Prøvere ved St.Olavs

Ikke fått brev enda nei, fikk denne sms og melding på helsenorge om timen. Jeg har tatt alt av blodprøver de har rekvidert. Altså begge arkene. Samboeren skal også få tatt sine blodprøver før timen i tr.heim :)
Jeg fikk brevet ca 1 uke etter at jeg fikk mld på helsenorge og tlf. Der står det også bare når timen er og det følger med evt vedlegg om det er noe mer de skulle trenge. Vi skal ikke gjøre mer. De skal bare ta ultralyd av meg der. Mannen skal ikke være med fikk jeg beskjed om. Sikkert pga viruset tenker jeg. Vi tok kromosom prøver. Som tok 6 uker å få svar på. Hadde håpet på time denne mnd men pga påske ble det rett etter. Så veldig spent på dne timen og evt hva dem sier om behandling og oppstart. Starter på ny syklus samme dag jeg skal dit.

Ringte st. Olavs nå for å høre ang timen min den 7 april da kommunen min er stengt ned. De visste ingenting hva som skjer videre sa dem. De sa jeg kan ringe over påske og høre om timen blir avlyst. Det går ikke sa jeg. Jeg har lang vei å kjøre så jeg må dra dagen før. Samme dag de ber meg ringe. Så jeg sa jeg ringer før påske. Evt kan vi ta samtale på Skype og undersøkelse ved en senere anledning. Da er man jo like langt da.

Mulig det står noe om det, men det er så mange innlegg å bla gjennom. Er det noen som har erfaring med femar og ovitrelle fra st.olavs? Eller er de fleste i IVF-behandling der?:)

Stor pågang på crypho hos st.olav tror jeg nå, sendte melding i går tiiidlig ang ny plan som skulle komme igår eller imorgen. Enda ikke noe svar:woot:

Jeg har også fått svar raskt, men har inntrykk av at det går raskere dersom det er ting som ikke trenger legevurdering. F.eks bare bekrefte at samtykkeskjema er mottak o.l.

Jeg har time i morgen, så sitter her og bare krysser alt jeg har for at smitten både hjemme og i Trondheim bare holder seg heeeeelt i ro det neste døgnet:stop: Har først UL på morgenen før eventuelt innsett senere på dagen. Blir første gang legene der oppe gjennomfører UL på meg (bortsett fra uttaket), så er veldig spent på om de er fornøyd med tingenes tilstand. :shy:

:smiley-bounce016
Jeg har også fått svar raskt, men har inntrykk av at det går raskere dersom det er ting som ikke trenger legevurdering. F.eks bare bekrefte at samtykkeskjema er mottak o.l.

Jeg har time i morgen, så sitter her og bare krysser alt jeg har for at smitten både hjemme og i Trondheim bare holder seg heeeeelt i ro det neste døgnet:stop: Har først UL på morgenen før eventuelt innsett senere på dagen. Blir første gang legene der oppe gjennomfører UL på meg (bortsett fra uttaket), så er veldig spent på om de er fornøyd med tingenes tilstand. :shy:

jeg trenger lege bekreftelse osv på det jeg skal motta osv, så regner med derfor det tar tid, pluss saken i seg selv:banghead: Hehe. Å ja samtykke osv å skjema å småtteri da svarer de som oftest på noen timer.

ojjj, ahh. Det er ikke bare stimuleringa som stresser disse tider med covvidn også. Hehh. Er liksom nok. Deilig å evnt få tatt begge deler på samme dag

:smiley-bounce016

jeg trenger lege bekreftelse osv på det jeg skal motta osv, så regner med derfor det tar tid, pluss saken i seg selv:banghead: Hehe. Å ja samtykke osv å skjema å småtteri da svarer de som oftest på noen timer.

ojjj, ahh. Det er ikke bare stimuleringa som stresser disse tider med covvidn også. Hehh. Er liksom nok. Deilig å evnt få tatt begge deler på samme dag
Ja. De hadde egentlig uansett tenkt å sette opp innsett i morgen. Men ville gjerne ta en UL før de tar opp egget, bare for å sjekke slimhinnen min. Jeg har slitt med å få denne tykk nok, og den var bare på 5,8 på UL forrige onsdag. Håper og tror den har vokst litt til, men de sa også at jeg kanskje må være forberedt på at min ikke blir tykkere. Så kjenner jeg er utrolig spent....

