Sølvstjerne
Glad i forumet
Krysser fingrene for at vi er like heldige [emoji173]️Lykke til! Synes hele prosessen var fin, og full klaff på første forsøk hos oss
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Krysser fingrene for at vi er like heldige [emoji173]️Lykke til! Synes hele prosessen var fin, og full klaff på første forsøk hos oss
Gratulere så mye til alle med positivt tester[emoji173]️ Og gratulere så mye til deg med vel overstått ultralyd imn[emoji173]️ Mandagen skal jeg til St Olavs, mitt første fryse forsøk Mye tanker og ikke minst nerver til mandagen, redd for at de ikke overlever opptingen. Men dem er vel flink med både nedfrysning og opptining. Så her krysses alt som krysses kan for at man ikke får telefon ifra St Olavs på mandag
[emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️
Så spennende med fryseforsøk!! Er heldigvis sjeldent at egga ikke overlever opptiningen! Har du mange på frys? Masse lykke til[emoji173]️[emoji173]️
Tusen takk[emoji173]️[emoji173]️ Har 2 blasto på frys Så håper vi at d går vår vei i morgen
Vet du om dem tar opp egget tidlig på morgenen? Har time 12.30 i morgen[emoji173]️
Da er jeg lykkelig ruger av ett blasto embryo [emoji173]️ nå kan jeg senke skuldrene og puss lettet ut
Gratulerer som ruger!! Håper du skal ruge i laaang tid!! Bruker du å teste før testdato?[emoji5]
Tusen takk[emoji173]️ D håper jeg virkelig også nei jeg har klart å holdt meg til test datoen, selv om d er fryktelig vanskelig
Tusen takk [emoji173]️[emoji5] Symptom jakten e selvfølgelig i gang spesielt idag har jeg hatt tydelige mens murringer håpe d ikke er dårlig tegn
Murringer er helt normalt, men er vanskelig å skille graviditetsmurringer, mensmurringer og murringer som bivirkning av progesteronen! Desverre gir progesteron veeeldig like symptomer som graviditet, så det er lett å bli lurt! Bare så du er klar over det[emoji5][emoji5]
Huff ja de medisinene kan fort lure oss veldi går på cyclogest denne gang, opplever den har mindre bivirkninger enn Lutinus ihvertfall [emoji5][emoji5]
Men er vel enda kanskje tidlig å kjenne symptomer på graviditet kanskje
Cyclogest er bedre ja! Men det er rart, for er jo mye høyere dose enn lutinus! Jeg foretrekker absolutt cyclogest og fikk det på ferskforsøket nå istedet for lutinus! De bruker egentlig bare cyclogest ved fryseforsøk!
Kan være litt tidlig, men den gangen jeg ble gravid på fryseforsøk (mista 6+5), så fikk jeg festesmerter 2 dager etter innsett og klaar positiv test 6 dager etter innsett! Så symptomene kan komme tidlig[emoji5]
Merker at jeg får ubehag/stikking når jeg ligger på sidene, men man kan fort innbille seg ting desverre gleder meg til skrulle ukene er over[emoji173]️ Sist innsett da var jeg bare trøtt å ingen murringer, så håper det er godt tegn
Ja, man kan fort lure seg selv litt i skrulleukene! Men stikking er jo positivt[emoji1303] håper påsken får tiden til å gå fort til deg!!
Er heldigvis hjemme til min familie i Trondheim,så regner med tiden går altfor fort bestemte meg for sist at jeg ville være hjemme hos mine ved neste forsøk, her får jeg slappet av 100% håper formen din er bra[emoji173]️