Presentasjonstråd ☆

28 fra Trøndelag. Har samboer, vi har ei på 2 :Heartred vi er veldig overrasket og veldig glad over at det gikk så fort denne gangen, satt på PP 2. Sist gang så brukte vi nesten 1 år. Vi gleder oss veldig til å oppleve baby tiden forhåpentligvis uten corona :happy:
 
Hei! Jeg har helt glemt å skrive her :D Jeg er 31 (snart 32) år gammel, samboer på 34. Har et barn fra et tidligere forhold som er 7 år nå, så har heeelt glemt alt som har med baby å gjøre. Bor i bærum! Har etter beregningene termin ca 18 mars og er 5+2 idag:Heartbigred syntes det er så koselig med en termingruppe, da jeg hadde det med sønnen min fra 2015 og vi har fortsatt kontakt:smiley-angelic003
 
Sniker meg forsiktig inn her..

30 år, gift på andre året med verdens snilleste mann på 31 år, bor i Aurskog-Høland og vi har endelig etter 15 aktive PP og 6 mnd prøvepause fått to streker :D jeg er enten 3+4 eller 3+6 bare, så er kjempetidlig, men vi krysser fingrene ♡
 
Hei!

Jeg er 26 år gammel, bor i Nordland sammen med min mann og vår sønn på 2 år! Jobber og studerer - skriver master som skal inn i mai :laughing002 Det blir mildt sagt spennende. Endelig fikk vi positiv test og så krysser vi alt vi har for at vi får nr 2 i mars :Heartred Gleder meg til å få barn når det ikke er korona, da det var noe skikkelig dritt sist..
 
Hei!

Jeg er 26 år gammel, bor i Nordland sammen med min mann og vår sønn på 2 år! Jobber og studerer - skriver master som skal inn i mai :laughing002 Det blir mildt sagt spennende. Endelig fikk vi positiv test og så krysser vi alt vi har for at vi får nr 2 i mars :Heartred Gleder meg til å få barn når det ikke er korona, da det var noe skikkelig dritt sist..
Så moro! Jeg skal også skrive master og levere i mai :smiley-bounce012
 
Har glemt å skrive her :)

Jeg og samboer har vært i lag i snart 10 år og prøvd å få barn i fem av dem. Er 35 år, kommer fra Østlandet, og har endelig blitt gravid igjen etter en SA i uke 5+0 i mai.
Satte inn en femdagers blastocyst 27.juni. Fikk deretter en kraftig blødning fire dager etter innsett, men fikk positiv test på dagen som klinikken satte som testdag. Klinikken gav meg egentlig lik 0 sjans for at dette skulle ende bra, men mirakler skjer?

Er i dag 5+5 og håper virkelig dette holder hele veien❤️
 
Så moro! Jeg skal også skrive master og levere i mai :smiley-bounce012
Så gøy! Bra vi er flere som får noen hektiske måneder fremover. Hva skal du skrive master om/hvilken master tar du? :)
 
Så gøy! Bra vi er flere som får noen hektiske måneder fremover. Hva skal du skrive master om/hvilken master tar du? :)
Jeg skal bli lektor. Skulle egentlig skrevet master denne våren, men ettersom jeg fikk en datter i 2020 tok jeg permisjon. Så jeg skal skrive master i norsk
:happy:
Mannen skal også skrive master, men han skal levere i mars.. så dette blir spennende
:hilarious:
hva skal du skrive i? Vi får motivere hverandre:cool:
 
Jeg skal bli lektor. Skulle egentlig skrevet master denne våren, men ettersom jeg fikk en datter i 2020 tok jeg permisjon. Så jeg skal skrive master i norsk
:happy:
Mannen skal også skrive master, men han skal levere i mars.. så dette blir spennende
:hilarious:
hva skal du skrive i? Vi får motivere hverandre:cool:
Aha! Spennenda da :happy: Tar en master i sosialt arbeid så tema for masteren blir innenfor barnevern :happy:
Ja det får vi gjøre! Gøy at vi er flere i samme situasjon!
 
Hei!

Jeg er 26 år gammel, bor i Nordland sammen med min mann og vår sønn på 2 år! Jobber og studerer - skriver master som skal inn i mai :laughing002 Det blir mildt sagt spennende. Endelig fikk vi positiv test og så krysser vi alt vi har for at vi får nr 2 i mars :Heartred Gleder meg til å få barn når det ikke er korona, da det var noe skikkelig dritt sist..
Jeg fikk nummer en samtidig som jeg leverte master. Det var en skikkelig motivator for å bli ferdig og levere før tiden! Så om du har mulighet, vil jeg forsøke skrive så mye som mulig på masteren dette semestret slik at du kan levere før fødsel :)
 
Hei!

Da ser det ut som jeg blir en av dere! 34 år gammel sammen med samboer og barn på 2 og 15 år. Hjemmekontor og driver med grafisk design.

Begynte prøving for to uker siden og det ble visst full klaff på første forsøk :hilarious:

IKM i dag, testet positivt på tidligtest midt på dagen i dag. Tar en ny digital om et par dager.

Forventet termin utifra unnfangelse er rundt 30.mars :Heartred
 
Back
Topp