Prøvere ved St.Olavs

Jeg testet positivt tre dager på rad, men nå er testene svakere og vises kun når testen er tørket... Det betyr vel kjemisk? Er vel ikke mulig at kroppen bare slutter å produsere HCG selv om jeg er gravid? Er tidlig enda da, rugedag 10 idag... Men har mista trua, og tror ikke det går veien...

ImageUploadedByBV Forum1466948383.414848.jpg
her er bilde av testene

Hei :) jeg har fått innkallelse til poliklinikken i august for å planlegge videre forløp. Bor i Ålesund og kommer til å ta fly. Timen er midt i en nattevaktsperiode for meg, noen som vet om jeg får sykemelding for både natt til den dagen og natta fra den dagen til neste? Regner med jeg ikke er hjemme før sent på dagen. Skulle sikkert klart å gå på jobb, bare at jeg hadde nok blitt veeeldig trøtt

Hei :) jeg har fått innkallelse til poliklinikken i august for å planlegge videre forløp. Bor i Ålesund og kommer til å ta fly. Timen er midt i en nattevaktsperiode for meg, noen som vet om jeg får sykemelding for både natt til den dagen og natta fra den dagen til neste? Regner med jeg ikke er hjemme før sent på dagen. Skulle sikkert klart å gå på jobb, bare at jeg hadde nok blitt veeeldig trøtt
Tror du må til fastlegen din:) de har sagt til meg at de tar ikke hensyn til lang reisevei ved timer osv. De ordner sykmelding ved uttak, men ikke sikkert du får det for forsamtalen så hadde ordnet det på forhånd hadde jeg vært deg. Evt bruke egenmelding:)

Trur alt kommer an på når på dagen du har timen og hvordan d går fly. Nu husker æ ikke kossn æ fikk sykemld på forsamtalen men bruker å få dagen før som reisedag/sykemld. Ul/uttak/innsett bruker æ å få sykemld fra dagen før ul helt frem til innsett. Dvs ei ukes tid.

Takk for svar MammatilMia og *RockStarBaby*. Får vel snakke med fastlegen for å vær sikker, forklare at jeg ikke vil at sjefen skal vite om "prosjektet" ennå. Om jeg kan si" jeg har en poliklinisk time som gjør at jeg blir sykemeldt, så jeg kan ikke jobbe natt til 17 og 18 august", eller om jeg bare skal si 17. Eller om jeg bare skal bruke egenmelding. Men føler det er så dårlig gjort med egenmelding for da får hun så kort tid på å finne noen andre til å gå vakta når jeg egentlig har visst det leeeenge ☺
Fikk også sykemelding fra UL før uttak til planlagt innsett, men har ikke vært der oppe på samtale/planleggingsmøte før. Det enkleste hadde jo bare vært å fått en derfra mens jeg var der. Kommer til å reise hjemmefra i 9-tiden og hjemme igjen 20:30 samme dag. Nattevakta begynner kl 21:30. Men så er det jo det å gamble på at flyet er i rute også. Ææææh blir stresset av hele greia. Det ordner seg helt sikkert :)

Last edited:
Kom akkurat hjem fra ferie nå, og der lå det brev fra St olavs. Kom sikkert for en drøy uke siden. Står at vi må ringe inn for å komme i gang med behandling o.o er vi da på venteliste, eller havner vi på ventelisten når vi ringer inn? Noen som vet?

Er sykt spent nå.. Det har gått så fort, men allikevel så sakte :oops:

Back
Topp