Rainbowdash har fått premien vår❤️

Oi, her hadde det skjedd litt siden sist!!! Så utrolig gøy og komme inn hit med så positiv oppdatering ❤️
Gratulerer så mye ❤️❤️ denne spiren har bare å holde seg inne til rundt termin altså :D
Tusen hjertelig takk :love7
Vi krysser alt vi har, nå krysser jeg også beina:knegg:
 
6+2/dpo 30
Gratulerer alle sammen med dagen:love7

Vat hjemme fra jobb i går, behov for å hente meg inn.
Hadde ikke helt dagen, liten feber, sår og lei meg. Og hvilepuls hadde sunket til 83.
Så tenkte jeg å ta ny cbd ukesindikator, var veldig usikker om jeg turde.:sorry:
Make sure først og se an hvordan den så ut, og den så heldig bra ut. Og da tok jeg cbd, og for første gang ever fikk jeg i går 3+:biggrin:happy093
I love it:Heartred
20220513_130947.jpg
 
Nydelig syn :notworthy:Heartred Så glad på dine vegne!
Dette går riktig vei! Dette skal bli baby :love7
 
6+3/dpo31
Prøver ikke å stresse over synkende hvilepuls.
Ellers er alt tipp topp, nesten redd for å skrive det. Håper sånn for en bra tul neste fredag:love7
 
6+3/dpo31
Prøver ikke å stresse over synkende hvilepuls.
Ellers er alt tipp topp, nesten redd for å skrive det. Håper sånn for en bra tul neste fredag:love7

Min hvilepuls sank også på et tidspunkt og så steg den igjen. Alt gikk fint. Prøv å slappe av og tenke positivt, selv om det er vanskelig. :)
 
Min hvilepuls sank også på et tidspunkt og så steg den igjen. Alt gikk fint. Prøv å slappe av og tenke positivt, selv om det er vanskelig. :)
Tusen takk, akkurat det jeg trenger å høre:love7
 
Anbefaler legge vekk målingen, like greit om du blir bekymret ❤️
Skal tenke å det, samtidig vil jeg eksponere meg for livet:shy:
Jeg vet alt er normalt når det kommer til hvilepulsen, om engstelsen tar overhånd får klokken en pause:happy119
 
6+4/dpo32
Fin dag, blir lett sliten på jobb. Må sette meg mye ned, går fort tom for energi og er konstant andpusten.
Har ikke ømme pupper, lite til ingen stikninger i livmoren.
Men jeg har troen på at inni meg vokser en fremtidig baby:love7
 
Nå har hjertet begynt å slå! Just sayin’ ❤️
 
6+5/dpo 33

Nærmer meg 7+0:wideyed:
Kan faktisk ikke klage på noe, fantastisk fin gravid form :Heartred

Eneste jeg kan klage på er min egen traumatiserte hjerne, den er min værste fiende. Jeg har blitt veldig flink å håndtere PTSD'en min, men den gjør at toleransevinduet mitt for stress og angst er veldig smalt. Jeg føler det har blitt mye bedre, jeg har blitt bedre rustet og sterkere i alle situasjoner. Selv om jeg må aktivt jobb med meg selv hver dag, så møter jeg nå verden med mye mindre angst.
Har mange ganger vært super sinna for at jeg har fått straffen for hva andre mennesker har gjort mot meg, de som burde slite livet ut, ikke meg.
 
6+6:happy:
Eneste jeg ønsker meg er litt mere symptomer :oops:
Gleder meg til tul, trenger virkelig å få avklart om det er liv inni der:Heartred 6 dager igjen.
 
7+0:happy093

Tiden har faktisk gått veldig fort, tenk at jeg har kommet helt hit. 5dager til tul, de dagene håper jeg går like raskt;)
Kommert helt hit uten en eneste blødning, tlr nesten ikke skrive det....redd for å jinxe :bag:
Håper den lille i magen lever:Heartred
 
7+1
Enn det da:happy093
Fin dag på jobb, mye løfting og bæring på jobb. Det går greit, men er sliten og det sliter på psyken når jeg egentlig har løfte forbud. Men når jeg ikke har delt nyheten på jobb kan jeg ikke slippe unna.
4 dager igjen til ultralyd, det skal bli godt å få den avklaringen om det er håp eller ikke.
Magen er treig og hard, dette er et symptom jeg ikke har tenkt så mye på.
 
7+2
3dager til ultralyd, på jobb merker jeg knapt at jeg er gravid. Må passe på å spise, ellers blir jeg svimmel og uggen, men utenom dette fantastisk god form (og det stresser meg hver dag).
Men tenk det 7+2, gravid og blødningsfri (tør nesten ikke skrive det heller).
Alt hodet tenker på nå er ultralyd, tenk om dette er min siste dag som gravid.
Hvilepulsen ligger stabilt på ca 76/77.
 
Dette her SKAL gå bra. ❤️ Hvilepulsen min steg og sank veldig. Det stresset meg en stund, men var ingenting galt selv om pulsen sank.

Håper du får se bankende hjerte på ultralyd og får litt ro.
 
7+3
Må nå opp å tisse på natten:knegg:
Tar det som et bra tegn.
Selv om hvilepulsen synker, stresser jeg ikke så mye med det. Er bare to dager igjen til tul. Da blir det avklaring om magen vokser med et levende eller dødt foster.
Skammelig fin form:Heartred
 
Back
Topp