Presentasjonstråd

Hei!

Jeg er 34 år og bor i Trondheim. Jeg og min sambo har to barn fra før, en gutt på 6 år og ei jente på snart 3 år.

På fritiden bruker jeg en del tid på mine barn, og når jeg har tid for meg selv har jeg gjerne noe håndarbeidsprosjekt.
 
Jeg er 33 fra nedre Romerike. Vi venter første barn etter snart tre år med prøving og ble nå gravid med assistert befruktning.
 
jeg er 25 år(snart 26), bor på råholt(Eidsvoll), har en sønn på 4,5 år fra før av. Er forlovet og venter nå barn nr 3. Minste sønnen er nå 10 mnd.
 
Jeg er 31, samboer og har et barn på 2 år. Ventet veldig på nr 2 etter MA i fjor sommer. Så håper spiren holder seg til september. Bor rett utenfor Oslo.
 
Hei, jeg er 29 ( 30 i mars ) har en sønn på 5 år fra før og venter en liten en rundt 20 september. Dette blir kjærestens første.Bor i østfold .. :D
 
29, har en gutt på snart 5 år fra tidligere forhold. Venter en liten en i starten av september om alt går bra, sa i oktober. Bor 20 min unna Oslo
 
27 år fra Trondheim. Samboer. Dette blir vårt første barn. SA i desember, så håper inderlig spiren sitter denne gang<3 Termin 15 september :)
 
28 år, bosatt utafor Hamar med samboer, snart to katter og jenta vår som ble 2 år i desember :) jobber i barnehage til daglig..
 
28 år fra Rogaland. Gift i 1,5 år :) Dette blir første barnet vårt (etter 1 år og 1 mnd prøving). Aldri vært gravid tidligere. Håper av alt jeg har at dette skal gå bra, føler der er for godt til å være sant :)
 
28 år og bor på Kløfta. Foreløpig termin er 15 september. Har ei jente på 4 år fra før av. Er sosialkonsulent på en kommunal rusinstitusjon, og trives godt det :)
 
26 år. Bor i Kongsberg. SA 30 november (ble gravid på første eggløsning etter jeg tok ut p-stav). Ble gravid igjen før jeg fikk første mens etter SA, så vet ikke helt hvor langt jeg er på vei, men sånn ca. Første barnet til samboeren min og meg :)
 
Jente på 23, bor i Ålesund, forlovet me min kjære i snart 5 år og gravid me vår første :) foreløpig termin er 10 september!
 
Jeg er 28 år. Vi giftet oss i sommer og venter vårt første barn:) sa i september, så håper det går bra denne gangen:)
 
Hei :) Jeg er 26 år og fra Bergen, men bor på Voss. Har en spire med termin 23 sep. Har en gutt fra før :)
 
Hei :) 20 år gammel, bor i nord-norge, nærmere bestemt Finnmark. Har samboer og dette blir vårt første barn. Hadde en SA i november, så håper denne spira klamrer seg fast helt til september <3
 
Jeg er 25 år og bor i Bergen med min samboer. Venter vår første i begynnelsen av september :)
 
24 år fra Oppland. Gift og dette blir vårt første barn :) foreløpig termin er 19 september.
 
22 år fra Trondheim, studerer i Oslo (foreløpig). Jeg og min samboer venter vår første rundt 10. september :love017 det hele er ganske uvirkelig enda.. :)
 
Back
Topp