Presentasjonstråd!?

Jeg er ei 27 år og kommer fra Larvik :) Her bor jeg med samboeren min som jeg har vært sammen med i snart fem år, i et hus vi kjøpte for 2,5 år siden. Vi har ei snuppe på snart to år. Både hun og spira i magen har vært planlagt :) Ellers jobber jeg som sykepleier og trives veldig godt med det:)

Var endel inne på bv under sist svangerskap, og syntes det var godt å få snakke om ting og tang med andre som er i samme båt. Gleder meg til vi alle blir litt bedre kjent og gleder meg til å følge dere videre :)

Hei, 26år og bor ca. En time unna trondheim :-) har 3 barn og venter det 4. :-) gift med verdens snilleste mann (i mine øyne) vi har sammen tatt over driffta på min heimgård med melk produksjon !

Ellers jobber jeg som helsefagarbeider på ett sykehjem og trives godt med det!
:-)

Fritiden går med på og følgeopp altiviteter med barna og strikking :-)

Eg er 27 år, blir 28 i august. Har ei jenta på 7 frå før og ein gut på 5. Dette året kjem da til å skje masse spennande. Me skal flytta 4 timer vekk fra her me bur no. Skal flytta til gården der min samboer er i frå. Det er ein idyllisk plass og me gleder oss alle.
Han har 3 barn fra før men dei bur mest hos more og dei blir dessverre ikkje med, da ho nekter for det. Er to år til eldste der kan velja og håper han vil komma til oss då.

Eg trener aktiv CrossFit 4-5 ganger i veka. Og ellers syns me alle at livet er best ute:).

Jobber som miljøarbeider i eit bufellesskap for unge voksne.

Hei :)
Jeg er 26 år, blir 27 i Juni.
Er samboer og forlovet med en sjarkfisker på 41 år. Har en bonussønn på 13 og en felles sønn som blir 2 i Mars.
Oppvokst først i Nordland. Så bodd 13 år i Lier (utenfor Drammen) og flyttet hjem igjen (til Andøya) i 2011, hvor jeg møtte mannen min :)
Utdannet interiørkonsulent og jobber for tiden på blomster/interiørbutikk :)

Jeg blir 26 år, 1 oktober! (Sambo 10.oktober) Termin 7.oktober :-) kniis

Vi bor i Telemark og har akkurat kjøpt vårt første hus som vi nå er i gang og skal renovere. Jeg sommer som Assisterende Hotellsjef og sambo for Telenor.
Er gravid med vårt første barn etter og ha prøvd nesten 2 år. Etter utredning endte vi opp med hjelp fra fertilitetsklinikken i Porsgrunn, og klaffet med icsi på første forsøk :-D

Har nå tatt test nummer to som var tydelig positiv og tar sjansen på å melde meg inn her. Jeg vil ikke dele så mye om meg selv, men er 30 år, bosatt i Oslo og har en liten gutt fra før. Vært sammen med mannen i 10 år nå, så begge barna har vært planlagt. Håper bare spiren sitter!

Hei :) Jeg er ei jente på 26 år i oktober. Jeg har en nydelig sønn på 13 måneder, og er nå gravid med en vel planlagt nummer 2, med termin 18.10 :Heartred Vi bor i et lite hus med skogen utenfor døren, sammen med kattepusen vår - akkurat sånn jeg liker det! Jeg utdanner meg for å bli barnehagelærer, og har nå akkurat begynt igjen etter forrige permisjon, og kommet halvveis i studieløpet :hello2 Tenker å prøve å fullføre 1 år nå, sånn at jeg har igjen 1/2 år når jeg kommer tilbake etter neste permisjon! :)

Jeg og bf har vært sammen i snart 10 år :Heartred

Forrige svangerskap og fødsel var helt fantastisk, og jeg håper og krysser fingrene for et like fint svangerskap denne gang! Det har egentlig ikke gått heeelt opp for meg at jeg er blitt gravid enda, og kjenner at frykten for å miste er sterkt til stede, og gleder meg til jeg er over uke 12!

