Presentasjon tråd

Lillingen

Forelsket i forumet
Her kan dere gjerne skrive litt om dere selv og deres historie :)

Navn: Cecilie
Alder: 25

Termin: 05.03.16
 
-Dame på 28 :)
-Fra Ålesund
-Ein gutt på 6 år fra tidligere ekteskap.
-Ny samboer og vi skal gifte oss i 2016 i juni:)
Ein MA i veke 19+3 og ein sa i mai:(
Foreløpig termin 05.03.16 ♡
 
Hei, sniker meg inn her, da jeg har klart å få doble streker på 3 tester utover dagen i dag ;)

Er 31, mor til en aktiv 7 åring og samboer som jobber offshore. Vi bor i sør Rogaland. Jobber i barnehage.

Spiren satt på 3 pp og vi er veldig glade, men litt redd for å slippe begeistringen løs helt ennå :p Har vel kalkulert meg til termin 5 mars om alt går som det skal :)
 
Er 30 år og bor i Stavanger.
Jobber på kreftavdeling
Er gift å har ei datter som er født mars 2014 :)

Litt usikker termin, men vet vel det snart :)
 
Kommer fra vestlandet :)
Har to gode gutter fra før av, og nå gleder vi oss mye til å bli kjent med denne nye babyen :)
Gleder meg til å bli kjendt med dere, har hatt så mye glede av de tidligere termingruppene jeg har vert på! Blir så sammensveiset etterhvert <3
 
Hei. Jeg er 30 år, gift, har en sønn fra før som fyller fire i august og venter nå nr to 3 mars tror jeg det blir. Vi har vært prøvere i snart tre år og dette var andre Ivf forsøk ;)
 
Hei på dere :) Jeg er 31, gift og har en sønn på snart 4 i fra før :) vi har prøvd på nr 2 snart et års tid, hadde en SA og en exu deretter et opphold i prøvingen etter cellegift etter exu. Så nå satt spiren endelig på 2 pp etter det :) bor på østlandet
 
Er 24år, kommer fra Rogaland.
Gift og har en gutt på snart 2 fra før.
Gleder oss til nr2 kommer i Mars
 
Fra oslo,gift.datter på 2 år og 4 mnd,termin 1 mars..veldig uvirkelig da det gikk på første forsøk begge gangene og veldig bekymret denne gangen og er i mitt hodet helt sikke på at det skal gå galt..
 
Jeg er 31år, snart 32, heter Kristine og bor i Drammen, er i fra Oslo. Jeg har 2 barn fra tidligere forhold, en gutt på 10år(startet tidlig) og ei prinsesse på 5,5år :) <3 Nå venter vi en liten spire med termin 1mars 2016, gleder oss veldig :)
 
Fra Buskerud, 28 år. En sønn på 2,5 år fra før :dummy: Termin 01.mars tror vi. Ul neste uke så får vi se hvor vi havner:)
 
Last edited:
Jeg er 36 år fra Østfold, gift og har ei snuppe på 5år Har prøvd i over 3 år på denne her, så nå håper jeg at jeg kan bli her inne sammen med alle dere helt til mars! :)
 
Hei :) jeg kan nesten kopiere sulten sin presentasjon ;) jeg er 28 år, fra Vestlandet, bor med min samboer og hunder og venter min første :angelic:
 
26 åring fra Vestlandet med samboer og katt. Har ingen barn fra før så dette blir spennende:) Ble helt sjokkert når det klaffet første pp. Sa tidligere til sambo at han kunne slappe av for jeg ble jo ikke gravid med en gang :p

Nå håper jeg bare at spirene våre klamrer seg fast :)
 
Back
Topp