Random bildetråd.

Sjekk høygravide hunden min :)
Stakkars lille JackRussel pia mi er smelt på tjukka.. Ikke planlagt. For vi hadde planer om p-sprøyte. Men vips så hang de sammen gitt :p

Så vi venter valper til jul :o
Så vi får litt av en start på 2015 :p med masse valper og nyfødt bebis <3

Sjekk han skyldige valpefaren som ligger med ryggen til :p

ImageUploadedByBV Forum1417806859.821805.jpg

Sjekk høygravide hunden min :)
Stakkars lille JackRussel pia mi er smelt på tjukka.. Ikke planlagt. For vi hadde planer om p-sprøyte. Men vips så hang de sammen gitt :p

Så vi venter valper til jul :o
Så vi får litt av en start på 2015 :p med masse valper og nyfødt bebis <3

Sjekk han skyldige valpefaren som ligger med ryggen til :p

Vis vedlegget 92161

For noen skjønne små hundesenger!:)
<3
Hva slags rase er pappaen?

Veldig skjønne hunder også, forresten:D
Men er litt glad ikke bikkja vår er på tjukka. Hun har løpetid nå, og det er stress i seg selv når man er høygravid. Tviler på jeg hadde orka 8 små snuter til, haha:D
All honnør til dere!:)

For noen skjønne små hundesenger!:)
<3
Hva slags rase er pappaen?

Er potetkasser vi hadde på låven, som jeg mala, å ble til hundesenger :p

Far er 75% langhåret Jack Russel terrier og tispa er 100% korthåret JRT.
Så valpene blir vell 87,5% jack russel di da :p

Sitter her og venter på innskrivning. Alt blir plutselig så mye mer virkelig :D

Vedlegg

• 1418242043531.jpg
    1418242043531.jpg
    38,8 KB · Visninger: 84
Har sterilisert alt av smukker, flasker og ammepumpe-deler!

ImageUploadedByBV Forum1418247466.214142.jpgImageUploadedByBV Forum1418247477.531884.jpg

Har også fått alt i vogna klart, satt på reflekser både foran og bak, og lagt kattenett over.
Har også hengt på Garm-skiltet :)
ImageUploadedByBV Forum1418247514.887005.jpgImageUploadedByBV Forum1418247522.767037.jpg

ImageUploadedByBV Forum1418412875.444367.jpg

Ligger å hviler pondus hula til bebisen min på sofan i kveld :p
Magen er rett å slett diiiger :o noe som sliter på bekkenet.
Så hviler mye fortiden.
24 dager til KS!!
Max lei å håper fødseln starter av seg selv...NÅ :p hehehe

Hehe... hjemmekoselig!? Vi har rømt kåken og håndtverkerne regjerer. Blir bra, da, får flytta og bytta ut to dører og gjort litt pusse-, sparkle- og malearbeid. Skal bli fantastisk når det er ferdig om to dager, dørplasseringer og gamle dører har vært et irritasjonsmoment lenge!

Vedlegg

• 1418472357265.jpg
    1418472357265.jpg
    36,3 KB · Visninger: 95
Hehe... hjemmekoselig!? Vi har rømt kåken og håndtverkerne regjerer. Blir bra, da, får flytta og bytta ut to dører og gjort litt pusse-, sparkle- og malearbeid. Skal bli fantastisk når det er ferdig om to dager, dørplasseringer og gamle dører har vært et irritasjonsmoment lenge!

Her er det også like hjemmekoselig og "klart til jul" :p ImageUploadedByBV Forum1418478788.726860.jpg

Hehe...sånn har det sett ut her også! Godt med alt som er unnagjort når det gjelder oppussing. Heldigvis er det bare for et par dager for deg, og mye bedre å gjøre nå enn etter baby kommer. Her har vi pusset opp div. rom og er så nærme slutten at jeg nå kan begynne å innrede. Endelig!!!

Back
Topp