Presentasjonstråd:)

• Trådstarter Trådstarter Tankedrøm
  • Opprettet Opprettet
31 år og venter mitt andre barn. Er fortsatt i permisjon med mitt første barn (10 1/2 mnd gammel) så dette gikk veldig raskt. Blir 18 mnd imellom de to så det blir liv i heimen. Foreløpig termin er 23 juni. Bor i Bærum :-)

Hei !
Jeg er 29 år og venter mitt andre barn. Bor i Asker sammen med min mann og vår sønn på 2,5 år. Foreløpig termin er ca 20 juni.

Er 26 år og venter mitt andre barn. Har ei nydelig jente født juni 2013... Hun brukte vi et år på å få til, så at det nå har klaffet på første forsøk, er helt uvirkelig! Men guri meg, så sykt takknemlig jeg er. Ikke til å legge skjul på at det tærer på å være "sliter"... All ære til dere som går igjennom pergo og IVF osv for å få den etterlengta spira! Nå håper jeg bare denne sitter helt inn. Har også mistet i uke 9 tidligere, så vet så altfor godt at vi ikke er sikre enda :/

Huff jeg gruer meg litt for i morgen.
Skal ha bursdag selskap for vesla og ingen i familien vet at jeg er gravid.

Men jeg er oppblåst, sliten og småkvalm. Så dette blir jo spennende.

Hei!

Jeg er 25 år gammel og gift med mannen min på 24 siden april. Vi har vært kjærester i 10 år.

Vi hadde ikke planer om baby riktig ennå men jeg ble gravid allikevel og det er vi bare glade for og gleder oss veldig begge to. Med mann i Forsvaret vil vi ha en del logistikkproblemer fremover siden han skal være mye borte. Men det må vi bare finne en løsning på.

Hei!

Jeg er 25 år gammel og gift med mannen min på 24 siden april. Vi har vært kjærester i 10 år.

Vi hadde ikke planer om baby riktig ennå men jeg ble gravid allikevel og det er vi bare glade for og gleder oss veldig begge to. Med mann i Forsvaret vil vi ha en del logistikkproblemer fremover siden han skal være mye borte. Men det må vi bare finne en løsning på.
Sniker litt fra februar :) mannen min jobber også i forsvaret, mye reising. Vi venter ei lita frøken i februar. Kommer an på type stilling mannen din har, men for min som seiler er det vanskelig å tilpasse.. Jeg har jobbet i forsvaret flere år selv, og du skal vite at du ikke er alene, og at du kan få hjelp og støtte underveis :)
Jeg anbefaler dere på det sterkeste å dra på prep kurs, spør mannen din om dette hvis ikke dere allerede har vært på et.

Sniker litt fra februar :) mannen min jobber også i forsvaret, mye reising. Vi venter ei lita frøken i februar. Kommer an på type stilling mannen din har, men for min som seiler er det vanskelig å tilpasse.. Jeg har jobbet i forsvaret flere år selv, og du skal vite at du ikke er alene, og at du kan få hjelp og støtte underveis :)
Jeg anbefaler dere på det sterkeste å dra på prep kurs, spør mannen din om dette hvis ikke dere allerede har vært på et.

Tusen takk for svar! :-)
Mannen min går på Krigsskolen, men er skadd etter en granatulykke. Han må derfor ta igjen førsteåret etter hvert og ha full rehabilitering mens vi får baby, derfor det ikke var helt i planene... :) Men vi må jo bare finne en løsning!
Jeg får undersøke litt hva jeg har rett på av støtte, siden han må være meste av tiden i en annen by enn meg og babyen første året. H

Lykke til du også! Ikke alltid like lett å være forsvarsfrue. :)

Tusen takk for svar! :)
Mannen min går på Krigsskolen, men er skadd etter en granatulykke. Han må derfor ta igjen førsteåret etter hvert og ha full rehabilitering mens vi får baby, derfor det ikke var helt i planene... :) Men vi må jo bare finne en løsning!
Jeg får undersøke litt hva jeg har rett på av støtte, siden han må være meste av tiden i en annen by enn meg og babyen første året. H

Lykke til du også! Ikke alltid like lett å være forsvarsfrue. :)
Uff! Var det mannen din som ble skadd på terningmoen? (Så bra at det gikk fint forresten!)
Da skjønner jeg godt at det kanskje ikke var helt i planen å få en liten en nå, men dette vil dere klare :) førsteåret innebærer en del reising for hans del, men det finner dere en løsning på, det er utrolig hva man blir vandt med som forsvarsfrue ;) håper for deres del at dere har et godt nettverk med venner og familie, det er viktig spesielt når dere får barn. Jeg flyttet fra hele nettverket mitt på østlandet grunnet mannens jobbsituasjon, men det har gått seg bra til :)

Hei, er 31 år og venter mitt 3 barn i begynnelsen av juni om alt går fint har en på tre og et halvt og ei på halvannet fra før....vært gift med mannen min i 4 år.

Jente på 30, ble utrolig nok gravid på første pp, så alt føles litt uvirkelig enda opprinnelig fra Sunnmøre men bodd i Oslo de 10 siste årene. Termin 15 juni

Hei hei :)
Jeg er 27 år fra Akershus og venter mitt 4 barn. Har vært sammen med mannen min i 4 1/2 år :)
Traff på pp1, og krysser fingrene for at dette skal gå bra <3
Terminen er rundt 25 juni :)

23 år, gift i 1,5 år med mannen min på 25. Ingen barn fra før! Frisør og fra Buskerud.

Jeg er 27 år. Vi har ei jente født i 2010. Nå i dag var vist testen positiv.. har hatt en mistanke i en uke.. Da mensen ikke kom...
Samboer 32 år. Vært sammen i 6 år.

Foreløpig termin 17. Juni....

Her har jeg glemt å skrive:)

Jeg er 35 år. Samboeren er 40(wææ nå syntes jeg at vi hørtes gæmle ut..) Kommer fra Trondheim. Vi har to jenter på 3 og 5 og venter nå vårt 3. barn (første som er planlagt da og den satt visst på 1pp. Føler meg veldig heldig! ).. Termin er beregnet til 15.juni og vi gleder oss!
Godt vi er flere som ikke er så unge,jeg er 37 mannen min blir 41....

Hei!
Jeg er 24 år, vært sammen med samboeren min i 4 år :) har en sønn på 20 måneder, og venter nå nr 2 :) har termin 15.juni :)

Back
Topp