Presentasjonstråd

hei :) jente på 27 år bor like utenfor lillestrøm. en gutt født i sep 2010 og en gutt født mars 2012:)

og nr 3 kommer i aug/sep :)

kommer denne like tidlig som de to andre kan det fort bli juli barn også da de 2 andre er født 2 mnd før termin :)

Er 22 år, gift og vi har en datter på 2 år, fant nettopp ut av vi venter nr 2 og gleder oss veldig bor i Trondheim

Hei,

Er 34 år, bor i Oslo. Dette blir, om alt går bra, mitt første barn. Jeg har vært gravid for mange år siden, og var registrert her da også. Kort historie: Det gikk galt,forholdet jeg var i da tok slutt et år etter det.

Har nå vært sammen med min nåværende bedre halvdel i 5 år, og har brukt laaang tid på å bli gravid. Har ikke forsøkt kjempehardt, men forsøkt å være litt avslappet til det.

I kveld måtte jeg kjøpe test fordi jeg var noen dager sen, med tanke på om man kunne skåle i champagne i morgen. Og det kan jeg jammen ikke :)

I følge babyverden sin kalkulator så er termin i starten av september.

Jeg er 27 år. Har samboer og en datter på 4,5 år. Kommer fra en liten by på sørlandet☺ hadde en ma i sommer, så har ventet på denne spira☺

Jeg er 31 år, bosatt i ei lita fjellbygd, dette blir første barn. Litt urolig ettersom jeg hadde en SA i januar 2013 og en MA i mars/april 2014. Håper så inderlig at denne spira klamrer seg fast ❤

Kommer fra vest-agder
25 år gammel, og venter mitt tredje barn 10. September har fra før to flotte barn på snart 5, og 3,5

Denne tråden har gått meg litt hus forbi.. Men jeg er 30 år, bosatt på østlandet, gift og har et barn født i 2011. :)

Back
Topp