Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Argh... Hater å ikke ha troen. 7 dpo og kjenner meg bare helt vanlig.
Syns det er litt spennende, så lenge du bare spotter. Hold meg oppdatert om du tester mer!![emoji173][emoji173]Vet ikke når jeg hadde el, så vet ikke dpo. Men har i utgangspunktet ikm på torsdag. Er på enten syklusdag 26 eller 3 i dag [emoji85]
Krysser fingrene for deg!! Veldig tidlig ennå!!Argh... Hater å ikke ha troen. 7 dpo og kjenner meg bare helt vanlig.
Syns det er litt spennende, så lenge du bare spotter. Hold meg oppdatert om du tester mer!![emoji173][emoji173]
Syns det er litt spennende, så lenge du bare spotter. Hold meg oppdatert om du tester mer!![emoji173][emoji173]
Vis vedlegget 256082
Som forventet. Syns mensen kan komme nå [emoji849]
Takk både temp og puls steg litt i dag. Men blend test. 8 dpo.. Så er jo fortsatt tidlig.Supertidlig enda da [emoji173]️ Er fremdeles masse håp for deg [emoji173]️[emoji257] Krysser fingrer og heier [emoji5]
Hadde også en sånn i dagVis vedlegget 256082
Hadde også en sånn i dag
Men i morgen vett da er håpet der på nytt[emoji173]️[emoji257]
Men i morgen vett da er håpet der på nytt
Åh, så dritt! Men om det er festeblødning kan det jo ta en uke før du får positiv test. Jeg beholder håpet litt på dine vegne![emoji173] rart at ikke mensen har kommet skikkelig i gang ellers.Vis vedlegget 256082
Åh, så dritt! Men om det er festeblødning kan det jo ta en uke før du får positiv test. Jeg beholder håpet litt på dine vegne![emoji173] rart at ikke mensen har kommet skikkelig i gang ellers.Vis vedlegget 256082
Åh, så dritt! Men om det er festeblødning kan det jo ta en uke før du får positiv test. Jeg beholder håpet litt på dine vegne![emoji173] rart at ikke mensen har kommet skikkelig i gang ellersVis vedlegget 256082
Åh, så dritt! Men om det er festeblødning kan det jo ta en uke før du får positiv test. Jeg beholder håpet litt på dine vegne![emoji173] rart at ikke mensen har kommet skikkelig i gang ellers
Ja, vanskelig å holde på den selv innimellom! [emoji173] Jeg er vel på cd 5 og føles som en evighet til el! Den kommer senere hver eneste syklus- kjedelig.[emoji173]️[emoji8] Godt noen har troen [emoji38]
Ja, vanskelig å holde på den selv innimellom! [emoji173] Jeg er vel på cd 5 og føles som en evighet til el! Den kommer senere hver eneste syklus- kjedelig.
Hvordan går det med deg da? Tanta kommet?Blææærk! Nå må det snart klaffe [emoji30] Håper el kommer til normal tid denne runden [emoji173]️[emoji257]
Hvordan går det med deg da? Tanta kommet?