Presentasjonstråd!?

Hei,
Jeg er snart 28 år, og venter nummer en. Bor og jobber i Stavanger-området. Vi har vært sammen i straks tre år, og for 15 mnd kjøpte vi hus sammen. Siden da har vi totalrehabilitert hele huset, og i neste uke flytter vi forhåpentligvis inn ❤️ Jeg jobber i offentlig sektor, og stortrives i jobben min, men nå gleder jeg meg til å ta fatt på den viktigste arbeidsoppgaven som mamma for lille Knøttet ❤️ Menstermin er 4. oktober ❤️
 
Hei!
Jeg er 22 år og har et barn født mars 2015 fra før. Vi bor for øyeblikket i utlandet og jeg er hjemmeværende mens mannen jobber i en matbutikk og har et AS firma. :)
 
Hei :greet025

Testet, til min store overraskelse, positivt i går kveld, måtte ta hele 5 tester før jeg turte å tro det, så da hiver jeg meg med her. Jeg er 28, bor for tiden i utlandet med kjæresten gjennom 3 år, men planlegger flytting til Norge i løpet av året. Første barn for oss begge, aner ikke hvor langt jeg er på vei pga. ustabil syklus. Blir en gang i oktober i alle fall, håper å kunne holde meg her inne til da :)
 
Hei :greet025

Testet, til min store overraskelse, positivt i går kveld, måtte ta hele 5 tester før jeg turte å tro det, så da hiver jeg meg med her. Jeg er 28, bor for tiden i utlandet med kjæresten gjennom 3 år, men planlegger flytting til Norge i løpet av året. Første barn for oss begge, aner ikke hvor langt jeg er på vei pga. ustabil syklus. Blir en gang i oktober i alle fall, håper å kunne holde meg her inne til da :)
Gratulerer så mye! Og jøye meg så spennende dere får det i år da! :D
 
Blir 29år i morgen og bor i Hønefoss. Venter barn nummer 1 og gravid for første gang :happy: Nettopp kjøpt hus med samboer og bod her i litt over 3mnd. Jobber begge med IT og møttes på jobb, vært sammen i straks 2år. Var begge enige om å prøve få barn, men planen var å vente litt lengere sånn egentlig :p Spiren er hjertelig velkommen og håper at den sitter :flower
Gratulerer så mye med dagen, og gratulerer med spiren i magen!
Koselig å se noen fra "min" by her inne ;)
 
Hei :greet025

Testet, til min store overraskelse, positivt i går kveld, måtte ta hele 5 tester før jeg turte å tro det, så da hiver jeg meg med her. Jeg er 28, bor for tiden i utlandet med kjæresten gjennom 3 år, men planlegger flytting til Norge i løpet av året. Første barn for oss begge, aner ikke hvor langt jeg er på vei pga. ustabil syklus. Blir en gang i oktober i alle fall, håper å kunne holde meg her inne til da :)
Gratulerer! [emoji16][emoji173]
 
32 år gammel nordtrønder som har forvillet seg til Sarpsborg :) Første barn for oss begge. Driver aktivt med hestesport, så er veldig spent på hvordan det skal gå å kombinere dette med graviditeten, men det går vel bra :)
 
Heisann :)

Blir 27 den 30 oktober (har termin rundt den tid også) :D mannen blir 30 i mars.
Bor i Nordland, vært sammen i over 4 år og vært gift i 4 mnd <3
Fikk ei nydelig datter i april 2016, så blir to tette her :D

Eier enebolig, jeg jobber som pedagogisk leder på småbarnsavdeling men er enda ute i permisjon [emoji4]
 
32 år gammel nordtrønder som har forvillet seg til Sarpsborg :) Første barn for oss begge. Driver aktivt med hestesport, så er veldig spent på hvordan det skal gå å kombinere dette med graviditeten, men det går vel bra :)
Så gøy med flere hestefolk [emoji1] gikk fint for meg å ri sist sangerskap. Hadde siste ridetur dagen før fødselen startet. Og red mitt siste stevne når jeg var 7 mnd på vei [emoji5] så håper jeg holder meg like godt denne gangen [emoji5]
 
Så gøy med flere hestefolk [emoji1] gikk fint for meg å ri sist sangerskap. Hadde siste ridetur dagen før fødselen startet. Og red mitt siste stevne når jeg var 7 mnd på vei [emoji5] så håper jeg holder meg like godt denne gangen [emoji5]

Ja, jeg satser også på at jeg klarer et aktivt svangerskap! :) Har traver jeg da, men rir dressur i tillegg. Håper i det minste det vil gå greit å kjøre frem til oktober, så får det så være om vi må legge dressurkursene på vent etter sommeren. Vurderer om jeg må sette ham bort i trening noen måneder rundt termin, men... Den tid, den sorg. Hønemor har litt vanskelig for å gi slipp på kontrollen ;)
 
Ja, jeg satser også på at jeg klarer et aktivt svangerskap! :) Har traver jeg da, men rir dressur i tillegg. Håper i det minste det vil gå greit å kjøre frem til oktober, så får det så være om vi må legge dressurkursene på vent etter sommeren. Vurderer om jeg må sette ham bort i trening noen måneder rundt termin, men... Den tid, den sorg. Hønemor har litt vanskelig for å gi slipp på kontrollen ;)
Hihi [emoji23] jeg selv syntes det var værre å kjøre enn å ri[emoji6] følte jeg fikk så støt i ryggen og magen. Men kan jo være det var type vogn jeg kjørte [emoji5]
 
Hihi [emoji23] jeg selv syntes det var værre å kjøre enn å ri[emoji6] følte jeg fikk så støt i ryggen og magen. Men kan jo være det var type vogn jeg kjørte [emoji5]

Skal kjøre så fort at beina ikke er borti bakken vettu, blir ikke humplete når hesten flyr ;) :p
 
Jeg fyller 25 i år og bor i nord :) Har ei datter på 5 år som blir skolebarn til høsten :eek: Jeg er ingeniørstudent og sambo jobber i barneskolen :)
Dette var en veldig planlagt graviditet som tok oss 11 mnd :Heartred
 
Jeg er 33 år, bor på gård i en liten bygd i Rogaland. Her har jeg bodd i litt over ett år. Venter endelig min baby nummer to. Mannen min har en sønn fra tidligere.
Har alltid hatt lyst å bli ung mor, men når jeg ikke traff drømmemannen før for to år siden så ble det ikke slik da. Gleder meg veldig til å få en liten likevel. Vi prøvde 6 måneder før spira satt.
 
Blir 31 i år, bor i Sogn og Fjordane. Samboer og jeg venter vårt første barn ❤så det gleder vi oss veldig til. Prøvde vel i 8-9 måneder før frøet satt :dummy::dummy1:Jobber til vanlig i offentlig sektor.
 
Back
Topp