Presentasjon tråd

Jeg er 25 år og bor sammen med min samboer i Østfold :) Vi har en liten jente sammen som er 3 1/2 mnd gammel og nå skal hun bli storesøster når hun er 1 år. To tette, kommer til å bli innmari slitsomt og helt fantastisk på en gang <3
 
Jeg er 38 år og gravid med første barn via IVF. Vi har prøvd i 4 år, så vi er veldig lykkelige over endelig å være gravide. Vi mistet en gang, men velger å tenke gode tanker.
Vi bor på Nord-Vestlandet.
Vi er så glade: Må bare juble litt her: JUBLE, JUBLE :hug007:happy093
 
Jeg er 25 år fra Bergen. Har en datter på 2 år fra før. Dette var vår 2. pp og vi er veldig glade. Er så spent på hvordan storesøster takler det
 
Jeg er 29 år fra Østfold. Bor i et fint stort hus ved vannet med min samboer på 29år og vår lille hund! Gravid med første nå! :) jobber som lærere begge to :) spiren satt på pp3 :)
 
Jente på 26 år. Bor i Bergen med samboer. Vi har en datter på 4,5år fra før og venter nå nr 2. Satt visst på første forsøk.☺️ Beregnet meg fram til termin 6.mars.
 
Last edited:
31 år, bor i utlandet, ei datter fra mars 14 fra før.
 
29 år, fra Trondheim. Har en nydelig gutt på ett år, og tre hunder.
 
Hei.
31 år fra Jæren. 2 barn fra før. Termin 9 mars.
 
25 år, Bor i Sandnes sammen med mann og hund.
Foreløpig termin 08.03.16. :D
Endelig satt den etter å ha prøvd i 2-3 år!!
 
Holder meg litt anonym enda.

Vestlandet
24 år
Mamma til ei jente fra før
Gift med pappaen til både lille frøet og jenta vår
Katt
 
26 år gammel :) Bor i Akershus med min samboer, jobber som lærer og venter første barn :) Foreløpig termin er 12.mars!
 
Last edited:
Jente på 22 år, fra østlandet.

Vært sammen med min kjære i fem år og sammen har vi en liten aktiv gutt på 16 mnd <3

Studerer siste året mitt som interiørdesigner :)

Eier av et stort flott hus på landet, med bil, campingvogn, båt og hund! Så nå gledes det til vi blir en fullkommen familie på 4 <3
Termin 01.03.2016
 
Hei!
Litt om meg og mine:)
31 år, gift og har to barn . Eldstemann er 5 år og lillesnuppa er snart 3 år :)
Vi bor i nytt rekkehus i Trondheim og har 2 hunder :)

Det klaffet i 11. prøveperiode, så tålmodigheten begynte å svinne hen.. Men endelig satt den !! Positiv test fra 8 dpo.
Foreløpig termin 19. mars.
 
Last edited:
Hei :) jeg er 26 år fra Bergen. Lykkelig gift med min kjære mann. Bor i stort hus med plass til mange barn, men har ingen enda. Hvis alt går bra blir dette vår første.
Vi har hatt en lang og vanskelig prøveprpsess der vi har mistet tre spirer. Håper veldig at dette er fighterspiren :)
Gleder meg til å bli kjent med dere her inne :)
 
27 år :)
fra Østfold
Har to jenter fra før som er 5 år og 2 år.
 
Jente på 23 år fra Nordland som venter første barn. Bor sammen med min forlovede og hunden vår.
Foreløpig termin 11.mars :)
 
Navn: Vilde
Alder: 24
Bor: Lier - i Buskerud. Fra Drammen.
Termin: 20.09.15 (førstegangs).
Jobber: med funksjonshemmede på avlastning i annen kommune. Og på føde/barsel/gyn på sykehus.
 
Back
Topp