Presentasjonstråd

28 år gammel fra Trondheim.
Har ei jente på 2år fra tidligere og nå venter jeg og sambo vårt første barn sammen :)

Jeg er 34 år,bor i trondheim med kjæresten,og vi venter vår første i sept 2015 :D :)

Hei, jeg er 28 år, fra Ålesund, gift å venter vårt andre barn ca.17.september :)

Last edited:
26 år, har en datter på 1,5år, venter nr 2 første september.Flytter til skedsmo om en måned;)

Jeg er 37 år, har ei jente på 4 år fra et tidligere forhold. Fra Nedre Romerike. Termin er 12 september. :)

Jeg er 23 år og har en sønn på 1,5 år. Bor i Kristiansand og terminen er 12 september :)

29år. Første graviditet, termin ca. 10.sept :Heartred

32 år. Et barn på 5 år frå før. Bur på Steinkjer :)
Satser på planlagt keisersnitt,og da blir barnet august barn :)

Last edited:
31 år og bor i Oslo. Synes det er litt skummelt å tenke på at jeg er gravid for jeg er redd for å miste. Min mor mistet mange ganger og jeg og mannen har ønsket oss barn i mange år.

Allikevel, vi er jo hoppende glade for at testen i dag er positiv! Hurra:) termin basert på el er 17. sep.

Jeg er 35 år, og bor på Nordmøre. Dersom alt går bra, blir dette vår tredje. Har en 4-åring og en 6-åring fra før. :)

Jeg er 36 år og bor i nord-Norge. Jeg er gift og vi har to jente fra før, ei på 6 og ei på 3 år. Jeg hadde en sa mellom jentene mine og en ma i høst. Håper spiren sitter denne gangen!

Back
Topp