B
Bellabanan
Guest
Da har jeg testa positivt etter 7 års prøving så ser jeg endelig 2 streker på test Gråter mine gledes tårer
Gratulerer så mye!!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Da har jeg testa positivt etter 7 års prøving så ser jeg endelig 2 streker på test Gråter mine gledes tårer
Tusen takk alle[emoji173]️[emoji173]️ gleder meg til å ta tlf til st Olavs i morgen hvordan regnes termin på frys? Var blasto jeg satt inn 19/3.
Befruktningsdato 14/3, så sett den datoen som unnfangelse i terminkalkultator[emoji5]
Tusen takk alle gleder meg til å ta tlf til st Olavs i morgen hvordan regnes termin på frys? Var blasto jeg satt inn 19/3.
Jeg har holdt på i 8 år, så St.Olavs får mange hyggelige tlf denne uka....
Fantastisk Gratulere så mye har du hatt fersk eller fryst denne gang?
Idag fikk jeg 2-3 på den digitale [emoji173]️[emoji173]️ får ikke til å legge inn bilder, bilde blir fort stort står d
Herlig[emoji7]
Ta bilde med snap og lagre om du har det, da blir bildefilen mindre[emoji6]
Herlig! [emoji7] Grattis!
Her starter vi opp med Menopur i morgen, første forsøk! Grugleder meg til denne reisen [emoji4]
Masse lykke til[emoji5] Kort eller langt regime?
Kort [emoji4] ICSI ble det. Gruer meg bare veldig til egguttaket [emoji57][emoji57]
Det går såå fint!! Jeg ble meeeget rusa av smertestillende jeg tok, og merka ingenting[emoji23][emoji23][emoji23]
Håper det blir sånn for meg også! første sprøyte satt! Bare noen lange dager igjen [emoji23]
Gled deg over disse dagene, og forebered deg mentalt på at dagene mellom innsett og test er eeenda lengre!![emoji12][emoji12]