Prøvere ved St.Olavs

Så frustrerende! Kan hende jeg har spurt før, men hvorfor prøver dere ikke naturlig syklus?
Tror st.Olavs liker styrt syklus best. Når det skal sies så tror jeg dessverre ikke slimhinnen min er så mye å skryte av i naturlig syklus heller, så jeg vet ærlig talt ikke hva det neste blir nå. Venter på telefon fra de for å høre hva planen videre er.

UL i dag etter at jeg skulle forsøke estradot-plaster denne runden for å se om jeg responderer bedre på det. Der var det nok en gang en follikkel, så dette blir fjerde avbrutte forsøk. Nå kjenner jeg motet begynner å svikte litt her:banghead: At det skal være så vanskelig å få gjennomført et fryseforsøk liksom???

huff. Tungt med så mange avbrutte forsøk❤️

hva vil det si at det er en follikel? Den skulle ikke vokst på medisinene?

huff. Tungt med så mange avbrutte forsøk❤️

hva vil det si at det er en follikel? Den skulle ikke vokst på medisinene?
Det stemmer, i styrt syklus går man på medisiner som skal hindre at folliklene vokser. Men det skal visst endel til for å hindre at mine vokser. St.Olavs ringte nå og de har lyst til å prøve litt til denne syklusen, men da ved å legge til progynova i tillegg, så nå blir det en skikkelig hestedose østrogen på meg:nailbiting:

Tror st.Olavs liker styrt syklus best. Når det skal sies så tror jeg dessverre ikke slimhinnen min er så mye å skryte av i naturlig syklus heller, så jeg vet ærlig talt ikke hva det neste blir nå. Venter på telefon fra de for å høre hva planen videre er.
Jeg fikk inntrykk av at de absolutt ønsker naturlig syklus så langt det er mulig:confused004 Håper virkelig det kan funke med hestedose østrogen for deg! Så utrolig kjipt at det skal ta så lang tid:(

Jeg fikk inntrykk av at de absolutt ønsker naturlig syklus så langt det er mulig:confused004 Håper virkelig det kan funke med hestedose østrogen for deg! Så utrolig kjipt at det skal ta så lang tid:(
Hmm, ja, det kan jo være fordi jeg har veldig lange og uregelmessige sykluser. De snakket om mulighet for å prøve en syklus med letrozol hvis dette ikke fungerer. Så da er vi jo over på naturlig syklus, bare med litt hjelp!

Hmm, ja, det kan jo være fordi jeg har veldig lange og uregelmessige sykluser. De snakket om mulighet for å prøve en syklus med letrozol hvis dette ikke fungerer. Så da er vi jo over på naturlig syklus, bare med litt hjelp!
Letrozol har hjulpet meg godt med å regulere lengden og det betyr også at slimhinnen har vokst mer i takt med folliklene :)

Stor klem til deg❤️ Her bør de forandre taktikk iallfall for det der ekke holdbart verken for deg eller for st.olavs

Letrozol har hjulpet meg godt med å regulere lengden og det betyr også at slimhinnen har vokst mer i takt med folliklene :)
Så godt å høre at det har fungert bra for deg. Skal ha ny UL på tirsdag. Hvis ting ikke ser bra ut da blir det vel ny taktikk og letrozol som testes. I tillegg snakket de om hysteroskopi for å ta en titt inni livmoren.

Godt å høre at det fremdeles er håp. Må si det er en ganske fæl tanke at slimhinnen, som er den ene tingen jeg liksom må stille med selv tydeligvis er den jeg sliter mest med. Og med mine ville eggstokker virker det jo kanskje som naturlig syklus er veien å gå, siden de er så vanskelige å stoppe uansett:hilarious:

Det stemmer, i styrt syklus går man på medisiner som skal hindre at folliklene vokser. Men det skal visst endel til for å hindre at mine vokser. St.Olavs ringte nå og de har lyst til å prøve litt til denne syklusen, men da ved å legge til progynova i tillegg, så nå blir det en skikkelig hestedose østrogen på meg:nailbiting:

Håper de finner en løsning ❤️ jeg går på progynova nå - skal ha innsett om 1,5 uke cirka. Så håper ikke jeg har noen follikler da.

Da er jeg offisielt førstegangsruger etter innsett av fryst egg i dag! Det blir noen spennende 14 dager, kjenner jeg ;o)

Jeg fikk beskjed i går under samtalen på sykehuset at jeg skulle ha kort protokoll og middels dose. Eneste ejg husker er menopur 225. Men ble skremt når så de sprøytene

Er bare skummelt til det første stikker er satt, også går det som oftest greit. Jeg byttet på å ta annenhver side ❤️

Fikk ikke beskjed om ivf eller icsi.. Hmmm.. Absolutt ingenting feil med meg. Amh på 14 og det var topp sa de. Kun mannen som har litt trege svømmere.
Dette er noe de gjerne vurderer på selve dagen når de ser hvordan sædprøven til mannen ser ut tror jeg. Mannen min har helt ok sæd, men ikke superbra liksom, og vi fikk beskjed om at utgangspunktet er IVF, men hvis sæden som blir levert på uttaksdagen er for dårlig så gjennomfører de heller icsi.

Fikk ikke beskjed om ivf eller icsi.. Hmmm.. Absolutt ingenting feil med meg. Amh på 14 og det var topp sa de. Kun mannen som har litt trege svømmere.

Det stemmer det Frk.dott skriver. På første runde hos oss vurderte de. Det ble gjennomført både ivf og icsi. Etter dette ble det vurdert at ved nye uttak skal de kun gjøre icsi

Back
Topp