Presentasjonstråd!?

Hei :) 30 år, bor i Trondheim. Venter barn nr 3, straks 12 uker på vei.

Travle dager med to små barn, graviditet og full jobb. Men gleder meg til oktober :)
 
Føler det er veldig få fra Akershus her[emoji44][emoji121]
 
Slenger meg på her jeg [emoji6]

24 år (blir 25 før termin) gammel jente fra Rogaland. Har en datter på 3 år og venter bebis i midten av oktober. Bor sammen med barnefar og vært kjærester i 9 år nå.

Utdannet helsefagarbeider og jobber på aktivitetssenter for psykisk utviklingshemmede og i bolig i helgene, trivs veldig godt med det [emoji106]

Er for tiden sykemeldt med en ekstrem kvalme, som jeg gleder meg veldig til går over.....[emoji26] Er 8+1 idag, så regner med jeg må holde ut noen uker til... Var ikke så kvalm med første, men merker og stor forskjell nå mtp at man har et barn fra før og ta seg av i tilegg...

Kjekt å følge med andre som er kommet cirka like langt i graviditeten [emoji6][emoji106]

Så kjekt med flere fra Rogaland! [emoji5][emoji322]
 
Hei! Jeg er litt seint i gang med slike forumgreier, men håper jeg får være med her likevel :) Bor i Oslo og har termin 29. oktober. Fra før har vi en gutt på tre. Jeg har vært litt forsvunnet fra jordas overflate så langt i graviditeten (med kvalme), men gleder meg etterhvert til å følge og "bli kjent" med dere her inne :)
 
Østfold her.
Nesten akkurat bikket 36.. har ei datter på 6 fra før, dette er første med samboer. Ingen anelse om hvor langt jeg er på vei, da dette kom som julekvelden på kjerringa..... Jeg tror egentlig ikke helt på det enda....
Er utdannet helsesekretær.
 
33 år, bor en halvtime sør for Stavanger omtrent. Med ungdomskjæresten og våre to døtre på 9 og 6 år :) Flytta til større hus for ca et år siden litt fordi vi alltid har hatt lyst på et tredje barn.

Har aldri kunnet få barn på naturlig vis pga endometriose, men skulle vise seg å bli ekstra vanskelig denne gang. Prøverørsforsøket med maks medisindoser ga knapt resultat, men et av de stakkars to eggene vi klarte å produsere ville bosette seg i magen, så nå venter vi lykkelige og litt nervøse (enda bare 10 uker)- regner dette som siste sjanse på en liten baby til :Heartred
 
Jeg er 33 år, gift, bor i Rogaland, og har tre barn fra før (en 2006 modell, en 2008 modell og en 2011 modell). Vi var egentlig ferdige etter tre, men så ble nå omstendighetene engang annerledes, og nå venter vi med glede og spenning på nummer 4:love7 Og med denne lille lykkesbylten blir vi absolutt en komplett familie! :)
 
27 år fra Vestfold. Vi venter vårt første barn 31.10. Har hengt mest i novemberforumet, men etter tul for 3 uker siden, fikk vi vite at termin mest sannsynlig er i oktober. Gynekologen mente jeg hadde termin 24.10. Men det tror jeg ikke noe på, så vi forholder oss til 31. Så lenge :p
 
Hei :)
Jeg er 28 år og bor i Nord-Troms med mannen min. Vi venter vår første 19. oktober :) var på ul på tirsdag, og fikk se lille for første gang <3 vi gleder oss masse. Føler meg såå ung og uerfaren for tiden :p

lite folk fra nord-norge her, virker det som?
 
Jeg er 30, mannen blir 36 rundt om fødsel.
Vi har vært kjærester i snart 10 år og samboerer i 9.
Vi bor i Bergen. Jeg jobber som lærer, han er advokat.

Det er flere grunner til at vi har ventet så lenge, men mest pga studier, og det at jeg fikk påvist endometriose. Det har gjort at vi hat hatt en prøvetid på ca 2 år. Barnet er planlagt og ble til ved IVF. Hadde flaks og trengte bare ett uttak.

Dette blir en spennende reise, og mannen er noe nervøs for dette her.
 
Jeg er 25 år, sambo er 30, vært sammen i snart 7 år :) Skal bygge hus til høsten, så blir mye styr rundt termin, men det fikser vi :home Begge er fra bygder i Hedmark, men skal bygge i Hamar. VELDIG reiseglade, så lille babyen blir en reisevandt unge :happy: Våres første barn.
 
Jente fra Lofoten, er 21 år med ei jente som blir 4 i år. Hadde termin i oktober 2017, men gutten vår kom i september istedet. 1 måned før termin grunnet preeklampsi. Jeg er hjemmeværende fortiden og har en samboer som er i jobb. Tilbringer mye tid ute i skog og mark.
 
Back
Topp