Random bildetråd.

ImageUploadedByBV Forum1423940403.531857.jpgImageUploadedByBV Forum1423940412.232822.jpg

Gikk trilletur tidligere med forloveden og bikkja, og lillemann, nå ligger jeg og lillemann å koser oss på sofaen - han kniper og trykker så mye så han våkner, og roper da etter mamma, så da får jeg bare bli her..! :p
 
Vis vedlegget 103595Vis vedlegget 103596

Gikk trilletur tidligere med forloveden og bikkja, og lillemann, nå ligger jeg og lillemann å koser oss på sofaen - han kniper og trykker så mye så han våkner, og roper da etter mamma, så da får jeg bare bli her..! :p

Kom på tips te magevondt,sånn sio du allerede hadde fått so mongen...:p ;-) men her i huset hjelpe da å ligga på magen! Når ho då kjem øve på ryggen putra da fint i bleio ittepå!..:)

Såg foresten ganske kos ut på bildene!:)
 
ImageUploadedByBV Forum1424088536.195274.jpg

Hos kiropraktor - håper han kan få litt smertefri nå, fra luftplagene sine, ellers tyr jeg til neddoping i form av sukkervann...
 
ImageUploadedByBV Forum1424107108.576055.jpg

Stakkars lillemann, som han gråt og skreik etter kiropraktoren prøvde å løsne nakken hans, ville nesten gråte selv..! :(
Han har prumpet og rapet masse etter hverandre etter vi ble ferdige, og så har han sovet en del - jeg har troen! ❤️
 
Back
Topp