Prøvere ved St.Olavs

Da ringte St.Olavs. De 3 egg som ble dyrket videre klarte seg ikke, så ingen egg i frys. Så får krysse fingre at den ene i magen klarer sæ.. Har aldri klart å få egg i frys, kjedelig realitet..
Samme her, de ringte meg nå. Kjedelig, men vi får håpe på de vi har fått satt inn :)

Jeg er ikke prøver lenger, men sniker her inne fremdeles. Valgte St.Olav på fritt sykehusvalg pga kort ventetid. Blei gravid på første innsett etter totalfrys første gang. Har litt varierende erfaring, særlig med telefondamen på sykepleiertelefonen samt den ene legen. Litt uklare beskjeder fra forskjellige personer på telefon i prosessen som skapte litt uklarhet, men aldri slik at ting ble utsatt. Uttak var fantastisk, med god oppfølging og støtte fra to flotte sykepleiere. Innsett var veldig upersonlig samlebånd. Savna nok litt at ingen visste noe om min historie før jeg kom inn døra deres, men man må nok til privatklinikk for å få den mer personlige opplevelsen.

Opplevde at de var nøye, nøyere enn det jeg leser om andre klinikker men de kan jo vise til gode resultater også da ;) Liker også at de forsøker å dyrke til blastocyst, har troa på det. Og nå håper jeg at ultralyd neste uke kan bekrefte at jeg fortsatt er ett av de gode resultatene deres.

Da ringte St.Olavs. De 3 egg som ble dyrket videre klarte seg ikke, så ingen egg i frys. Så får krysse fingre at den ene i magen klarer sæ.. Har aldri klart å få egg i frys, kjedelig realitet..
Så kjedelig. Har aldri klart å få egg på frys her heller, skjønner ikke hvorfor, men sykepleieren sa at det er mange som aldri får det, men som blir gravid på fersk likevel:) så krysser fingrene for at du ruger på gullegget da:)

Hei! Hører også til st.olavs, så dette var en super tråd å komme over :D Er 30år med samboer på 34år. Han har ei datter fra før, men vi har ingen barn sammen. Har prøvd i over ett år, med hormonbehandling igangsatt etter bare 6mnd pga manglende eggproduksjon.. Siden hormonbehandlingen hadde så godt som null effekt, er vi henvist til IVF på st.olavs og skal i gang med kort protokoll i mnd-skiftet august/september :)

Så kjedelig. Har aldri klart å få egg på frys her heller, skjønner ikke hvorfor, men sykepleieren sa at det er mange som aldri får det, men som blir gravid på fersk likevel:) så krysser fingrene for at du ruger på gullegget da:)
E jo på søskenforsøk. Så ene gullet mitt kom på andre Ferskforsøk. Og aldri noe i frys. D e litt ekstra spennende for da har man kun 3 mulighet.. Har jo heldigvis et barn da men vil jo ha selskap til ho.. Men d e ikke samme stresset som man hadde til den første. Har egentlig mine tvil på d her forsøket, men aldri si aldri..

Da er egguttak ferdig for denne gang. 15 egg ut, og mulig vi ikke får innsett pga maksgrensen på 15 egg. Tok blodprøver etterpå, så får vi se om de må dyrkes til totalfrys eller ikke. Spennende dager fremfor oss. Ble jo selvsagt litt skuffet, sist jeg hadde 15 egg fikk vi sette inn likevel. En ny dame der idag som tok ut eggene, veldig flink men gjorde grusomt vondt på slutten da eggposene var litt små.

Ett perfekt egg inn idag, så da er jeg ruger:) 7 egg dyrkes videre til mandag for å se om det kan bli frys, spennende! Virker som at ICSI funket mye bedre for oss da kun 3-4 egg har blitt befruktet tidligere uten verken frys eller graviditet. Så håper håper.

Da ser d ut som mensen kom. Så ny runde etter sommerferie.. Håper vi kan komme i gang allerede til august..
Ånei:( føler sånn med deg!! Ikke gøy å høre... Sender deg en stor klem<3

Telefon fra st Olavs nå, ingen på frys:( de dyrket 7 videre men ingen overlevde, håper bare de har satt inn gullegget nå da:)

Back
Topp