Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Jeg er 25 år og bor sammen med min samboer i Østfold Vi har en liten jente sammen som er 3 1/2 mnd gammel og nå skal hun bli storesøster når hun er 1 år. To tette, kommer til å bli innmari slitsomt og helt fantastisk på en gang <3
Jeg er 38 år og gravid med første barn via IVF. Vi har prøvd i 4 år, så vi er veldig lykkelige over endelig å være gravide. Vi mistet en gang, men velger å tenke gode tanker.
Vi bor på Nord-Vestlandet.
Vi er så glade: Må bare juble litt her: JUBLE, JUBLE
Jeg er 29 år fra Østfold. Bor i et fint stort hus ved vannet med min samboer på 29år og vår lille hund! Gravid med første nå! jobber som lærere begge to spiren satt på pp3
Jente på 26 år. Bor i Bergen med samboer. Vi har en datter på 4,5år fra før og venter nå nr 2. Satt visst på første forsøk. Beregnet meg fram til termin 6.mars.
Hei!
Litt om meg og mine
31 år, gift og har to barn . Eldstemann er 5 år og lillesnuppa er snart 3 år
Vi bor i nytt rekkehus i Trondheim og har 2 hunder
Det klaffet i 11. prøveperiode, så tålmodigheten begynte å svinne hen.. Men endelig satt den !! Positiv test fra 8 dpo.
Foreløpig termin 19. mars.
Hei jeg er 26 år fra Bergen. Lykkelig gift med min kjære mann. Bor i stort hus med plass til mange barn, men har ingen enda. Hvis alt går bra blir dette vår første.
Vi har hatt en lang og vanskelig prøveprpsess der vi har mistet tre spirer. Håper veldig at dette er fighterspiren
Gleder meg til å bli kjent med dere her inne
Navn: Vilde
Alder: 24
Bor: Lier - i Buskerud. Fra Drammen.
Termin: 20.09.15 (førstegangs).
Jobber: med funksjonshemmede på avlastning i annen kommune. Og på føde/barsel/gyn på sykehus.