Presentasjon tråd

*Er 22 år,
*bor på det kalde vestländet med min samboer,
* utdannet som industrimekanikker
*første barn for begge 2 :happy: etter 6mnd pp satt spirèn endelig, håper den sitter helt til termin som er kalkulert til 8 mars.
 
Hei!
Bor i Buskerud. Sønn på 5 fra før. Jobber som lærer.
 
Hei! :)

Jeg er 27 år og bor i Østfold. Har hus og 2 katter. Samboer på 7. året. Er gullsmed.
Gravid for første gang og kan nesten ikke tro det! Har PCOS og etter mye om og men har vi endelig blitt gravide ved hjelp av Pergotime!
Det er jo veldig tidlig ennå med termin 24. mars, men krysser fingrene for at dette skal gå bra! :nailbiting: Det er kjempe spennende og skummelt på samme gang!
 
Jeg er 28 år, fra Buskerud :)
Bor sammen med min samboer og katten vår, og jobber som pedagogisk leder i en barnehage i Asker kommune. Er jo veldig tidlig enda, så tørr ikke helt å slippe jubelen løs- men krysser fingre og tær ♡
 
Er 27 år, bor i Bodø. Har ei datter på snart ett år og ei bonusdatter i barneskolealder :) Har termin 11.03.16. <3
 
Last edited:
Er 30 år og bor i Stavanger.
Jobber på kreftavdeling
Er gift å har ei datter som er født mars 2014 :)

Litt usikker termin, men vet vel det snart :)
Sniker litt fra februargruppa... Gratulerer så masse.. Jobber du på 1K?!?
 
Hei! Jeg er fra Gjøvik, bosatt i Oslo. 29 år, jobber som fagpedagog i barnehage og er samboer med en rar, herlig, snill fyr :eek:)
Jeg hadde en SA for noen år siden og en MA i januar (10+5, oppdaget i uke 13). Derfor er jeg veldig sikker på at dette er bønna som blir vårt første barn; third time's a charm ;-)
 
Hei!
Jeg er 29 år og bor på østlandet. Er gift og har en flott sønn på 13 mnd. Er sykepleier og jobber i hjemmebasert omsorg. Nå har sjokket over graviditeten lagt seg, og vi gleder oss til å bli en familie på fire!
 
27år fra vestlandet, men bor i Finnmark. Har verdens søteste hund :) ingen barn fra før og mulig termin er rundt 18 mars :)
 
27 år i fra sunnmøre,
jobber i barnehage og ELSKER det :D
bor sammen med verdens hærligeste og tolmodige samboer! :)

vi har prøvd i 5 år, avbrutt ivf, totalfrys når vi endelig fikk uttak, men satt på første fryseforsøk :)
så her har vi 6 egg igjen til søskenforsøk ;)

termin ca 21.mars i følge meg selv, siden jeg satt inn et 6 dager gammelt blastocyst,
st.olavs sier 26.mars siden vi hadde innsett 1.juli :p blir spennende å se hva de sier på ul 6.august :D
 
27år fra vestlandet, men bor i Finnmark. Har verdens søteste hund :) ingen barn fra før og mulig termin er rundt 18 mars :)

Åh, så morro :) Øst eller vest?
Om det er i vest er det vist fare for at vi møter hverandre i gangen, har termin 20.mars selv..
 
Jeg er 22 år og er i fra Rogaland. forlovet/samboer med en fantastisk mann! Sammen venter vi vår første. Satt på første forsøk med ivf. Termin er 18mars <3
 
Hei. 28 år har samboer (forlovet)vi har 2 barn sammen, sammen i 6 år. Venter barn nr3. Som ikke var planlagt, men velkommen :) er utdannet barnevernspedagog. Bor i Nordland :D
 
Hei. 30 år og venter barn nummer 2. Har en gutt på to i fra før. Gift og bor i Bergen
 
Back
Topp