Jeg ser dessverre ikke noe, men jeg har så dårlig streksyn at det trenger ikke bety noe som helst
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg ser dessverre ikke noe, men jeg har så dårlig streksyn at det trenger ikke bety noe som helst
Blenda! Surprise! Jaja,nå gidder jeg ikke teste før ikm. Blir bare i dårlig humør av det, og det er ingen tjent med.Wæææ spennende [emoji33][emoji16] Oooh.. hvis du tester i morgen må du oppdatere meg med en gang! Hååååååper det klaffer for dere nå [emoji173]️[emoji257]
Blenda! Surprise! Jaja,nå gidder jeg ikke teste før ikm. Blir bare i dårlig humør av det, og det er ingen tjent med.
Takk for det [emoji173]. Vet det er tidlig, men mistet litt håpet nå, - og det var ikke stort fra før! syns liksom det virker som om alle får antydning til positiv test tidlig.[emoji30] Men det er jo veldig tidlig enda da! Ja, vent til ikm og få to flotte streker da [emoji173]️[emoji257] krysser fingrene for deg [emoji173]️
Takk for det [emoji173]. Vet det er tidlig, men mistet litt håpet nå, - og det var ikke stort fra før! syns liksom det virker som om alle får antydning til positiv test tidlig.
Tempen er synkende- følger det vanlige mønsteret ganske så nøyaktig, så tror det bare er å innstille seg på tr i morgen og ny pp. Nesten som man bare vil slutte å prøve, for noe dritt dette her er! [emoji30]Hvordan går det med deg i dag? Hvordan er tempen? Ja, virker som om mange får antydning, men det er absolutt ikke alle! Ikke gi opp helt enda da [emoji173]️[emoji257]
Tempen er synkende- følger det vanlige mønsteret ganske så nøyaktig, så tror det bare er å innstille seg på tr i morgen og ny pp. Nesten som man bare vil slutte å prøve, for noe dritt dette her er! [emoji30]
Ja, disse dagene er de tøffeste syns jeg - når det ikke klaffer! Skal bestille time på hausken i juni for fertilitetssjekk. Kjipt når det drøyer så veldig. Heldigvis varer ikke skuffelsen så veldig lenge før jeg føler meg klar for ny ppBlæææææææææ [emoji30] Forbanna dritt altså! Skjønner deg godt [emoji173]️ Prøving er noe møkk når det aldri klaffer [emoji17] Jeg begynner så smått å innstille hodet på at det mest sannsynlig blir icsi på oss [emoji17]
Ja, disse dagene er de tøffeste syns jeg - når det ikke klaffer! Skal bestille time på hausken i juni for fertilitetssjekk. Kjipt når det drøyer så veldig. Heldigvis varer ikke skuffelsen så veldig lenge før jeg føler meg klar for ny pp
Sikker på det er mensen og ikke festeblødning da? Jeg har begynt å spotte, så tipper tr kommer i morgen som forventet.Ja, sikkert lurt å bare få sjekket [emoji173]️[emoji257] Håper det klaffer for dere denne pp så dere slipper [emoji173]️Her kom mensen i dag, syklusdag 23, så jeg skjønner ingenting [emoji15] Tidenes korteste syklus for meg i alle fall!
Sikker på det er mensen og ikke festeblødning da? Jeg har begynt å spotte, så tipper tr kommer i morgen som forventet.
Uff, for noe dritt!! Nå må det klaffe for oss snart!![emoji173]Ja, ganske sikker. Ikke bare bittelitt på papiret, og ganske bra menssmerter. Vil kalle det spotting her også. Er jo 9 dpo, så litt sent med festeblødning? Blæææ [emoji30] Møkkamens altså! Håper det klaffer for dere neste pp [emoji173]️
Uff, for noe dritt!! Nå må det klaffe for oss snart!![emoji173]
Uff, for noe dritt!! Nå må det klaffe for oss snart!![emoji173]
Mensen på tredje dagen, så har forsont meg med å være i pp 8. Det skal visst ta tid dette her. Hvordan går det med deg? <3Hvordan går det med deg? [emoji173]️
Mensen på tredje dagen, så har forsont meg med å være i pp 8. Det skal visst ta tid dette her. Hvordan går det med deg? <3
Har du tatt flere g-tester da? Etter at du begynte å spotte?Brun spotting på tredje dagen her [emoji15] Ikke ordentlig mensen enda. Ja, det er noe dritt at det skal ta så mye tid [emoji17] Håper pp8 er deres [emoji173]️[emoji257]
Har du tatt flere g-tester da? Etter at du begynte å spotte?
Hmm, kan jo fremdeles være tidlig hvis det er festeblødning. Hvor mange dpo er du?Ja, tatt 2 i dag som begge var negative [emoji53]
Hmm, kan jo fremdeles være tidlig hvis det er festeblødning. Hvor mange dpo er du?