Hei! Jeg er 25 og bor på Sørlandet, og venter første med min samboer gjennom 5 år/kjæreste 6 år. Er utdannet og jobber som hudterapeut.
Vi pratet om nyttårsforsetter på nyttårsaften og ble enige om at vi ville prøve å bli foreldre i 2017 - at det skulle gå så fort hadde vi ikke trodd! Selvom det må sies at jeg ikke hadde gått på prevensjon et par mnd før det igjen.
Fortalte akkurat nyheten idag til samboeren min, og det ble veldig godt mottat!
Ifølge terminkalkukatoren her er termin 8.okt ☺

Hei! [emoji4] jeg er 30 år og er opprinnelig fra fr.stad, flyttet til Rælingen da jeg møtte min nåværende mann! Vi har en sønn samme på 3 år 9.februar og han har to døtre som ble 10 år 7.januar.

Jeg jobber i administrasjonen på et grossistkontor med kunder innenfor norgesgruppen.

Mannen og jeg har vært sammen i 5 år i år og vært gift i 1 år [emoji173]

Har termin 18.oktober foreløpig, menstermin er 9.oktober dog. Begge våre nydelige små har vært godt planlagt! Tok 6 mnd første gangen og 5 mnd denne [emoji1]

Gleder meg masse til å bli bedre kjent med dere!

Jente på 24, gift med bf i tre år allerede :) Vår spire er så ønsket og planlagt, og jeg klarer nesten ikke å tro at jeg er gravid! :p Termin 14.10 på befruktningsdato (hadde sex akkurat på begge maks-dagene på CBFM) og 27.09 på mensdato. Gleder meg til å følge dere! :D

28 år, har en flott mann og to fantastiske sønner på 3 og 6. Jobber som leder i offentlig sektor. Veldig spent på dette svangerskapet, har vært relativt tungt i de to forrige. Termin 14 oktober [emoji178]

Jeg blir 29 nå i Mars og samboer er 37.
Vi har vært sammen i 9 år og vært prøvere i 4 år nå. Har aldri vært gravid før, så dette er kjempe spennende :happy:

Vi endte opp med å måtte ha hjelp gjennom IVF og etter andre forsøk ble to egg satt inn og vi ble endelig gravid!

Veldig nøye planlagt og svært ønsket :Heartred

27 år, bor i Ålesund, har en sønn på straks 15 mnd, ikke helt planlagt.. og det var heller ikke de to her [emoji14]

Åh
Jeg er 34, blir 35 før babyen kommer, er siviløkonom og jobber som økonomisjef. Bor også i Drammensområdet. Vi venter vår 2 og førstemann blir 4 til helgen. Det skal feires med dinosaurbursdag for barnehagevennene og familieselskap etterpå. Så det blir en intens dag og jeg håper formen min holder seg fin :)

Vi har vært sammen i 7,5år og alle tre graviditetene var godt planlagt. Så håper vi at vi slipper unna med kun 1 denne gangen (MA/BO i uke 13 første gangen).

Jeg skaffet meg noen veldig gode venner via Babyverden sist, og håpet er selvsagt å gjøre det samme denne gangen :)

Åh, det var godt å se deg, jeg er samme her, 34 og blir 35 før barnet kommer. Da har jeg en til på samme alder i denne termingruppen.. :)

God morgen!

Oslojente her, jobber på kontor til vanlig. Har nå endelig fått positiv graviditetstest i 26 pp :) Så ja, vi jubler om dagen :)
Har vært sammen med barnefar i 3 års tid og vi giftet oss også i høst.

Første barn for begge, og vi gleder oss veldig. Og er litt engstelige. Men det er vel lov... :D

God morgen!

Oslojente her, jobber på kontor til vanlig. Har nå endelig fått positiv graviditetstest i 26 pp :) Så ja, vi jubler om dagen :)
Har vært sammen med barnefar i 3 års tid og vi giftet oss også i høst.

Første barn for begge, og vi gleder oss veldig. Og er litt engstelige. Men det er vel lov... :D
Moro og se at der er flere fra denne kanten også! [emoji4] gratulerer så mye!

Back
Topp