Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg hadde kontroll på bursdagen min en gang og ventet spent på at noen skulle gratulere meg, fødselsdatoen står seriøst overalt på papirene og de skriver også dagens dato flere steder. Snakket jo med fire forskjellige folk den dagen (inkl de på apoteket) Neida, ingen gratulasjonHadde en time med han på bildet på bursdagen min for par år siden. "Og du er født... Ja, bursdag i dag ja..." sa han helt tørt og fortsatte bare videre å snakke. Ingen gratulasjon der i gården nei!
Jeg hadde kontroll på bursdagen min en gang og ventet spent på at noen skulle gratulere meg, fødselsdatoen står seriøst overalt på papirene og de skriver også dagens dato flere steder. Snakket jo med fire forskjellige folk den dagen (inkl de på apoteket) Neida, ingen gratulasjon
Mulig detHaha Er vel bare når man er bursdagsbarn selv at man tenker over sånt. ;-)
Beklager, har ikke satt meg skikkelig godt inn i det skjønner jeg. Skal aldri gjør det igjen og har slettet min post med bilde, men ser det ligger i innleggene til de som svarte på mitt innlegg [emoji32]Bare minner om at vi ikke har lov til å diskutere leger og annet helsepersonell her inne med navn og heller ikke bilde. Det er i mot forumets etiske retningslinjer.
Ikke for å være en gledesdreper altså. I grunnen så er det jo rett og rimelig, ikke sant?!
Når det er sagt, så har jeg jo lyst til å fortelle en anonymisert artig opplevelse. Nemlig en ivf lege som sa til meg etter å ha satt inn befruktet egg" at nå har jeg gjort deg gravid"
Ja, ja , men sann!!
Beklager, har ikke satt meg skikkelig godt inn i det skjønner jeg. Skal aldri gjør det igjen og har slettet min post med bilde, men ser det ligger i innleggene til de som svarte på mitt innlegg [emoji32]
Skal opp for uttak på mandag [emoji85][emoji87]jippiii!
Takk [emoji4]Masse lykke til [emoji813]red
Kun hvis alle faller fra lykke til, dette går braNoen som vet når på dagen de ringer hvis det ikke går rette veien med eggene? Og ringer de uansett om det er bare 1 av 3 som har gått til grunne? Eller ringer de kun om alle går til grunne og forsøket blir avbrutt?
Skulle så gjerne hatt en oppdatering om eggene (helst for å vite at alt er bra). Skulle hatt tilgang til en slags logg som de skriver på underveis [emoji1]
Tusen takk for svar [emoji173] [emoji4]Kun hvis alle faller fra lykke til, dette går bra
Hvordan går det? Fikk du satt inn i dag? [emoji4]..og en ting til: noen som vet om de har faste tidspunkt de ser på utviklingen i dyrkingsprosessen? Om jeg kan ha noen slags tider på dagen å forholde meg til liksom. Når kan jeg evt forvente telefon.
Hva klokka fikk dere andre telefon ved mislykket forsøk?
Blir gal av å vente til imorgen, men vet jo samtidig at det er bra å vente uten å høre noe...[emoji54]
Nei [emoji22] fikk telefon litt over kl 15 på tirsdag om at kun 1 av 3 ble befrukta og at det hadde befrukta seg feil. Avbrutt forsøk. Så nå går journalen min til diskusjon i legegruppa før det blir lagt ny plan for neste forsøk.Hvordan går det? Fikk du satt inn i dag? [emoji4]
Nei [emoji22] fikk telefon litt over kl 15 på tirsdag om at kun 1 av 3 ble befrukta og at det hadde befrukta seg feil. Avbrutt forsøk. Så nå går journalen min til diskusjon i legegruppa før det blir lagt ny plan for neste forsøk.