Presentasjonstråd ☆

Jeg sniker meg også inn her etter positiv test i dag. Jeg er foreløpig bare 3+4, så alt kan skje, men det landet vel alltid..
Vi er et par på 29 år og har vært sammen i 10 år. Vi startet å prøve i april og har hatt veldig lang syklus (over 100 dager), men det fikk på pp1, så er litt i sjokk i dag! Det er første barnet til begge, så vi vet virkelig ikke hva vi går til, men vi er spente :nailbiting:
 
Vi er 28år, bonde og lærer, to barn fra før +hund, hest, katt, høns og melkekyr. Er så glad for at det fortsatt er forum. Har vært her med begge de andre, mel yngste er nå 5, så var ikke sikker. Kjenner meg utrolig uforberedt, men det får bli mer intro i hemmelig gruppe :) Gratulerer til alle andre med positiv test, gleder meg til å følge med
 
Hei. Dette er vårt 3 forsøk. Jeg blir 35 og min mann 44. Gift i over 11 år. Min mann har alltid ønsket barn, mens jeg har vært litt redd. Prøvde 1.gang i 2016, resulterte i misdannelser uforenelig med liv og naturlig fødsel ved 7 mnd. 2.gang 2020, mistet etter noen uker. I dag er jeg 4 +0 og spent på hvordan det vil gå.
 
Hei! Mitt første møte med forum, og synes det er så lærerikt og fint og følge andre i samme situasjon. Jeg og min mann er begge 36 år, og vi har ei jente på 4 fra før. 6+0 i dag, og veldig engstelig fortsatt da vi har prøvd lenge på nummer 2. Håper så inderlig denne sitter hele veien!
 
Sjanser på å presentere meg her nå. Fikk positiv test på 8 dpo, som bare har blitt sterkere, er i dag 4+3. Alt klaffet allerede første prøveperiode, så kan ikke helt tro det:oops:

Vi er i begynnelsen av 30årene, og har vært sammen over halve livet. Elsker å reise, spise god mat, nyte godt drikke og å være sammen med familie og venner:happy:

Ingen av oss har følt oss klare for barn, men etter mange samtaler, landet vi på at vi nok aldri kommer til å føle oss noe klarere og at det bare var å hoppe i det. Vi har faste jobber, god økonomi, eier egen bolig og et stabilt, kjærlighetsfullt forhold, så rammene er hvert fall på plass. Begge ble veldig glade for positiv test, men bekymringene melder seg også på:banghead:
 
Tar sjansen på å melde meg inn her selv om det er tidlig. Testet positivt i går, 12/13 dpo. Ikm er ikke før i morgen, så er ikke over kjemisk grensa ennå, men fikk gravid 1-2 på digital i dag, så vil hvertfall presentere meg.
Vi er begge i starten/midten av 30-årene med ett barn på 2 år fra før. Hadde MA før første kom til verden, så vet alt kan skje, men håper også denne spiren sitter!:) er selvfølgelig veldig spente! Så langt få symptom. Litt ømme pupper, men det har jeg ofte før ikm uansett:)
 
Hei :) Jeg er 28 år, mannen min er 32. Vi bor i Rogaland og venter vårt første barn. Vi giftet oss i fjor, og hadde i utgangspunktet tenkt å vente til nytt hus før vi startet prøvingen aktivt. Leiligheten vi bor i nå er solgt, men foreløpig ingen huskjøp - så satser på at det går i orden før babyen kommer i mars.
 
