Presentasjon tråd

En tråd i 'Mars 2016' startet av Lillingen, 20 Jun 2015.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. Lillingen Flørter med forumet

Her kan dere gjerne skrive litt om dere selv og deres historie :)

Navn: Cecilie
    Alder: 25

Termin: 05.03.16

• Liker Liker x 1
  2. Oleandra87 Glad i forumet

-Dame på 28 :)
    -Fra Ålesund
    -Ein gutt på 6 år fra tidligere ekteskap.
    -Ny samboer og vi skal gifte oss i 2016 i juni:)
    Ein MA i veke 19+3 og ein sa i mai:(
    Foreløpig termin 05.03.16 ♡

• Liker Liker x 1
  3. Hei, sniker meg inn her, da jeg har klart å få doble streker på 3 tester utover dagen i dag ;)

Er 31, mor til en aktiv 7 åring og samboer som jobber offshore. Vi bor i sør Rogaland. Jobber i barnehage.

Spiren satt på 3 pp og vi er veldig glade, men litt redd for å slippe begeistringen løs helt ennå :p Har vel kalkulert meg til termin 5 mars om alt går som det skal :)

• Liker Liker x 1
  4. September16 Glad i forumet

Er 30 år og bor i Stavanger.
    Jobber på kreftavdeling
    Er gift å har ei datter som er født mars 2014 :)

Litt usikker termin, men vet vel det snart :)

• Liker Liker x 2
  5. Sol86 Flørter med forumet

Er 28 år og bor i Oslo:)

Jobber som barnehagelærer og har en sønn på 2 år fra før! :)

• Liker Liker x 1
  6. snøhvit Flørter med forumet

Kommer fra vestlandet :)
    Har to gode gutter fra før av, og nå gleder vi oss mye til å bli kjent med denne nye babyen :)
    Gleder meg til å bli kjendt med dere, har hatt så mye glede av de tidligere termingruppene jeg har vert på! Blir så sammensveiset etterhvert <3

• Liker Liker x 2
  7. håperpåettmirakel Glad i forumet

Hei. Jeg er 30 år, gift, har en sønn fra før som fyller fire i august og venter nå nr to 3 mars tror jeg det blir. Vi har vært prøvere i snart tre år og dette var andre Ivf forsøk ;)

• Liker Liker x 1
  8. håperpåettmirakel Glad i forumet

Bor på østlandet ;)

9. didi83 DiDi83

Hei på dere :) Jeg er 31, gift og har en sønn på snart 4 i fra før :) vi har prøvd på nr 2 snart et års tid, hadde en SA og en exu deretter et opphold i prøvingen etter cellegift etter exu. Så nå satt spiren endelig på 2 pp etter det :) bor på østlandet

• Liker Liker x 1
  10. Rosa89 Rosa89

Hei :)

Eg er 26 år og har en datter fra før født 2009.Bor i Rogaland, er lagersjef.

• Liker Liker x 1
  11. EnSpire Flørter med forumet

Er 24år, kommer fra Rogaland.
    Gift og har en gutt på snart 2 fra før.
    Gleder oss til nr2 kommer i Mars

12. karma1 Flørter med forumet

Fra oslo,gift.datter på 2 år og 4 mnd,termin 1 mars..veldig uvirkelig da det gikk på første forsøk begge gangene og veldig bekymret denne gangen og er i mitt hodet helt sikke på at det skal gå galt..

13. perla83 Forelsket i forumet Julibarna 2019

Jeg er 31år, snart 32, heter Kristine og bor i Drammen, er i fra Oslo. Jeg har 2 barn fra tidligere forhold, en gutt på 10år(startet tidlig) og ei prinsesse på 5,5år :) <3 Nå venter vi en liten spire med termin 1mars 2016, gleder oss veldig :)

• Liker Liker x 1
  14. Mamsemoms Forumet er livet Februarlykke 2016

Fra Buskerud, 28 år. En sønn på 2,5 år fra før :dummy: Termin 01.mars tror vi. Ul neste uke så får vi se hvor vi havner:)

• Liker Liker x 1
    Last edited: 26 Jun 2015
  15. Emvi Flørter med forumet

Jeg er 36 år fra Østfold, gift og har ei snuppe på 5år Har prøvd i over 3 år på denne her, så nå håper jeg at jeg kan bli her inne sammen med alle dere helt til mars! :)

• Liker Liker x 1
  16. Themis85 Flørter med forumet

Jeg er 30 år og bor i Oslo. Har ei jente på 3,5 fra før.

• Liker Liker x 1
  17. Sulten Glad i forumet Marslykke 2016

Hei alla i hopa!
    Jeg er 28år fra Vestlandet med samboer og hund. Første graviditet. Kjempe skummelt!

• Liker Liker x 1
  18. Tatovertmamma Flørter med forumet

Hei :) jeg kan nesten kopiere sulten sin presentasjon ;) jeg er 28 år, fra Vestlandet, bor med min samboer og hunder og venter min første :angelic:

• Liker Liker x 1
  19. Fru Vims Forelsket i forumet ❤ Oktoberbaby 2016 ❤

28 bor i Buskerud.
    Jente på 4 fra før

20. Emilie89 Elsker forumet Assistert-jentene

26 åring fra Vestlandet med samboer og katt. Har ingen barn fra før så dette blir spennende:) Ble helt sjokkert når det klaffet første pp. Sa tidligere til sambo at han kunne slappe av for jeg ble jo ikke gravid med en gang :p

Nå håper jeg bare at spirene våre klamrer seg fast :)

Del denne siden