Presentasjonstråd!?

Eirin85

Elsker forumet
Høsthjerter 2017
Hei dere, jeg savner egentlig en tråd der vi skriver det vi ønsker å dele om oss selv! Vil jo bli kjent med dere liksom [emoji4] Skal jeg begynne, eller tenker dere at første innlegg i dagbok er et bra sted å gjøre det?

Ønsker dere en fantastisk mandag [emoji255]
 
Jeg synes dette er en god ide [emoji5] så enten kan du begynne eller så kan jeg gjøre det [emoji5]
 
Da begynner jeg! :D

Jeg heter Eirin, er 31 år, født og oppvokst i Drammen og bor her fortsatt. Har en datter fra et tidligere forhold. Hun heter Oda-Nikoline og blir 6 år 22.februar.

Av utdanning er jeg barnehagelærer og medisinsk sekretær, og jobber nå som barnehagelærer på småbarnsavdeling. Begynte der i oktober 2016 så det er ganske nytt :) har ikke fortalt noe på jobb ennå. Når forteller man egentlig!? Litt noia ift at prøvetiden min ikke er over før 1.april..

Vært sammen med barnefar i litt over 3 år, hvor 2 av dem har vært avstandsforhold. Forlovet siden juni 2015 og skal gifte oss 02.juni 2018 hvis vi kommer i mål med baby i oktober ;)

Dette er min første planlagte graviditet, så det er en herlig følelse for det meste. Men er jo litt skremmende å skulle ha baby igjen også.

Jeg har bipolar lidelse type 2, hatt diagnosen i 10 år nå.

Hvis dere lurer på noe, bare spør :) gleder meg til å lese om dere og bli bedre kjent!
 
Jeg er 24 år, blir 25 år 20 april. Er fra Vestfold og har en nydelig sønn på snart 2 år fra før av, og 2 nydelige engler i himmelen<3 har samme pappa til dem alle og vi eier leilighet sammen, vi har vært sammen siden jeg var 16-17 år :)
Holder på å ta barne-og ungdomsarbeider på opk-instituttet, så blir det vel muligens noe høyskole etterhvert, enten førskolelærer eller vernepleier. Det er planen, men vet jo ikke hvordan det er å studere med barn, så det kan bli spennendes :) Men orker ikke å jobbe på kiwi for alltid så en utdannelse på man ha :p

Merker jeg er veldig spent og nervøs for dette svangerskapet.. Alt må gå bra <3
 
Jeg er 24 år (blir 25), opprinnelig fra Østlandet men bor i stavanger. Venter min første nå og det er jo selvfølgelig utrolig spennende og skummelt på samme tid!

Jeg jobber som sosionom på en barneskole, og vil veldig gjerne komme i kontakt med flere fra området her eller som venter sin første :) kjekt å prate med alle som har termin omtrent samme tid som meg selvfølgelig, men ekstra spennende med de som er like blanke som meg :p
 
Jeg er 34, blir 35 før babyen kommer, er siviløkonom og jobber som økonomisjef. Bor også i Drammensområdet. Vi venter vår 2 og førstemann blir 4 til helgen. Det skal feires med dinosaurbursdag for barnehagevennene og familieselskap etterpå. Så det blir en intens dag og jeg håper formen min holder seg fin :)

Vi har vært sammen i 7,5år og alle tre graviditetene var godt planlagt. Så håper vi at vi slipper unna med kun 1 denne gangen (MA/BO i uke 13 første gangen).

Jeg skaffet meg noen veldig gode venner via Babyverden sist, og håpet er selvsagt å gjøre det samme denne gangen :)
 
Jeg er 26 år, kommer fra Romsdal og bor her nå også etter flere år på sørlandet og utlandet [emoji5] har ei nydelig datter på snart 15 mnd som ikke var planlagt, denne her er planlagt for jeg vil ha barna ganske tett [emoji5] har samme far til de begge og og vi har vært sammen i 3 år.
Vi eier et småbruk og har et AS sammen [emoji5]

Kjenner jeg er litt urolig for dette svangerskapet da jeg fødte et alvorlig sykt barn sist, men er heldigvis helt frisk nå [emoji5] og håper dette går smertefritt [emoji6]
 
Jeg er 37 år fra Stavangerområdet, første barn på vei og vel planlagt [emoji4] Vært sammen med barnefar i snart fire år, og vi har nettopp kjøpt nytt hus sammen. Har prøvd å bli gravid i nesten et år før jeg fant ut at jeg hadde veldig tidlig eggløsning. Spiren satt visst straks etter at vi hadde funnet ut av at jeg ikke kunne stole på "vanlig" eggløsningsberegning. Veldig spent og glad, men også litt bekymret for at alderen min skal gjøre svangerskapet tyngre.
Jobber som lærer, og har ikke tenkt å si noe på jobb før rundt uke 12-14 [emoji4]
Gleder meg til å følge dere de neste månedene! [emoji4] klem
 
Jeg blir 26 år 16.april, venter mitt første barn :) kommer fra en øy uten for ålesund og har vært sammen med samboeren min i snart 4 år.

Jobber som frisør og begynner på mitt 9ende år i den salongen og stor trives :)
Slutta på pilla i april 2015, å hadde egentlig tenkt å ta kontakt med gu for å ta en sjekk om alt var som det skulle siden det ikke hr klaffa før nå :p
Etter menge runder med el tester og ustabil syklus :) Ellers har jeg ikke så veldig mye mer jeg kan komme på å komme med :p hihi
 
Jeg er 30 fra Stavanger. Har en datter på 8.

