Presentasjonstråd!?

Hei! Jeg har smugkikka litt her i det siste. Bor i Rogaland med mann og en datter på 16 mnd. Med henne tok det ett år før jeg ble gravid, og var på vei til å bli henvist til utredning. Denne spiren derimot, satt på første forsøk:) Er 6+4 i dag.
 
Hei! :greet025
Jeg testet til min store overraskelse positivt på mandag, men først på test nummer 5 og 6 onsdag morgen innså jeg at jeg virkelig er gravid!
Jeg er 32 år og bor i Vestfold sammen med min fantastiske kjæreste gjennom snart 3 år. Vi har termin 21. oktober og dette blir vårt første barn! :)
 
Hei! :)

Jeg blir 27 år og testet positivt 10. februar og har foreløpig termin 21. oktober. Har ingen barn fra før, men samboeren min har to gutter.

Vi bor i Sarpsborg og har akkurat bygd nytt hus. Vi prøvde i åtte måneder før det klaffet og er nå så lykkelige. Håper den lille klamrer seg fast! :smiley-angelic001
 
30 år, blir 31 før babyen kommer. Blir vårt andre barn. Bor i Drammensområdet, og jobber som leder i helsesektoren.
 
Det tok 5 år å få den første ungen,og med den litt brokete fortiden så hadde jeg egentlig ikke tenkt å bli med i noe terminforum allerede i første trimester, men der er jo så ensomme, disse første ukene!

33 år gammel biolog her, gift med en kar jeg har vært sammen med i 14 år som lokket meg ned fra Finnmark til Østlandet.
Denne graviditeten kom som en stor overraskelse, så ikke akkurat planlagt, men merker at vi er helt klare for en til!

8+4 i dag, har vært på en ultralyd, men er fortsatt litt avventende frem til ny ultralyd neste uke.
 
Hei har tittet litt inne på dette forumet nå i 2 ukers tid, Jeg er 27 år og er ordentlig klar for baby med mannen i mitt liv, vi har ikke vært sammen så lenge men vi har kjent hverandre en god stund, og alt føles så riktig, han har 3 stk fra før. Kjempe fine, søte unger. Kjempe fint forum med masse informasjon og historier :)
 
Hei!
Jente på 29 fra Bergen her, rekker forhåpentligvis akkurat ikke bli 30 før fødsel :happy112
Vært sammen med samboeren på 31 i 4+ år, det var ikke helt planlagt, men velkomment. Dette blir begges første. Det var vel "på tide" og vi er begge i fast jobb. Litt omvending da vi begge har vært vant med å feste nesten hver helg og jeg var fast røyker. Sluttet på dagen da jeg fant ut av graviditeten, så leveren liker vel meg for tiden :dance011
Så får vi bare håpe alt går bra :smiley-bounce012 kjekt å kunne tyte litt med dere her inne da jeg ikke kjenner noen andre gravide for tiden.
 
Hei! Jeg er 25 år og bor i Oslo. Gravid for første gang! [emoji85] Jeg og bf har ikke vært sammens så lenge, men jeg var forelsket i han allerede første gang som 13 åring, og vi møttes den gang i en liten by i Møre Romsdal. Ifjor sommer møttes vi igjen ved tilfeldigheter her i Oslo 11 år etter vi så hverandre sist.
 
Hei. Jeg er kremt...eldre ;) og kommer fra sør-øst landet. Jeg har 3 barn fra tidligere og han ingen. Dette blir vårt første barn sammen. :)

Hurra for voksne :)
 
27 år, rogalending i eksil i Trondheim [emoji4] første, og termin i månedsskiftet sept/okt.
Hatt en 45-dagers syklus, legen trodde meg ikke før etter ul (som eg fikk pga mistanke om sa :( ).
Ti uker på vei nå og greit kvalm/uggen/trøtt om dagene - for et godt formål [emoji23] [emoji173]️
 
28 år fra Bergen. Har vært gift med mannen min i en del år allerede og dette er vår første
 
Hei:)
Jeg er 34 år og venter første barn med min fantastiske samboer! Vi rakk vel egentlig ikke prøve før vi ble gravide:p men veldig lykkelig for den lille som vokser i magen:Heartred
I følge tidlig ultralyd er terminen 18 oktober, dersom alt går bra!- har ikke falt helt til ro der enda:nailbiting:

Ellersbor vi i Bærum, og jeg er utdannet barnevernpedagog og jobber som miljøterapeut i barne- og ungdomspsykiatrien. Samboeren jobber i hotellbransjen:)

Gleder meg til å bli mer kjent:happy:
 
Hei. :) Vestlandsjente busett på Sørlandet. Er endelig gravid etter 5 prøverørsforsøk. Denne lille spiren blei laga hjå Maigaard i Danmark og den går derfor under namnet Dansken enn så lenge ;-)
 
Slenger meg på her jeg [emoji6]

24 år (blir 25 før termin) gammel jente fra Rogaland. Har en datter på 3 år og venter bebis i midten av oktober. Bor sammen med barnefar og vært kjærester i 9 år nå.

Utdannet helsefagarbeider og jobber på aktivitetssenter for psykisk utviklingshemmede og i bolig i helgene, trivs veldig godt med det [emoji106]

Er for tiden sykemeldt med en ekstrem kvalme, som jeg gleder meg veldig til går over.....[emoji26] Er 8+1 idag, så regner med jeg må holde ut noen uker til... Var ikke så kvalm med første, men merker og stor forskjell nå mtp at man har et barn fra før og ta seg av i tilegg...

Kjekt å følge med andre som er kommet cirka like langt i graviditeten [emoji6][emoji106]
 
Back
Topp