Presentasjonstråd

29 år, akkurat flyttet til Hamar. Ble samboere i november, og dette er første barnet for oss begge.
 
28 år fra Gjøvik, foreløpig termin er 14. september. Dette blir vårt første barn
 
Heihei. Jeg er 25 år fra Bergen og venter en liten en i september, tror jeg i hvert fall. Hehe. Skal til legen på mandag. Har en liten kar på 2,5 år, så nå blir det spennende med en lillebror eller lillesøster.
 
25 år, blir 26 i februar. Har en sønn på 4 fra før. Jobber 100%, elsker fjellet, fiske, jakt og friluftslivet. Spiren satt på første mnd uten pillen (litt fortere enn forventet), så nå blir det spennende å se fremover :)
 
Hei.
Jeg er 27år og bor på Skedsmokorset.
Har en datter født desember 2012
Har ikke sluppet løs jubelen helt enda, da jeg hadde en MA før jul i uke 12.
Litt usikker på termin da jeg ikke fikk mensen etter MA, men regner med at det er i månedbyttet september/oktober.
 
Hei :)
Er 35 og bur på Sunnmøre. Dette er vårt første barn - ikkje planlagt men sida vi ikkje har brukt prevansjon på lenge så er det ikkje akkurat ein overaskelse :)
 
33 år fra Drammen :) Har ei jente på 15mnd fra før. Storkoser meg som mamma å gleder meg til nr 2 :D
 
Hei. ☺ Er 33 og bor i Fredrikstad. Har samboer og en datter på snart 13. Vi har prøvd å bli gravid en god stund og hadde en ma i 12 uke rett før sommeren, så håper veldig at denne spiren sitter. Har termin 15 september ☺
 
Jeg blir 26 år dette året og venter mitt første barn med samboeren min❤️ vi har vært sammen i 9 år i august:)
Bor i Sarpsborg:)
 
Hei! Jeg er 22(23) i år, har samboer på 25(26) og vi venter vårt første barn i september! <3 i tillegg skal vi bli tante og onkel en mnd før termin! <3 Vi holder til i Ringsaker på grensa mot Lillehammer :)
 
25 år og venter barn nr 2 <3 har en 6 år gammel jente fra et tidligere forhold :) bor i Drammen :)
 
Hallo :) jeg er 24 år og venter mitt 2. Barn. Har en gutt på snart (fyller i juni) 3 år. Vi bor i oslo. Har Vært sammen med barnefar/kjæresten min i 7 år :)
 
Hei! Jeg er 29 år, trønder. Blir mitt 3.barn som kommer i sept. Har tidligere to jenter født 2010 og 2012. Jeg og sambo har snart bodd sammen i 11år ♡
 
Hei:) Jeg er 26 år, bor i Stavanger og venter barn nummer 2. Har en liten gutt fra før som blir 2 år en liten mnd før lille baby i magen blir født:) Pappaen til barna (min samboer:p ) er 35 år og har også to barn fra tidligere forhold på 8 og 10 år. vi har vært sammen i 5 år til sommeren:-D
 
Hei. :)

Jeg er nettopp fylt 28, bor på landet et stykke utenfor Lillestrøm. Samboeren min har jeg vært sammen med i 12 år, og vi venter vårt første barn i slutten av september. Er første gang jeg er gravid i det hele tatt, og blei veldig positivt overraska da det klaffa allerede på pp2! Nå håper jeg bare inderlig at spira sitter.
 
25 år fra Levanger i nord-trøndelag. Første baby for meg og samboer. Foreløpig termin 22 sept - samme dag som sambo har bursdag ;-)
 
Jeg er 29 år fra Nesodden, men bor i Oslo. Har en gutt på 2 år, søster eller bror kommer i starten av september :)
 
Back
Topp