Presentasjonstråd

Jeg er 33 år og kommer fra Asker , er gift men har to jenter fra et tidligere forhold. De er 6 og 10 år. Så i starten av september kommer vårt første felles barn
 
29 (snart 30) Fra aust agder, venter nr 3. Har en gutt på 5 og ei jente på 2 fra før.
 
Husker ikke om jeg har skrevet her før men; jeg og sambo er 33 år (bursdag samme måned), jeg har en sønn fra før og han en datter fra før, begge 5 år (født samme måned de også). Vi venter vårt første felles barn i starten av september :) har hatt to sa siden vi startet prøvingen. Sambo jobber forresten offshore 4/4 så jeg er mye alene hjemme... :-/
 
Jeg er 25 år og er fra Sogn og Fjordane. Vi venter nå vårt andre barn.
 
29 år fra Trøndelag. Jobber turnus i 100% stilling på sykehus. Har vært sammen med samboer i 2 år i dag (!). Samboer er 31 år og dette blir vårt første barn. Ingen av oss har barn fra før, men vi hadde en MA i september. Nå håper vi denne klamrer seg fast :) termin 20. September.
 
Hei alle sammen :) Jeg er 23 år og bor på Nesodden. Jeg er gravid for aller første gang, og krysser alt jeg har for at nurket klamrer seg fast ;-) Både jeg og samboer har bursdag i midten av september og venter at lille nurk kommer rundt samme tid :-D Her traff vi blink i måned to etter at jeg sluttet på pillene <3
 
Heisann! Jeg er 23 år, giftet meg i 2014 og venter vårt første barn i starten av september :)
 
Hei på dere :greet025 35 år, gift og bosatt i Telemark. Første graviditet og barn for oss begge to, lykken er stor.:love7 Satt på første forsøk, termin medio september. :love017:schocked028:hello2
 
26 år. Bor i Kongsberg. SA 30 november (ble gravid på første eggløsning etter jeg tok ut p-stav). Ble gravid igjen før jeg fikk første mens etter SA, så vet ikke helt hvor langt jeg er på vei, men sånn ca. Første barnet til samboeren min og meg :)
Jeg bor også i Kongsberg:) vet du hvor langt du er på vei nå?
 
26 år, bor i Oslo med samboeren min. Vi har nettopp kjøpt oss hus, så utover våren og sommeren blir det rehabilitering av hus;)
 
Jeg er 27 år gammel, har to barn fra før med min samboer, de er 4 og snart 6 år, så dette blir 3 mann=)
Bor i vestfold.
 
Jeg er 22 år (blir 23) og kommer fra Sør-Trøndelag. Jeg og samboeren min venter vårt første barn. Har termin 14. september og er veldig lykkelig og spent! :)
 
Jeg er 22, 23 i år fra sørlandet og venter mitt første barn med min fantastiske samboer. Gleder oss masse. Forløpig termin 29.September :happy:
 
Hei!

Dette blir mitt andre barn:), menstermin 18 september. Bor i haugesund, og er 25 år gammel.
 
Jeg er fra Stavanger. Er 25 år. Jeg har en gutt på snart 5, han har ingen, så dette blir vårt første sammen. Har termin 02 september :)
 
Jeg har akkurat fylt 24, bor i Telemark. Mistet i oktober, ellers er dette min første. Har samboer som har ei jente på 8, jeg studerer og er i jobb :)
Menstermin 27. september <3
 
Last edited:
Back
Topp