Prøvere ved St.Olavs

Kjenner jeg stolavs rett kommer de til å be deg vente fordi syklusen ble for kort.
Jeg hadde forøvrig vanlig syklus syklusen etter ohss så ingen kjennskap til så kort syklus etter uttak.
Bare hørt om normale eller unormale lange etterpå. Men tenker selv jeg egentlig vil ha en litt mer normal syklus først før et innsett.

Hei! Har fire eskimoer på St Olavs, og vurderer nå søskenforsøk. Noen som vet beste måte å gå frem på? Har forsøkt callback, men de har ikke ringt tilbake på over to uker nå… Er det noen som vet om ventetid på fryseforsøk i naturlig syklus nå?:joyful:

Hei! Har fire eskimoer på St Olavs, og vurderer nå søskenforsøk. Noen som vet beste måte å gå frem på? Har forsøkt callback, men de har ikke ringt tilbake på over to uker nå… Er det noen som vet om ventetid på fryseforsøk i naturlig syklus nå?:joyful:
Ikke svar på spørsmålet ditt, men er det virkelig så lang ventetid på call-back nå? :dead: Jeg ville kanskje prøvd å ringe de på nytt :)
Usikker på ventetid, men etter at vi har kommet inn i systemet så har det ikke vært ekstra ventetid utover de vanlige venting på mens/EL. Hadde egguttak i august med totalfrys, så første fryseforsøk i oktober. Fikk da beskjed om at hvis det ikke skulle gå så kan vi kjøre på med neste innsett ved neste EL. Venter nå på call-back, håper virkelig ikke at de bruker over to uker på å ringe tilbake :wideyed:

Spennende med søskenforsøk! :Heartred

Ikke svar på spørsmålet ditt, men er det virkelig så lang ventetid på call-back nå? :dead: Jeg ville kanskje prøvd å ringe de på nytt :)
Usikker på ventetid, men etter at vi har kommet inn i systemet så har det ikke vært ekstra ventetid utover de vanlige venting på mens/EL. Hadde egguttak i august med totalfrys, så første fryseforsøk i oktober. Fikk da beskjed om at hvis det ikke skulle gå så kan vi kjøre på med neste innsett ved neste EL. Venter nå på call-back, håper virkelig ikke at de bruker over to uker på å ringe tilbake :wideyed:

Spennende med søskenforsøk! :Heartred
Takk for svar! Jeg prøvde igjen i dag, så får vi se. Føler det er fordi jeg taster nummer 4 at jeg blir liggende lengst bak i køen. Gratulerer med vel gjennomført uttak, og masse lykke til med innsett :angel8

Takk for svar! Jeg prøvde igjen i dag, så får vi se. Føler det er fordi jeg taster nummer 4 at jeg blir liggende lengst bak i køen. Gratulerer med vel gjennomført uttak, og masse lykke til med innsett :angel8
Jeg ringte bare callback for fryseførsøk på søsken, var ikke noe problem. Men gå på nett og søk politiattesten med en gang så er det gjort

Jeg ringte bare callback for fryseførsøk på søsken, var ikke noe problem. Men gå på nett og søk politiattesten med en gang så er det gjort
Okei, og tastevalg 4? Merkelig at det skal ta så lang tid før de ringer tilbake…

Ja, politiattest er i boks! :joyful:

Jeg har nettopp vært i kontakt med dem på call-back ifht. fryseforsøk, ringte de på fredag og de ringte tilbake idag, så jeg ville forsøkt å ringe igjen :happy:

Jeg har nettopp vært i kontakt med dem på call-back ifht. fryseforsøk, ringte de på fredag og de ringte tilbake idag, så jeg ville forsøkt å ringe igjen :happy:
Så rart, har ringt to ganger i dag og den gangen for to uker siden :bag: Men trykket du alternativ 4 eller 1?

Så rart, har ringt to ganger i dag og den gangen for to uker siden :bag: Men trykket du alternativ 4 eller 1?
Mener jeg trykket 4, for de andre passet liksom ikke, jeg ringte inn 2 uker etter egguttak for å høre videre plan :bag: Får håpe de ringer deg tilbake snart!

Jeg snakket med dem og fikk sette inn på den kommende syklusen. Gikk ikke på det første forsøket i september, og fikk da sette inn direkte på neste syklus.
prøv Call Back igjen. Det kan umulig ta så lang tid. Jeg måtte vente Max 3 dager, som regel 2.

Tusen takk for svar! Jeg ringte kontoret for å høre om det faktisk var mulig at det skulle ta så lang tid. Hun sjekket «brukeren» min og sa at jeg hadde blitt oppringt dagen etter, men ikke svart?! Jeg har ingenting i min logg som tilsier at jeg har fått en telefon fra dem. Så det hadde skjedd en feil. Hun var superbehjelpelig og sa hun skulle si fra, og jeg ble oppringt samme dag! Altså i går. Fikk beskjed om å ta blodprøver på nytt for de hadde gått ut på dato. Så vi dro og tok de i morges for å kunne ha mulighet til å rekke neste syklus. Så kommer jeg hjem, og tar en test bare fordi det gjør man jo alltid på 10dpo.. og den var søren meg positiv:wideyed: jeg forstår ingenting!! Min første noen sinne. Mirakler skjer:Heartred Nå håper vi bare den klamrer seg fast:love7

Er det fortsatt lang ventetid på callbacken? Ringte på fredag, men fortsatt ikke ringt opp.

Er det fortsatt lang ventetid på callbacken? Ringte på fredag, men fortsatt ikke ringt opp.
Ugh, håper ikke det. Sist (forrige uke) ringte jeg inn mandag og ble oppringt onsdag.
Ringte inn igjen i går og venter nå på callback. Oppdater her gjerne når du hører fra dem :angelic:

Back
Topp