Presentasjonstråd ☆

Hei! Har termin 23 februar med nr 3, men siden begge de to første valgte å komme hhv 16 og 7 dager på overtid er sannsynligheten for marsbaby meget stor ❤️ 10 år siden sist jeg gikk gravid men har endelig fått snudd tankene og gleder meg nå til å bli 3 barns mamma ❤️ er 35 år fra Vestland :)
 
Hei! Har termin 27.mars. Ville vente litt siden jeg har habituell abort og ikke trodde jeg kom forbi 12 uker. Dette blir barn nr 2. Gleder meg til å følge dere
 
Hei! Jeg er 24 år, mannen er 32 og vi venter vårt 3 barn. Har en gutt på 2 og 1/2 år, og en jente på 10 mnd. Så blir nokså tette alle sammen :Heartred
Er fra Drammen, men flyttet nylig til ett større hus i Geithus. Blir spennende å følge dere alle på denne reisen sammen!
 
Litt sent ute her men ble nettopp flyttet fra April til Mars, så da krysser vi fingrene for at frøkna kommer i Mars :D

Jeg er 31 han er 41 vi bor i Sandefjord med to katter og en hund. Dette blir vårt første barn, mest sannsynlig en liten jente.

Vi er begge jegere han fugl og jeg rådyr, turglade mennesker som liker å fiske, gå tur, stå på ski og slappe av hjemme:cool:

Spent på hvordan den nye tilværelsen blir. Til nå har det vært et tungt svangerskap med Hyperemesis og lite livsgnist. Endelig begynt å komme litt på bena igjen, kjenner mye liv for tiden så satser på det bare går oppover nå:happy:
 
Jeg er 28, mannen 27, og hadde vært sammen i 7 år samme uke som vårt første barn kom :D Vært gift i 2,5 år :happy: Vi prøvde på den lille i 6 PPer, tror nok det er flere kjente fra prøvetida i denne gruppa :joyful:
 
Back
Topp