Åå så koselig med presentasjonstråd :love017

Jeg er 30 og samboer er 36, fra det glade sørlandet. Har vært kjærester i 3 år og samboere i 2. For 2 år siden ble vi uplanlagt gravid, men mistet i uke 6/7. Vi bodde da fra hverandre men flyttet sammen bare 1 måned etter og begynte da prøvingen, eller droppet beskyttelse og "skjer det så skjer det". Ingenting skjedde på 1 år, så da begynte jeg å teste etter EL og vi gikk til utredning for en liten sjekk. Men de kunne ikke finne noe spess. Så da ble vi henvist til Porsgrunn fertilitetsklinikk og hadde oppstart nå I juni. Første forsøk - kun 1 eneste egg ut og her sitter vi endelig med vår første positive test siden vi mistet for 2 år siden :Heartred Vi klarer ikke helt å tro det og tør ikke rope høyt hurra enda, men håper så inderlig dette går hele veien :love017
 
Prøver å driste meg til å melde meg inn her... Jeg mista i november, og er derfor selvfølgelig ganske redd, siden å miste er den eneste efaringa jeg har fra før... Men prøver å holde fast i håpet :Heartred

Er 33, enslig, og blitt gravid ved hjelp av IVF etter ett år i IVF-karusellen. Har foreløbig termin 9.mars, og er 5+2 i dag :joyful: Prøver å få dagene til å gå frem til TUL 19.juli.
 
Prøver å driste meg til å melde meg inn her... Jeg mista i november, og er derfor selvfølgelig ganske redd, siden å miste er den eneste efaringa jeg har fra før... Men prøver å holde fast i håpet :Heartred

Er 33, enslig, og blitt gravid ved hjelp av IVF etter ett år i IVF-karusellen. Har foreløbig termin 9.mars, og er 5+2 i dag :joyful: Prøver å få dagene til å gå frem til TUL 19.juli.
Gratulerer :Heartpink
 
Heisann! Så koselig med presentasjonstråd :love017 Jeg er 27 år (skulle til å skrive 25, men det var visst gått noen år…) og har vært sammen med min samboer i snart 10 år. Vi har en liten gutt født i august 2020 fra før og sluttet på prevensjon i oktober 21 med tanke om at «det skjer når det skjer». Nå håper vi at den lille spiren sittet godt og at vi får masse babykos i mars :love017
 
Hei, alle sammen :hello
13dpo kommer også snikende inn med kryssede fingre og tær :happy7

Mamma 35, pappa 28.
Storesøster kom mars i 2021.
Vi har "prøvd" i et halvt år nå, men har bare gjetta på syklus (som var alt fra stabil). Tok eggløsningstester i juni, og det funket visst!

Hadde både ufullstendig spontan abort og en kjemisk graviditet før første barnet, så vi er litt spente nå (men optimistiske!).

Vi testet positivt for 3 dager siden, men jeg kommer nok til å dobbeltsjekke til helgen og trippelsjekke utti neste uke :whacky011:laughing002
 
Melder meg forsiktig inn her, var medlem i januar gruppa, men mistet dessverre. Nå er vi gravid igjen så da krysser vi fingrene for at det sitter denne gangen, magefølelsen er god!

Vi er 25 og 28 år, vært sammen i 5 år og nylig giftet oss, dette blir vårt første barn :Heartred Vi har to hunder av mellomstor rase fra før.
På fritiden liker vi å reise og oppleve nye steder, vi reiser mye på bilferie for å få med oss mest mulig.

Vi er begge fra vestlandet og bor et stykke utenfor Bergen.
 
Hei! Melder meg inn her etter svak positiv strimmeltest i går kveld 10 dpo, og positiv digital i morges 11 dpo :woot:

Dette blir vårt første barn, vi er i tidlig 30 årene og bor på østlandet. Dette er vår tredje pp, og andre graviditet totalt. Vi har troen på at denne er kommet for å bli, selv om det enda er veeeeldig tidlig da IKM fremdeles er ca 5 dager frem i tid :Heartpink:smiley-angelic001
 
Last edited:
32 år gammel, gift med mannen min som er 34 :) Vi har et barn sammen som nå er 3,5 år og jeg har en fra før som er 12 år. Også har vi en hund.

Vi rakk ikke å begynne å prøve da vi fikk positiv test før vi fikk logget første mens, men ingenting er jo bedre enn det! Baby unnfanget på Kielferga, rett og slett :angelic:
 
Back
Topp