Presentasjon tråd

Hei! Jeg er 22år, bor i Nord-trøndelag med samboer/forlovede, sammen har vi en gutt på 9mnd, og hadde ikke akkurat planlagt å få en til så tidlig, men her er jeg! Foreløpig termin rundt 19.mars.:)
 
Hei,
36 år, fra Oslo.
Dette blir forhåpentligvis vår første :happy093
Har prøvd ganske lenge og har en sa bak meg, men håper den sitter denne gangen :happy:
 
26 år, sykepleier fra Trondheim, har vært sammen med samboer i 7 år. Har akkurat flyttet inn i ny leilighet, så var i første prøveperiode da det klaffet, håper veldig på at det holder hele veien inn!! :D
Venter forhåpentligvis vår første:)
 
Last edited:
Heisann.
Jeg er 30 år fra Nord Trøndelag. Jeg har vært gift i 12 år, og vi har 2 store flinke gutter på 10 og 8 år fra før.
Denne spira var det mange kaller et arbeidsuhell, men når testen nå da var positiv så er det bare glede. Gleder meg til å slå følge med dere damer på denne utrolige reisa .
 
23 år og utdannet konditor men jobber som diskmedarbeider I bakeri. Bor på Østlandet sammen med min samboer (I 6år) og ei tulle på 3 år I oktober. Vi skal ta over ett stort gårdsbruk til nyttår, der svigerfar og samboer er fulltarbeidende og vel så det.
Første gang var uplanlagt (2012), men planlagt og full klaff på første forsøk denne gang, foreløpig termin er 17.mars.
 
Hei:)
Jeg er 28, gift og bor i Rogaland. Vi venter våre to første (tvillinger). Etter å ha kommet over det første sjokket, gleder vi oss veldig. Hadde en sa i april og før det hadde vi forsøkt i ca 6 mnd. I utgangspunktet termin 5 mars, men antar det blir februarbarn.
 
Hei, er 28straks bor i hordaland har tvillinger på 8fra før. Har termin 14mars.
 
28 år fra østlandet. har både SA og MA bak meg, så håper virkelig at dette blir det første barnet.
Har litt vanskelig for å innse at jeg endelig kansje får lov til å bli mamma :happy:

Foreløpig termin er 22. Mars
 
25 år, vi har en gutt på 2år og 8mnd. Bor i Bærum nå, har kjøpt hus i Asker som vi flytter til i November. Venter nr 2 i slutten av mars :)
 
Back
Topp