Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Kaimana
Du er ikke alene om og ha det som du har det,jeg føler meg gravid i kroppen,men ike i hodet.
Ville bare snike meg inn med en klem,og det er kjempe fint og se at du tørr og skrive om dette,istedet for og leve på en falsk rosa sky.
ORIGINAL: Que
Du er ikke alene om og ha det som du har det,jeg føler meg gravid i kroppen,men ike i hodet.
Ville bare snike meg inn med en klem,og det er kjempe fint og se at du tørr og skrive om dette,istedet for og leve på en falsk rosa sky.
Takk for støtten Kaimana[:)] Er godt å høre at man ikke er helt på jordet, selv om det føles sånn[&:]
Det er jo ikke det at jeg ikke vil ha et barn til, for det har jeg jo ønsket leeeenge nå. Jeg trodde jo at jeg skulle være overlykkelig når det endelig skjedde, men så har alt blitt helt annerledes...

Sååå fin mage du har snuppa,tenk lille bolla koser seg inni der da,og at du snart skal få møte h*n på den ordinære ultralyden,det går fort dit nå [:)]
haha,jeg må bare le,for jeg trur vi er ganske like,jeg har også som mål hver sommer og bli så brun jeg overhode kan,men HVA GJØR JEG I ÅR???
Sa jeg ikke at ting ble lettere bare sola kom fram[8D]
Sååå fin mage du har snuppa,tenk lille bolla koser seg inni der da,og at du snart skal få møte h*n på den ordinære ultralyden,det går fort dit nå [:)]
haha,jeg må bare le,for jeg trur vi er ganske like,jeg har også som mål hver sommer og bli så brun jeg overhode kan,men HVA GJØR JEG I ÅR???
Haha, nei, det skal ikke være så lett det der.. Men jeg skal da alltids finne en løsning.. Ligge på en badering kanskje??[:D]
Haha, nei, det skal ikke være så lett det der.. Men jeg skal da alltids finne en løsning.. Ligge på en badering kanskje??[:D]
ohhh smart,eller jeg kan få mannebeinet til og ta med innmaten til ett traktordekk *ler* stort nok iallefall[:D]