Random bildetråd.

Hehe, laga meg min egen "godstol" i sofaen. Hadde ikke badering liggende, gitt, men disse bretta sitteunderlagene og en rulla håndduk gjør god nytte. Faktisk veldig bra å sitte på, anbefales til alle som er såre og har litt "sittetrøbbel" etter fødselen. :)
 

Vedlegg

  • 1421882820797.jpg
    1421882820797.jpg
    63,4 KB · Visninger: 117
ImageUploadedByBV Forum1422036360.237526.jpg

Da leker vi venteleken...
Hatt rier med 10-15 min mellomrom på store rier, og 5-10 min mellom små, i heeeeele dag, siden kl 8, og 1 cm åpning "pluss litt til"...
Begynner å gå opp litt i intensitet, og så daler det litt igjen...
Blir nok ikke mye søvn på meg i natt...
 
ImageUploadedByBV Forum1422050899.891403.jpg er på sykehuset, blitt satt i gang pga misfarget fostervann. Så blir en lang natt... :)
 
La oss klokko 00.. Sovna først no.. Ö men sove då og kun onda hako mi tydeligvis.. :p gudhjelpedåmeg ko trøtt mammen e!.. Holititten!.. :eek:
 

Vedlegg

  • 1422762787303.jpg
    1422762787303.jpg
    31 KB · Visninger: 110
La oss klokko 00.. Sovna først no.. Ö men sove då og kun onda hako mi tydeligvis.. :p gudhjelpedåmeg ko trøtt mammen e!.. Holititten!.. :eek:
Oida, stakkars mamma'n! Kjipt med de nettene... håper du får hvilt litt nå på morgenen/formiddagen! Her var det også nattevåk med byssing og synging, men "bare" fra fire til seks... Hadde vondt i magen, stakkar, bedra seg da hun endelig klarte å fylle bleia.
 
Oida, stakkars mamma'n! Kjipt med de nettene... håper du får hvilt litt nå på morgenen/formiddagen! Her var det også nattevåk med byssing og synging, men "bare" fra fire til seks... Hadde vondt i magen, stakkar, bedra seg da hun endelig klarte å fylle bleia.

Ja,me låg ei stond utøve formiddagen.. :p knøttet såve endo, so trøtt va ho vertfall! :eek: e vondt i magen so plage her og trur eg.. Mykje maksling vertfall..Får jo heilt vondt av ho stakkar..:-/ me lika kje at tøttene våre har magevondt!:(
 
Back
Topp