De ringer dessverre bare 1 gang. Du må dermed ringe inn callback på nytt i morgenJeg fikk ikke tatt den når call Back ringte meg opp på fredags morgen. Kommer de til å ringe opp flere ganger, eller må jeg ringe inn på Call Back på nytt?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
De ringer dessverre bare 1 gang. Du må dermed ringe inn callback på nytt i morgenJeg fikk ikke tatt den når call Back ringte meg opp på fredags morgen. Kommer de til å ringe opp flere ganger, eller må jeg ringe inn på Call Back på nytt?
Tror du må ringe på nytt daJeg fikk ikke tatt den når call Back ringte meg opp på fredags morgen. Kommer de til å ringe opp flere ganger, eller må jeg ringe inn på Call Back på nytt?
Så rart. Jeg presenterte meg bare med mitt nye navn på telefonen og da sa hun at den måtte inn.
Hei! Er det noen her som har litt solskinnshistorier å dele med meg, trenger litt pepp nå
Etter å ha prøvd å bli gravid i noen år kom vi igang med ivf i 2022. Litt fem og tilbake med overstimulering og utsatte forsøk men når det vel blei insetting så satt det på første forsøket! Magen og den lille vokste raskt, jeg koste meg masser og så frem til termin i slutten av mars. Med bare noen få uker igjen til jeg skulle ut i permisjon stoppet plutselig hjertet til min sønn og han føddes stille noen dager senere. Både han og jeg var fullt friske og det regnes som krybbedød. Stor uflaks med andre ord. Sorgen har vært helt enorm men det var en selvfølge fra første sekund at vi skal prøve igjen så fort som mulig.
Nå har jeg nettopp kommet hjem etter innsett av 5 dagers fryst embryo og prøver å få tiden å gå. Leser mye om de som har fått missfall etter missfall eller førsøk som aldrig sitter. Jeg håper ju på at jeg kan få bli en av dem der det alltid sitter på første forsøket og aldrig leder til ett missfall.
Finnes det noen annen der ute som kan gi meg litt håp? Som kan si at det faktisk finnes en sjanse for at dette skal gå veien?
Jeg skulle ta kontakt nå i mai så skulle vi legge en plan for høsten.Spurte du om ventetid på søskenforsøk om dagen eller ble dere henvist til høsten med en gang? Vi har sendt politiattest på Crypho tidligere, fått på Digipost og sendt videre.
Oki! Har dere på frys eller må gjøre «alt» på nytt?Jeg skulle ta kontakt nå i mai så skulle vi legge en plan for høsten.
Venter på tilbakeringing fra CallBack slik at vi kan begynne å planlegge
Har på Frys jeg også! Spent på hvordan prosessen blir !Oki! Har dere på frys eller må gjøre «alt» på nytt?
Jeg har ni blasto på frys fra første runde, så håååper det bare er å sette inn…
Par dager.Er det noen som vet hvor lang tid de bruker på å ringe tilbake når man har ringt inn for «annet» nå?
Takk!Par dager.
La inn på mandag, de ringte nåEr det noen som vet hvor lang tid de bruker på å ringe tilbake når man har ringt inn for «annet» nå?
Fikk beskjed om at det ikke var ventetid for oss, men måtte ha ny politiattest + blodprøver. Ellers bare å ta kontakt når vi var klareHar på Frys jeg også! Spent på hvordan prosessen blir !
Oh, da kanskje jeg får en telefon i morgen! Takk for svarLa inn på mandag, de ringte nå
Takk for svarUtrolig kjedelig at det skulle ende slik..
Det er vel ikke noe grunn til å tro at det skal bli spontanabort e.l.? For min del har fryseforsøkene satt 2 av 2 ganger, uten spontanabort eller lignende. Ene er 1,5 år gammel, andre er i magen, 30 uker på vei.
Mitt første forsøk ble det ikke noe av, fikk aldri positiv test. Andre forsøket fikk vi satt inn et embryo og fikk ett på frys, og begge de to har nå blitt til babyer. Krysser fingrene for at du får en positiv test når du testerTakk for svar
Nei det er ikke noe som sier at det skal være større risiko for spontanabort nå. Statistiskt sett så er ju faktisk risikoen for at noe ska gå galt lavere nå siden jeg allerede har hatt min 3 på 1000 opplevelse.
Så gott å høre at det faktisk finnes dem der det alltid fungerer! Leser ju mest om de som sliter.. 4 dager kvar til jeg kan ta test nå så krysser fingrene for at det sitter!
Tror de tok det på mail også førNoen som vet om det går an å sende inn resultat av ultralyd andre steder en crypho? Jeg har ikke fertilitetsseksjonen på lista mi der lenger