Presentasjonstråd ☆

*Maya*

Gift med forumet
Tilgangsansvarlig
Himmelbarn
Novemberfnuggene 2023
Jeg er 41 år, samboer med verdens snilleste mann som blir 41 år senere i år, har 3 store barn (16, 20 og 22 år) fra før og bor i Østfold.
Er bare min yngste på 16 år som bor hjemme. Mannen har også 3 barn fra før hvor vi har hun eldste på 10 år annenhver helg. Hans to minste ser vi sjeldent fordi de bor veldig langt unna sammen med en lite samarbeidsvillig mor.

Vi traff hverandre for 2 år siden og var begge veldig ferdige med barn da. Etter ett år begynte vi å ønske oss et barn sammen og sluttet på prevensjon i April 2021. På høsten ble jeg gravid med trillinger men mistet dessverre dem rett før jul.

Vi har det så utrolig bra sammen og finner på mye koselig. Vi bruker fritiden vår mye ute i frilufta på både korte og lange turer. Så vi gleder oss til å få et lite knøtt vi kan ha med oss ut på fine opplevelser.
Ellers strikker jeg mye :)
 
Vi er 27 og 30 år gamle, og det blir begges første barn. Jeg er fra Vestlandet, men vi bor i samboer sin hjemby Larvik og trives godt her :happy:

Vi har prøvd å bli gravide i over ett år nå før det endelig klaffet igjen. Fikk positiv test på nyttårsaftan i fjor, men på TUL i uke 7 var der ikke noe liv, og de konstanterte med MA. Jeg tok abort i begynnelsen av Februar, og føler vi er ganske heldige nå som ble gravide igjen på bare PP2. Så får man bare krysse det man har for at det går bra denne gangen :shy:

Av interesser så er begge to veldig glade i all slags sport, spesielt fotball. Så er vi veldig glade i å være ute i naturen, og sover gjerne ute. Jeg føler vi er veldig heldige, da interessene våre er så like :love2
 
Vi er 29 og 31 år, samboere. Kjøpte hus i fjor. Vært sammen i 10 år. Vi ble gravide i januar, men mistet i mars så vi er selvsagt bekymret for det vil skje igjen, men samtidig veldig glad for positiv G-test idag. Vi har prøvd i ca 1 år og hadde tenkt IVF til høsten om vi ikke ble gravide før. :love7
 
Jeg er 25, har en på 6 og en på 4 fra før. Jeg er fra Vestlandet, vi bor utenfor Stavanger. Samboer er 27, og vi har vært sammen 10 år.

Snart prøvd et år, noe som kom overraskende på oss da første var «uhell» og andre tok 3 mnd. Vi har altså aldri «slitt» før og er jo ganske unge. Nå gleder vi oss veldig til tredjemann :Heartred Gleder oss også spesielt til å fortelle storesøsken som ikke vet at vi har prøvd, men allikevel har snakket utrolig mye om at de vil ha småsøsken det siste året
 
Jeg er 28, han 29 og vi bor i Rogaland og har vært sammen i 4 år.
Vi har tenkt mye på når det passer barn og om vi er klare. Vet ikke om vi egentlig fant noe fasit eller om det finnes..
Sluttet med prevensjon etter påske. Ble veldig positivt overrasket over hvor glade vi ble av positiv test på fredag
 
33 år og venter barn nr 4. Gift med pappaen <3 begge jobber med IT. Bor på Sørlandet og elsker båtliv, turer i skog og toppturer, reising, styrketrening og strikking. Alltid ønsket meg stor familie - da jeg selv kommer fra en stor familie. Var egentlig ferdig med barn etter nr 3, men NÅ er vi ferdige :hilarious: :Heartpink Gleder meg til vi får skjult, da jeg merker jeg er ukomfortabel med å skrive «personlig» på åpent forum:angelic:
 
Hei! Jeg er 32 år, samboeren min er 35. Vi har 3 gutter, hvor 2 av de er hans fra et tidligere forhold, dette blir forhåpentligvis vår andre felles. :Heartpink Sistemann blir også en liten attpåklatt, siden livet rett og slett har vært for hektisk, og ønsket om en til for min del først dukket opp for litt over et år siden. Det tok ganske mye overtaling før vi sitter her vi gjør nå.:hilarious: Jeg har nylig vært gjennom en EXU som ble avsluttet med cellegift, og er derfor litt ekstra spent på hvordan det går de neste dagene og ukene. :)
 
Er 35 år, har en nydelig sønn på 1.5 år. Missta i april og ble gravid igjen nesten med en gang. Jeg hadde egentli planlagt å vente en måne til med å bli gravid,men slik ble det ikke :hilarious: håper lille spire sitter nå :Heartred jeg forteller gjerne litt mere om meg selv når vi har fått hemmelig gruppe :happy:
 
Kommer stille og rolig inn i gruppa, da jeg enda tenker det er for godt til å være sant :shy:

Jeg er 38, samboer snart 39. Fra før har vi en gutt på 4år. Vi har prøvd lenge på et søsken, men det har latt vente på seg. Etter en exu i desember 2021 bestemte vi oss for å søke hjelp (privat), og nå, etter første ivf-forsøk sitter jeg med en positiv test. Så nå krysser vi fingrene! :Heartred
 
Melder meg forsiktig inn her, var egentlig medlem i januar gruppa, men det gikk ikke veien. Krysser fingrene for at det går bra denne gangen. Er 32 år, og har to gutter, en bonus og en felles med pappaen.
 
