Presentasjon tråd

Jente på 22 fra vestlandet, venter første barnet. Bor med forlobede sammen med hund og katt :)
 
Jente på 31 fra Nordland. Venter mitt 4barn å min nåværende samboers 2:) har 3jenter fra før på 10,11 å 1år.
Min nåværende samboer går som pappa til alle å har vert d i snart 10år:)
Vi eier hus, som er egentlig litt for stort, mye som må gjøres.
Har å en hund som heite Nemi:)
Venter barn rundt 19mars:)
 
Jeg er 32 år og bor akkurat nå på Kjeller utenfor Lillestrøm. Der bor jeg sammen med min mann, vår sønn på 16 mnd og hunden vår. Men flytter om få uker til fantastisk vakre Valdres. Venter barn ca 14.mars, og gleder meg stort:)
 
Økonomistudent som bor i Nord, gift med verdens beste og har en tulle på straks 2 år fra før :)
Foreløpig termin er 21.Mars :)
 
Jeg er 36 år(78 mod-37 i september) fra Karmøy
2 barn fra tidligere forhold på 16 og 17 år.
Giftet meg med mannen min i 2010.
Har prøvd i mange år med et par pauser-gleder oss veldig
Har en hun(mix)på 3 år-
termin:13.mars 2016 regner jeg med. (1.legetime:28.juli)
 
Hei.
24 år, samboer med ei på 25 år. Har vært sammen i snart 9 år. Hus og to hunder. Vi har forsøkt i ett år (både gjennom ivf klinikken og med privat donor) og har nå testet positivt. Har prøvd oss på forskjellige terminkalkulatorer og får alt fra 3 - 9 mars.
 
Charlotte, 26 år gammel frøken fra Rogaland.
Testet positivt i går og dersom alt går som ønsker har jeg termin rundt 21-22 mars 2016 :)

Sluttet på pillen i Mai, og det klaffet allerede i første prøveperiode :)
Samboere gjennom 6 år, har ingen barn fra før, og gleder oss det nye familiemedlemmet ankommer.

Krysser fingrene for at den lille blir værende :)
 
Jeg er 36 år(78 mod-37 i september) fra Karmøy
2 barn fra tidligere forhold på 16 og 17 år.
Giftet meg med mannen min i 2010.
Har prøvd i mange år med et par pauser-gleder oss veldig
Har en hun(mix)på 3 år-
termin:13.mars 2016 regner jeg med. (1.legetime:28.juli)

Hihi mulig eg kjenner deg da :p
Du er samme alder som min mann
 
29 år, Møre og Romsdal.
Ingen barn fra før. Prøvd lenge! Satt på første forsøk med IVF :)
Termin ca 16.mars
 
25 år, straks 26. To streker i dag, så om alt går rette veien blir vi foreldre for første gang rundt 20. Mars! Lykke!

Bor i Rogaland sammen med min samboer/forlovede. Venter litt med navn og by siden det er så tidlig! :D
 
31 år, gift og har en gutt født i mars 2012 fra før
 
Er 26år og bor i Bodø. En datter på fire fra før.
Samboer på 8.året, ikke gift.

Termin 12.mars <3
 
Er 23 år gammel. bor i trondheim med samboeren min, begge blir førstegangsforeldre :)
Vi bestemme oss for å begynne å prøve for 2 måneder siden, og tenkte at det ville ta sin tid da jeg har gått på P-piller i 3 år, men det gikk på andre forsøk :p så vi er utrolig glad og heldig <3
 
Hei. Jeg rakk å bli gravid før jeg fyller 40 snart. Har to gutter på 9 og 11 fra tidligere forhold. Jeg og samboeren min har en hund og venter nå baby ca 15 mars. Bor på Østlandet.
 
Back
Topp