28 og 31 her. Gift. Bor i Innlandet. Første barnet. Gikk fortere enn forventet!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så gøy med flere leger her!Er 36 år, godt gift og har 3 gutter fra før født mellom 2014 og 2019. Bor i Belgia og er lege i spesialisering og må og skrive masteroppgave som del av spesialiseringen. Vi prøvde såvidt og planen var egentlig å ta turen til gynekologen for å se om alt var i orden for å ha KS nummer 4, men ble gravid første dagen vi begynte såvidt å prøve. Har blitt gravid på PP1 også med de to eldste men trodde siden det tok lenger tid med nummer 3 (6 mnd etter jeg fjernet staven) og antok at jeg var blitt eldre og mindre fertil, men tok visst feil!?
Gøy med flere tvillinger! Tror det bare er meg og deg her inne da foreløpig! Gratulerer så mye!Hei! Våger meg inn her.. 33 år fra Sørlandet, har et barn fra før. Venter nå tvillinger, er bare i uke 7/8, så dette blir spennende!
Takk! Ja veldig gøy, nå når sjokket begynner å gi seg! Blir spennende å se om det blir flere tvillinger her. Hvor langt er du kommet?Gøy med flere tvillinger! Tror det bare er meg og deg her inne da foreløpig! Gratulerer så mye!
Takk! Ja veldig gøy, nå når sjokket begynner å gi seg! Blir spennende å se om det blir flere tvillinger her. Hvor langt er du kommet?
Gratulerer, og velkommen hit <3Tenkte det var på tide å presentere meg etter å ha skrevet noen innlegg her og der. Prøver meg forsiktig frem med litt mer aktivitet, selv om jeg fortsatt ikke helt tør tro for mye på vellykket svangerskap riktig ennå. Har ingen barn fra før, er 38 år, bor i Oslo og har en MA og en exu bak meg etter å ha prøvd å få barn i to år. I juni klaffet det tydeligvis, og jeg har termin 20.03. Er uke 8+1 i dag, og synes alt med graviditet og barn er veldig nytt og litt overveldende.
Hvordan bytte navn(...)
Hur byter man förresten namn?