Tenkte egentlig å vente med å melde meg inn her til IKM (til torsdag) for å forsikre meg om at tanta ikke kommer. Men strekene blir bare sterkere, og symptomene går på. Så da tenker jeg at jeg heller skal nyte faktum at jeg er gravid nå, og ikke bruke all energi på å bekymre meg over ting som kan skje.

Både jeg og mannen er 22 år. Vi mistet den lille tulla vår i dødfødsel i januar i år (uke 24). Vi brukte ett år på å bli gravide med henne, så jeg har vært ekstremt engstelig for om noe er feil med en av oss - rett og slett redd for å ikke bli gravid igjen… Men nå i pp4 satt jeg her med positiv test, på samboers bursdag❤️
Ingen vil kunne erstatte hun vi mistet, men det hjelper veldig å ha noe å se fram til❤️
 
Hei, jeg er 29 år og samboer er 31. Bor på Helgeland sammen med gutten vår på 5,5 år og hunden på 6 år :)
Har ønsket meg et barn til i fire år men samboer har ikke vært like positiv, og nå når gutten vår er skolestarter til høsten hadde jeg egentlig innfunnet meg med å ikke skulle få flere barn. Men, nå blir det forhåpentligvis en liten en allikevel til neste år :)
 
Med positiv test i hånda våger jeg meg med her. Første gang at jeg melder meg inn i et forum, selv om vi nå krysser fingrene for barn nummer to.

33 år, samboer 36. Sammen har vi verdens kuleste datter på 3. Bor i Nord Norge har vært prøvere i ca ett år, kjemisk/mistet tidlig en gang. Spent og urolig denne gangen! Håper det sitter❤️
 
Hei! Melder meg inn her, selv om det er tidlig! Har nå fått positiv test så da satser jeg på at det går riktig vei!
33 år, og dette blir mitt fjerde og mest sannsynlig siste barn! Brukt lang tid på å få til sistemann, men endelig så gikk det! Er vel alderen som gjør at det tok lengere tid, og en eggleder mindre som minsker sjansene. Så nå krysses alt som krysses kan for at alt går bra! Føler det er helt galskap å få et barn til, men det skal nå gå bra dette også!

Edit: Nå er det hvertfall galskap siden jeg venter TVILLINGER!
 
Last edited:
Hei! Melder meg inn her, selv om det er tidlig! Har nå fått positiv test så da satser jeg på at det går riktig vei!
33 år, og dette blir mitt fjerde og mest sannsynlig siste barn! Brukt lang tid på å få til sistemann, men endelig så gikk det! Er vel alderen som gjør at det tok lengere tid, og en eggleder mindre som minsker sjansene. Så nå krysses alt som krysses kan for at alt går bra! Føler det er helt galskap å få et barn til, men det skal nå gå bra dette også!
Vi får også fjerdemann i hus (selv om jeg ikke har født de 2 største), det føles virkelig som galskap :hilarious: Har ikke akkurat mye tid til overs i livet..
 
Vi får også fjerdemann i hus (selv om jeg ikke har født de 2 største), det føles virkelig som galskap :hilarious: Har ikke akkurat mye tid til overs i livet..
Har heldigvis stor aldersforskjell, så det hjelper jo litt på! Haha. Men ja, får ikke noe mer tid nå... Så gruer meg litt til å få hverdagen til å gå opp.
 
Melder meg forsiktig og rolig inn her. Fikk positiv i dag 4+1, etter det jeg trodde var mens for to dager siden men som aldri tok seg opp. Blir min tredje, og kjæresten min sin tredje, men vår første felles. Nå bare håper jeg alt jeg kan på at denne sitte hele veien..
Var gravid i mars, men mistet dessverre.
 
Jeg sniker meg forsiktig inn i håp om at jeg forblir her til termin. :Heartpink Er så tidlig enda… 12 dpo og har tatt fire positive tester som øker i styrke.

Kvinne 26 sammen med mann 30. Vi har en datter på ca 1,5 år og en liten hund. Prøvde i et halvt år før det satt - ikke lenge, men uvant siden første satt på andre PP. Vi gleder oss :smiley-bounce012
 
Back
Topp