Fikk godt og grundig svar, det ble også avklart en del ting❤️ 3. ivf forsøk i midten/slutten av april, det bli stas:angelic:

Ja. De hadde egentlig uansett tenkt å sette opp innsett i morgen. Men ville gjerne ta en UL før de tar opp egget, bare for å sjekke slimhinnen min. Jeg har slitt med å få denne tykk nok, og den var bare på 5,8 på UL forrige onsdag. Håper og tror den har vokst litt til, men de sa også at jeg kanskje må være forberedt på at min ikke blir tykkere. Så kjenner jeg er utrolig spent....
Krysser alt jeg har for at det blir en liten fredags overraskelse i magen din imorgen❤️❤️

Det ble dessverre nok et avbrudd på meg i dag:( slimhinnen har krympet igjen, og var bare på 4,8 mm. De får bare ikke slimhinnene min tykk nok, dette er tredje gang dette skjer. Neste plan er estradot-plaster. Og hvis det ikke fungerer blir det hysteroskopi for å ta en titt innvendig. Kjenner verden raser litt i dag, så frustrerende å ha blastoer på frys men ikke klare å få satt de inn:banghead:

Det ble dessverre nok et avbrudd på meg i dag:( slimhinnen har krympet igjen, og var bare på 4,8 mm. De får bare ikke slimhinnene min tykk nok, dette er tredje gang dette skjer. Neste plan er estradot-plaster. Og hvis det ikke fungerer blir det hysteroskopi for å ta en titt innvendig. Kjenner verden raser litt i dag, så frustrerende å ha blastoer på frys men ikke klare å få satt de inn:banghead:
Neiii, som jeg føler med deg:sorry: Håper plaster er tingen for deg:Heartred

Å så leit :Heartred estradot funket mye bedre på meg enn progynova! Så det er håp :)

Jeg har alltid slitt med slimhinnen selv, vet hvor frustrerende det er.

Å, nei! Så utrolig kjedelig! :(
Jeg resonnerte veldig sent på Estradot ift. Progynova, men ser andre responderer bedre, så det er nok veldig individuelt.
Det er så vondt å kjipt å få avbrutt forsøk. Alt man har psyket seg opp til, og så blir teppet bare revet vekk. ❤️

Neiii, som jeg føler med deg:sorry: Håper plaster er tingen for deg:Heartred
Å så leit :Heartred estradot funket mye bedre på meg enn progynova! Så det er håp :)

Jeg har alltid slitt med slimhinnen selv, vet hvor frustrerende det er.
Å, nei! Så utrolig kjedelig! :(
Jeg resonnerte veldig sent på Estradot ift. Progynova, men ser andre responderer bedre, så det er nok veldig individuelt.
Det er så vondt å kjipt å få avbrutt forsøk. Alt man har psyket seg opp til, og så blir teppet bare revet vekk. ❤️

tusen takk. Dette er tredje gang den ikke blir tykk nok, og andre gang den krymper underveis i stimuleringen, så kjennes litt håpløst ut. Men godt å høre det er håp med Estradot Høsteple, det gjør ting litt bedre.

De ville i utgangspunktet at jeg skulle ha en pausesyklus også før jeg starter på, men pga mine lange og uregelmessige sykluser ble det bestemt at jeg skal gå i gang ved neste blødning nå igjen!

Stor stor klem til deg❤️ Skjønner at du er frustrert nå ja, godt de allerede har lagt opp en plan til deg til neste!! Det e ikke noe kjekt når sånt. Kjør på!❤️

Back
Topp