Prøvere ved St.Olavs

Tusen takk alle❤️❤️ gleder meg til å ta tlf til st Olavs i morgen hvordan regnes termin på frys? Var blasto jeg satt inn 19/3.

Tusen takk alle[emoji173]️[emoji173]️ gleder meg til å ta tlf til st Olavs i morgen hvordan regnes termin på frys? Var blasto jeg satt inn 19/3.

Befruktningsdato 14/3, så sett den datoen som unnfangelse i terminkalkultator[emoji5]

Tusen takk alle❤️❤️ gleder meg til å ta tlf til st Olavs i morgen hvordan regnes termin på frys? Var blasto jeg satt inn 19/3.

Jeg har holdt på i 8 år, så St.Olavs får mange hyggelige tlf denne uka....

Va ei veldig gla sykepleier jeg fikk snakke med idag, blir tidlig ultralyd i kalender uke 17❤️ Den beste telefonen jeg har hatt på lenge

Idag fikk jeg 2-3 på den digitale ❤️❤️ får ikke til å legge inn bilder, bilde blir fort stort står d

Idag fikk jeg 2-3 på den digitale [emoji173]️[emoji173]️ får ikke til å legge inn bilder, bilde blir fort stort står d

Herlig[emoji7]

Ta bilde med snap og lagre om du har det, da blir bildefilen mindre[emoji6]

Herlig[emoji7]

Ta bilde med snap og lagre om du har det, da blir bildefilen mindre[emoji6]

Ja d var hærlig å se tusen takk for tips

Er så kjekt og lese sånne positive innlegg så tidlig på morningen..
gratulerer med positiv test ❤️

❤️

Vedlegg

• 0066D83C-3F25-43FF-B986-3789065EB2CE.jpeg
    0066D83C-3F25-43FF-B986-3789065EB2CE.jpeg
    1.006,6 KB · Visninger: 79
Herlig! [emoji7] Grattis!

Her starter vi opp med Menopur i morgen, første forsøk! Grugleder meg til denne reisen [emoji4]

Masse lykke til☺️ Kort eller langt regime?

Kort [emoji4] ICSI ble det. Gruer meg bare veldig til egguttaket [emoji57][emoji57]

Det går såå fint!! Jeg ble meeeget rusa av smertestillende jeg tok, og merka ingenting[emoji23][emoji23][emoji23]

Det går såå fint!! Jeg ble meeeget rusa av smertestillende jeg tok, og merka ingenting[emoji23][emoji23][emoji23]

Håper det blir sånn for meg også! :) første sprøyte satt! Bare noen lange dager igjen [emoji23]

Håper det blir sånn for meg også! :) første sprøyte satt! Bare noen lange dager igjen [emoji23]

Gled deg over disse dagene, og forebered deg mentalt på at dagene mellom innsett og test er eeenda lengre!![emoji12][emoji12]

Gled deg over disse dagene, og forebered deg mentalt på at dagene mellom innsett og test er eeenda lengre!![emoji12][emoji12]

Haha helt sikkert sant... har jo grei erfaring med de dagene fra EL til IKM ellers så det skal nok gå bra! [emoji16] håper bare de får ut noen egg der :p

Back
Topp