Jobber som lærer samtidig som jeg holder på med master. Hadde ikke planlagt å bli gravid før jeg var ferdig utdannet men skal prøve å komme i mål som lektor selv om det kommer baby midt oppi det hele;)

Vi har vært sammen 4 år. Ble forlovet for 1 år siden.

Sist jeg var gravid var jeg alene og deprimert hele svangerskapet. Fortrengte mye. Så dette føles som første gang. Gleder meg spesielt til UL sammen med mannen. Må være en helt annen opplevelse å være gravid når en kan dele gledene sammen med noen. Så det ser jeg fram til :)
 
Jeg er 34, blir 35 før babyen kommer, er siviløkonom og jobber som økonomisjef. Bor også i Drammensområdet. Vi venter vår 2 og førstemann blir 4 til helgen. Det skal feires med dinosaurbursdag for barnehagevennene og familieselskap etterpå. Så det blir en intens dag og jeg håper formen min holder seg fin :)

Vi har vært sammen i 7,5år og alle tre graviditetene var godt planlagt. Så håper vi at vi slipper unna med kun 1 denne gangen (MA/BO i uke 13 første gangen).

Jeg skaffet meg noen veldig gode venner via Babyverden sist, og håpet er selvsagt å gjøre det samme denne gangen :)
Drammensområdet vil si? [emoji4]
 
Heisann! Er 27 år, bor i Bergen med min mann og vår sønn på 18 mnd! Holder på å bygge oss hus, så bor hos foreldrene mine i en overgangsperiode! Flytter inn om 2 mnd ca! Har vært sammen med min kjære i 6 år, og har vært gift i to og er halv år!

Jobber som sykepleier på Haukeland, men har og studert pedagogikk og tanken er å gå over til læreryrket om noen år!

Begge graviditetene har vært godt planlagt! Forrige gang jeg var gravid hadde jeg nesten ingen plager, så krysser fingrene for at det går like bra denne gangen! Det jeg bekymrer meg litt for er at jeg fødte prematurt sist (uke 35+0) så spent på om det skjer igjen :)

Blir spennende å følge alle dere damer <3
 
Hei :) Jeg er 23, blir 24 sånn rett rundt hjørnet og er bosatt ved ytre Oslofjord med min samboer.
Vi startet jakten på ett familiemedlem i sommer da vi var på ferie på tidenes familiehotell! Så september sluttet jeg på pilla og i starten av januar satt rumpetrollet.
Vi forlovet oss i julen, så her blir det planlegging av dobbel lykke fremover:)
Vi har vært sammen i snart 3 år, og er etablert med bolig og faste jobber.

Er utrolig nervøs og spent på tiden fremover ettersom dette er førstemann.

Gleder meg til å bli kjent med dere jenter fremover ❤
 
Hei :) Jeg fyller 22 i år, og dette blir vårt første barn. Bor ca 1 time utenfor Bergen, og har vært sammen med mannen i 2 år.

Jeg er utdannet som industrimekaniker, men grunnet oljemarkedet står jeg for tiden uten fast jobb :/ Jobber en del på skole som vikar.

Både jeg og sambo har alltid sett for oss å bli unge foreldre, så etter 6 mnd prøving gikk det "endelig" :-D

Jeg er med i en studie på Haukeland universitetssykehus, hvor det forskes på fosterets utvikling og faktorer både før og under graviditeten. Det vil si at jeg får ganske god oppfølging, både med UL og div andre prøver. Dette er veldig betryggende for en førstegangs gravid :)

Gleder meg til fortsettelsen. Både å følge med på alle dere, og videre i mitt eget svangerskap <3
 
Hei :) Jeg fyller 22 i år, og dette blir vårt første barn. Bor ca 1 time utenfor Bergen, og har vært sammen med mannen i 2 år.

Jeg er utdannet som industrimekaniker, men grunnet oljemarkedet står jeg for tiden uten fast jobb :/ Jobber en del på skole som vikar.

Både jeg og sambo har alltid sett for oss å bli unge foreldre, så etter 6 mnd prøving gikk det "endelig" :-D

Jeg er med i en studie på Haukeland universitetssykehus, hvor det forskes på fosterets utvikling og faktorer både før og under graviditeten. Det vil si at jeg får ganske god oppfølging, både med UL og div andre prøver. Dette er veldig betryggende for en førstegangs gravid :)

Gleder meg til fortsettelsen. Både å følge med på alle dere, og videre i mitt eget svangerskap <3
Så spennende å være med på et slikt prosjekt [emoji7]
 
Slike detaljer kan vi komme tilbake til om noen måneder [emoji23] Men siden du er fra Drammen er vel sjansen stor for mer interaksjon siden hvis alt går bra for begge (bank i bordet!)
Fælt så hemmelighetsfull da [emoji14]
 
Jeg er 26 og venter mitt første barn.
Bor i Møre og Romsdal, på ei halvstor øy. :p

Akkurat nå jobber jeg som 1 av 2 restaurantsjefer, har ansvar for opplæring av nye servitører og ansvar for kassaarbeid (jeg er eneste som vet hvordan man bruker kassa).
Jeg har gått 2 år sykepleie, men på grunn av graviditeten må jeg sannsynligvis kaste inn håndkleet.

Som flere har fått med seg er jeg i et forhold akkurat nå, men sannsynligvis kommer ikke dette til å fortsette mye lenger.. Det er sårt, men jeg begynner å innse at det blir meg og baby, alene. :) Jeg gleder meg så mye, og føler meg velsignet (selvom jeg ikke finnes religiøs). Jeg kommer til å ha mye støtte i familien min, det vet jeg :)

Gleder meg til å følge dere :D
 
Back
Topp