Prøvere i bergen :)

Næh.. fremdeles brunt her. Skjønner ikke kroppen! Er på 7. dagen med brunt nå [emoji849] Når jeg har mensen varer den stort sett 4-5 dager.
Det er jo litt rart da! Skikkelig frustrerende å ikke vite helt hvor man er i syklusen! Har du testet noe mer? [emoji173]

Ja, jeg håper mensen kommer. Har altfor lav puls til at det kan være noe annet :/
Hvordan går det med deg?

IMG_0316.jpg

Da var det nok over for min del... Og Pp7 er ett faktum. Neste PP blir det nok ikke temping og jeg skal prøve å ikke stresse... EL skjer også når vi er i Syden, så kanskje det hjelper på :)

Joda, dagene snegler seg av gårde. Tenker å begynne å teste etter el onsdag eller torsdag neste uke. :)

Syns dagene alltid snegler seg avgårde når man prøver uansett hvor man er i syklusen [emoji30] Håper el kommer på normalt tidspunkt denne pp for deg [emoji173]️

Da var det nok over for min del... Og Pp7 er ett faktum. Neste PP blir det nok ikke temping og jeg skal prøve å ikke stresse... EL skjer også når vi er i Syden, så kanskje det hjelper på :)

Blæææ [emoji30] Samme her! Pp7 her også. Møkk altså! Håper sydentur gjør susen for dere[emoji173]️[emoji257]

Usj, så kjipt! Jeg er 7 dager inn i pp8. Skal visst drøye litt denne gangen! Deilig med litt varme da! Vi får håpe det klaffer denne runden! :)

Syns dagene alltid snegler seg avgårde når man prøver uansett hvor man er i syklusen [emoji30] Håper el kommer på normalt tidspunkt denne pp for deg [emoji173]️
Ja, håper det jeg også! Syns alle rundt meg blir gravide for tiden! Nå må det da være vår tur snart?

Usj, så kjipt! Jeg er 7 dager inn i pp8. Skal visst drøye litt denne gangen! Deilig med litt varme da! Vi får håpe det klaffer denne runden! :)
Brukt kortere tid tidligere? Her satt både nr 1 og nr 2 på Pp3... Så dette er ekstra kjipt...

Brukt kortere tid tidligere? Her satt både nr 1 og nr 2 på Pp3... Så dette er ekstra kjipt...
Ja, nr 1 satt med en gang. Rakk ikke begynne å tenke på prøving, eggløsning eller noe. Ikke noe særlig dette her. Flere av de som fikk nr en samtidig med meg er gravide eller har allerede fått nr 2. Kjipe greier.

Om det var tilfeldig eller ikke, jeg tror det hjalp - etter å ha sluttet med p-piller i august 2017 og ikke blitt gravid før i april 2018 - den mnd. jeg drakk grapefruktjuice før og rundt eggløsning. det skader vel ikke å prøve? [emoji1] håper for og heier på dere alle

Heisann! Hvordan går det med deg? Nærmer du deg el?
Har ikke peiling! [emoji23] hadde masse elslim i går og litt i dag, men negativ e-test. Regner egentlig ikke med at den kommer før neste helg, har komt så sent de siste ppene. Men humper i vei nå også da. Skal begynne å teste etter el hver dag snart, men har ikke så mange eltester igjen. Bør vel gjøre som deg snart og storhandle! Hvordan ligger du an da?noe nytt? :)

Har ikke peiling! [emoji23] hadde masse elslim i går og litt i dag, men negativ e-test. Regner egentlig ikke med at den kommer før neste helg, har komt så sent de siste ppene. Men humper i vei nå også da. Skal begynne å teste etter el hver dag snart, men har ikke så mange eltester igjen. Bør vel gjøre som deg snart og storhandle! Hvordan ligger du an da?noe nytt? :)

Nei, lite tegn til el her [emoji849] Håper din kommer veldig snart [emoji8][emoji173]️

Nei, lite tegn til el her [emoji849] Håper din kommer veldig snart [emoji8][emoji173]️
Ja, jeg også! Har det om mulig enda mer travelt på jobb nå, så har hatt minimalt med tid til å tenke prøvingen siste tiden. Håper din dukker opp snart også! [emoji173]

Ja, jeg også! Har det om mulig enda mer travelt på jobb nå, så har hatt minimalt med tid til å tenke prøvingen siste tiden. Håper din dukker opp snart også! [emoji173]

Uff [emoji33] Du må roe ned så ikke du ender opp som meg. Jeg er sykmeldt nå. Utbrent visst [emoji15] vi er like langt i syklusen, blir spennende å se om vi får el samtidig nå da [emoji5]

Uff [emoji33] Du må roe ned så ikke du ender opp som meg. Jeg er sykmeldt nå. Utbrent visst [emoji15] vi er like langt i syklusen, blir spennende å se om vi får el samtidig nå da [emoji5]
Ja, nærmer seg slutten på stresset nå! drar på ferie 19 juni, så da blir det ro uannsett hvor mye jeg har å gjøre på jobb. Tipper du får el først, men siden jeg har litt kort lutealfase kan det jo hende ikm bli noe lunde samtidig :)

Back
Topp