_Mammatilto_
Blir kjent med forumet
Jeg syns den ser positiv ut [emoji5]
Har akkurat hoppet litt i høyet, håper det klaffer for oss[emoji169] ønsker meg så gjerne en nr 2!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg syns den ser positiv ut [emoji5]
Har akkurat hoppet litt i høyet, håper det klaffer for oss[emoji169] ønsker meg så gjerne en nr 2!!
Nei! Vi har litt problemer med å finne tid til time, hvis vi skal gjøre det utenom arbeidstid må vi ha barnevakt, og det er så syyykt travelt på jobb i april og mai så det blir veldig vanskelig å gjøre det i arbeidstiden. Skal ikke være enkelt!
Ja, tror jeg er i dpo-land nå. Ff mener jeg er fire dpo, men det er jeg rimelig sikker på er feil. Tror heller to dpo er riktig. Virker som el kommer senere og senere, - syns ikke noe om det!Har ikke hatt tid til å kjenne på magefølelsen, men kjenner forventningene er laaave! Har det så travelt på jobb, så har ikke hatt tid til å tenke så mye på prøvingen som ellers. Litt deilig egentlig! Hvor er du i syklusen nå? Vet du når ikm er?Hvordan går det med deg? Er du entret dpo land? Magefølelse? [emoji173]️[emoji257]
Ja, tror jeg er i dpo-land nå. Ff mener jeg er fire dpo, men det er jeg rimelig sikker på er feil. Tror heller to dpo er riktig. Virker som el kommer senere og senere, - syns ikke noe om det!Har ikke hatt tid til å kjenne på magefølelsen, men kjenner forventningene er laaave! Har det så travelt på jobb, så har ikke hatt tid til å tenke så mye på prøvingen som ellers. Litt deilig egentlig! Hvor er du i syklusen nå? Vet du når ikm er?
Jeg får ikm 29 eller 30 april. Tror ikke det blir noe testing før etter ikm (stor i kjeften 2dpo [emoji23])! Har lyst å ta tempepause frem til ikm også, men klarer ikke la være!Jeg tror jeg er 1-2 dpo nå. Er på CD15 i dag. Ikm er en av de første dagene i mai Lave forventninger her også, og travelt her også så har det litt som deg. Enig i at det er litt deilig [emoji4]
Jeg får ikm 29 eller 30 april. Tror ikke det blir noe testing før etter ikm (stor i kjeften 2dpo [emoji23])! Har lyst å ta tempepause frem til ikm også, men klarer ikke la være!
Oi! Håper du ikke får bruk for alle de testene! Ikke noe poeng å tempe om det bare stresser deg nei! Jeg syns det er veldig artig å tempe for å bekrefte el, men syns ikke det er så artig i dpo-land! Blir så skuffa hver gang tempen synker eller får en dipp. Klarer ikke stoppe likevel- vil ha statistikken til senere [emoji23]Hehe.. stor i kjeften jeg også og sier det samme [emoji16] Meeeen.. jeg har bestilt 100 graviditetstester og 100 el tester. Kommer de før ikm er det fare for testing selv om jeg absolutt ikke har troen [emoji15] Jeg har så vidt begynt å øve meg på å tempe. Tror ikke det er noe jeg kommer til å gidde. Blir helt stresset av det!
Oi! Håper du ikke får bruk for alle de testene! Ikke noe poeng å tempe om det bare stresser deg nei! Jeg syns det er veldig artig å tempe for å bekrefte el, men syns ikke det er så artig i dpo-land! Blir så skuffa hver gang tempen synker eller får en dipp. Klarer ikke stoppe likevel- vil ha statistikken til senere [emoji23]
Ja, hvilepulsen skal vel oppføre seg på litt samme måte har jeg skjønt. Jeg får aldri sove lenge i helgen uansett, så for min del kan jeg like godt tempe. Men jeg er heller ikke såå nøye på tidspunkt, og kan godt variere med en time. Har ikke vært noen problem å finne el.Hehe.. nei, håper ikke det! Men de var billige da, så kan jo gi de videre om jeg ikke har behov for de. Har en feeling at de og flere blir brukt opp [emoji15] Ja, tempingen syns jeg var stressende. Liker å sove litt lenger i helgene og da passer det dårlig. Og jeg er ikke en som kan ha vekkerklokke på og sovne igjen etterpå [emoji38] Skjønner godt at du liker å følge med på den! Er jo greit å ha statistikk da [emoji5] Tror jeg holder meg til Fitbiten jeg [emoji5]
Ja, hvilepulsen skal vel oppføre seg på litt samme måte har jeg skjønt. Jeg får aldri sove lenge i helgen uansett, så for min del kan jeg like godt tempe. Men jeg er heller ikke såå nøye på tidspunkt, og kan godt variere med en time. Har ikke vært noen problem å finne el.
Ja, nå må det bli rugetid snart! Like greit at det er travelt for tiden- dpo-dagene går mye fortere enn de pleier.Ja, og den måler seg selv [emoji38][emoji1303] Nei, jeg skjønner godt at du temper! Hadde nok gjort det selv hvis jeg måtte tidlig opp uansett [emoji4] Får håpe vi slipper alt sånt om veldig kort tid [emoji173]️[emoji257]
Ja, nå må det bli rugetid snart! Like greit at det er travelt for tiden- dpo-dagene går mye fortere enn de pleier.
Enig i det. Slapper mer av også da (bortsett fra at jobben stresser meg som f!) Bare en uke til ikm nå! Testedag neste mandag!(hvis jeg klarer å vente- har fem tidligtester liggende)Jaaaa [emoji7] Krysser alt jeg har for det! Travelt her også, og når jeg ikke har testet og ikke har helt troen går dagene litt fortere syns jeg [emoji5]
Enig i det. Slapper mer av også da (bortsett fra at jobben stresser meg som f!) Bare en uke til ikm nå! Testedag neste mandag!(hvis jeg klarer å vente- har fem tidligtester liggende)
Ja, vi har synkronisert oss! Så hvis det klaffer for oss nå, så får vi jo termin rundt samme tid også! Krysser fingrene for det! Uff, ikke bra hvis jobbstress går på helsen løs! [emoji173] Jeg tar en dag- og en oppgave- om gangen, ellers tror jeg at jeg hadde fått panikk! Har innsett at jeg ikke kommer til å klare alle fristene jeg har, og det er ikke noe å gjøre med det. For mye å gjøre og for lite tid!Me too.. utenom jobben her også. Er blitt så gale hos meg på jobb at jeg har time hos lege og regner med min første sykmelding på veldig mange år [emoji15] Ååå så spennende [emoji4] Vi er ganske likt i syklusene vi nå! Jeg har vel ikm 3. Mai. 3dpo i dag. Håper at uansett når du tester så er det to streker du får [emoji173]️
Ja, vi har synkronisert oss! Så hvis det klaffer for oss nå, så får vi jo termin rundt samme tid også! Krysser fingrene for det! Uff, ikke bra hvis jobbstress går på helsen løs! [emoji173] Jeg tar en dag- og en oppgave- om gangen, ellers tror jeg at jeg hadde fått panikk! Har innsett at jeg ikke kommer til å klare alle fristene jeg har, og det er ikke noe å gjøre med det. For mye å gjøre og for lite tid!