg så er jeg veldig glad i miljøet :) Vil ikke forårsake søppel.
Tøybleier er like lette som engangs, det kreves bare litt planlegging.
Så alt i alt, miljøet og huden! :)
P.S: Tøybleier selges på finn.no, ebay.com, etc... En spesiell fin side er nostebarn.no og lillegullsbleier.no :)

Så fine! Kan jeg spør hvor du har fått tak i de? Er usikker på om jeg skal kanskje gå for tøybleier de første månedene. Er det en spesiell grunn for at du har valgt å bruke tøybleier?

Eg har nett bestilt frå Alvababy (kinableier), glede meg som ein onge te eg får dei i posten!;) masse fine tøybleier der ute, om du e i vurderingsfasen vil eg anbefale deg å joina "tøybleiesnakk" på FB! Der kan dei, som nevnt øve her, alt om tøybleier!;)

Btw, sjekk den skjønna bleio då!! <3

Vedlegg

• 1418677866145.jpg
    1418677866145.jpg
    50,9 KB · Visninger: 89
Eg har nett bestilt frå Alvababy (kinableier), glede meg som ein onge te eg får dei i posten!;) masse fine tøybleier der ute, om du e i vurderingsfasen vil eg anbefale deg å joina "tøybleiesnakk" på FB! Der kan dei, som nevnt øve her, alt om tøybleier!;)

takk for tips jester! Er i vurderingsfasen, så har ikke bestemt meg 100% ennå men skal definitivt sjekke den siden ut :).. Og den bleie var driiiiit søte jo.

Åh, jeg tør ikke bestille Alvababy ennå!
Er så livredd for passform og vekt og alt det der, er bare for en ekstremt billig penge eller hvis de er brukt jeg tør å dyppe tåen nedi DET vannet! :p
Du er modig - jeg misunner deg! Er så koselig å bestille og vaske disse bleiene allerede at jeg får mark! :p

Åh, jeg tør ikke bestille Alvababy ennå!
Er så livredd for passform og vekt og alt det der, er bare for en ekstremt billig penge eller hvis de er brukt jeg tør å dyppe tåen nedi DET vannet! :p
Du er modig - jeg misunner deg! Er så koselig å bestille og vaske disse bleiene allerede at jeg får mark! :p

Heh.. Da tenkte eg og i begynnelsen, men so va da plutselig sendt ei bestilling..:-P da e jo veldi billig, så lenge du holde deg onda 200,- og med gratis frakt e da jo berre å bestilla litt kvar dag.. Hehe.. :-P hater bestilt 6 stk der fra no trur eg.. Spent sjøl på å sjå passform og alt!:D

Heh.. Da tenkte eg og i begynnelsen, men so va da plutselig sendt ei bestilling..:-P da e jo veldi billig, så lenge du holde deg onda 200,- og med gratis frakt e da jo berre å bestilla litt kvar dag.. Hehe.. :-P hater bestilt 6 stk der fra no trur eg.. Spent sjøl på å sjå passform og alt!:D

Forstår godt at det er vanskelig å la være ;) Håper du treffer blinkskudd! :)

Klart til koking:)ImageUploadedByBV Forum1418739825.550568.jpg

Viktig ingrediens i fødebagen:DImageUploadedByBV Forum1418826489.488261.jpg

Back
Topp