Prøvere ved St.Olavs

Vi fikk beskjed om at de ikke satte inn to på St olavs:/ jeg ville å hatt inn to om jeg hadde fått tilbud om det:Heartred
Fått beskjed om at to stk inn er ikke aktuelt å vurdere før evt siste forsøk! Og jeg er riiimelig 100% sikker på at to blastoer garantert er uaktuelt! Da blir jeg meget overrasket! Da blir det nok 2 eller 3 dagers!
At de skal være så vanskelige :confused: hvis ikke det funker på forsøk nr 2 så bytter vi trolig klinikk.

At de skal være så vanskelige :confused: hvis ikke det funker på forsøk nr 2 så bytter vi trolig klinikk.

De er veldig firkanta i rutinene sine!! Og vi hadde samme plan som dere[emoji6][emoji6] jeg er ganske sikker på at det jeg har gjort uten at St.Olavs vet det har gjort susen for oss nå! Kan jo aldri vite det helt sikkert, men jeg tror hvertfall det[emoji5][emoji5]

De er veldig firkanta i rutinene sine!! Og vi hadde samme plan som dere[emoji6][emoji6] jeg er ganske sikker på at det jeg har gjort uten at St.Olavs vet det har gjort susen for oss nå! Kan jo aldri vite det helt sikkert, men jeg tror hvertfall det[emoji5][emoji5]
Hva gjorde du annerledes?

Hva gjorde du annerledes?

Jeg sendte prøve til Serum og tok AB-kur i okt/november, tok scratching, ordna meg Prednisolon og gikk på lavdose 5 mg fra sprøytestart til ut uke 8, gikk på progesteron ut uke 8 istedet for bare 14 dager og tok babyklister[emoji12]

Jeg sendte prøve til Serum og tok AB-kur i okt/november, tok scratching, ordna meg Prednisolon og gikk på lavdose 5 mg fra sprøytestart til ut uke 8, gikk på progesteron ut uke 8 istedet for bare 14 dager og tok babyklister[emoji12]
Jeg har resept på progesteron som jeg vurderer å hente ut :p Hausken skrev det ut til meg pga endo, og legen på st.olavs mente at jeg ikke hadde endo uansett uten å engang se på papirene mine

Jeg har resept på progesteron som jeg vurderer å hente ut :p Hausken skrev det ut til meg pga endo, og legen på st.olavs mente at jeg ikke hadde endo uansett uten å engang se på papirene mine

Det var en meeget merkelig vurdering av legen på St.Olavs!! De må da lese det som er av tilgjengelig utredning!!!

Det var en meeget merkelig vurdering av legen på St.Olavs!! De må da lese det som er av tilgjengelig utredning!!!
Vel, forsamtalen vår var faktisk helt regelrett jævlig, så jeg håper ingen andre har hatt en sånn opplevelse som vi har. Vi vurderte faktisk å bytte klinikk allerede etter forsamtalen, jeg var på gråten hele veien hjem fra Trondheim.

Vel, forsamtalen vår var faktisk helt regelrett jævlig, så jeg håper ingen andre har hatt en sånn opplevelse som vi har. Vi vurderte faktisk å bytte klinikk allerede etter forsamtalen, jeg var på gråten hele veien hjem fra Trondheim.

Stemmer det! Var dere til ung kar som ligner på Emil Hegle Svendsen (skiskytteren)? Hørt om flere som har dårlig erfaring med han!

Aha! Ikke vært borti hu! Be om en ny forsamtale kanskje?[emoji5]
Jeg er fristet til å ringe og be om en samtale med en annen lege ja.. og få dem til å gå over behandlingen, for hun dama hadde ikke engang sett i papirene og visste ikke hvorfor vi var der.

Hei, hvis det ikke funker på andre forsøk så kan de vurdere å sette inn 2 egg ved neste forsøk men ikke blasto. Du kan også bestille samtale med legen.

Jeg hadde igjen Lutinus fra forrige forsøk og tok resten av denne pakka, samt en ny pakke på dette forsøket... men måtte kjøpe en helt ny pakke pga jeg ikke hadde nok totalt. St.olavs mente jeg skulle bare ta 2 pakker, men hva ville dere gjort? Stoppet da de sier det eller bare tatt resten av pakka til den er tom? Ca 4 dager mere enn de sa.

Jeg hadde igjen Lutinus fra forrige forsøk og tok resten av denne pakka, samt en ny pakke på dette forsøket... men måtte kjøpe en helt ny pakke pga jeg ikke hadde nok totalt. St.olavs mente jeg skulle bare ta 2 pakker, men hva ville dere gjort? Stoppet da de sier det eller bare tatt resten av pakka til den er tom? Ca 4 dager mere enn de sa.
Hadde bare tatt resten såfremt testen var positiv. Kanskje brukt de siste til å trappe litt ned

Jeg tok ut uke 8 jeg! Med Cyclogest, fikk det istedet for Lutinus! Og hadde fått resept på mye[emoji12][emoji12] jeg har brukt å miste tidlig/kjemiske, så derfor jeg bestemte meg for å ta lenger enn det St.Olavs mente! Og det funka det! Er 10+2 idag!

Da har jeg testa positivt❤️ etter 7 års prøving så ser jeg endelig 2 streker på test☺️☺️ Gråter mine gledes tårer

Da har jeg testa positivt[emoji173]️ etter 7 års prøving så ser jeg endelig 2 streker på test[emoji5][emoji5] Gråter mine gledes tårer

Åh, så fantastisk[emoji7][emoji7][emoji7] gratulerer så myye[emoji173]️[emoji173]️

Stoppet etter 14 dager somjeg skulle, er nå gravid i uke 12! Ville hørt på legene :-)

Stemmer det! Var dere til ung kar som ligner på Emil Hegle Svendsen (skiskytteren)? Hørt om flere som har dårlig erfaring med han!
Jeg var meget fornøyd med denne legen, regner med det er samme. Ung og mørk kar. Meget profesjonell og hyggelig :-) egentlig fornøyd med hele prosessen på st. Olavs, muligens eneste telefonsystemet som er litt tungvint.

Jeg var meget fornøyd med denne legen, regner med det er samme. Ung og mørk kar. Meget profesjonell og hyggelig :-) egentlig fornøyd med hele prosessen på st. Olavs, muligens eneste telefonsystemet som er litt tungvint.

Selv har jeg hatt han kun på innsett, og han var helt håpløs! Hørte ikke på meg, brukte nesten 20 min, fikk innsett til å gjøre vondt (eneste som har vært vondt) og eneste innsettet hvor jeg har begynt å blø!! Opplevde han som arrogant rett og slett! Det var litt fjerde innsett, så jeg visste litt! Men er jo supert at du hadde en god opplevelse med han! De er flinke på St.Olavs, absolutt! Men liker ikke at de er så lite individuelle og meget firkanta på rutinene sine!

Back
Topp