vilblimamma87
Forelsket i forumet
Sommeren går fort og plutselig er september her. Hold on be strongDa ser d ut som at æ har ny runde i starten av september..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sommeren går fort og plutselig er september her. Hold on be strongDa ser d ut som at æ har ny runde i starten av september..
Den gjør nok dSommeren går fort og plutselig er september her. Hold on be strong
Hvilke er de nyeste?Vis vedlegget 184325 her er bilde av testene
Den nyeste er den med den firkanten i hjørnet, og da selvfølgelig den fra onsdag øverst(desverre).Hvilke er de nyeste?
Okei, da var de svakere ja:/ håper det snur for deg, rugedag 10 kan fortsatt være tidligDen nyeste er den med den firkanten i hjørnet, og da selvfølgelig den fra onsdag øverst(desverre).
Takk for det, håper jeg også selv om jeg har mine tvil:/Okei, da var de svakere ja:/ håper det snur for deg, rugedag 10 kan fortsatt være tidlig
Virker dessverre som en kjemisk. Håper likevel på et mirakel for degTakk for det, håper jeg også selv om jeg har mine tvil:/
Blendatest idag, så da er det nok overVirker dessverre som en kjemisk. Håper likevel på et mirakel for deg
Blir forhåpentligvis uttak i ca uke 36/37 herFlere som ska ha forsøk i september?
Tror du må til fastlegen din de har sagt til meg at de tar ikke hensyn til lang reisevei ved timer osv. De ordner sykmelding ved uttak, men ikke sikkert du får det for forsamtalen så hadde ordnet det på forhånd hadde jeg vært deg. Evt bruke egenmeldingHei jeg har fått innkallelse til poliklinikken i august for å planlegge videre forløp. Bor i Ålesund og kommer til å ta fly. Timen er midt i en nattevaktsperiode for meg, noen som vet om jeg får sykemelding for både natt til den dagen og natta fra den dagen til neste? Regner med jeg ikke er hjemme før sent på dagen. Skulle sikkert klart å gå på jobb, bare at jeg hadde nok blitt veeeldig trøtt
D blir ca uke 36 her og ☺ Kanskje ny runde samtidig..Blir forhåpentligvis uttak i ca uke 36/37 her
Trur alt kommer an på når på dagen du har timen og hvordan d går fly. Nu husker æ ikke kossn æ fikk sykemld på forsamtalen men bruker å få dagen før som reisedag/sykemld. Ul/uttak/innsett bruker æ å få sykemld fra dagen før ul helt frem til innsett. Dvs ei ukes tid.Hei jeg har fått innkallelse til poliklinikken i august for å planlegge videre forløp. Bor i Ålesund og kommer til å ta fly. Timen er midt i en nattevaktsperiode for meg, noen som vet om jeg får sykemelding for både natt til den dagen og natta fra den dagen til neste? Regner med jeg ikke er hjemme før sent på dagen. Skulle sikkert klart å gå på jobb, bare at jeg hadde nok blitt veeeldig trøtt