Takk... skal oppdatere på fredag etter test.høres flinkt utmasse masse lykke til <3 følger spendt med!!
Sent from my iPhone using BV Forum
Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Takk... skal oppdatere på fredag etter test.høres flinkt utmasse masse lykke til <3 følger spendt med!!
Sent from my iPhone using BV Forum
Takk. Det går egentlig greit. Nesten bedre å være på jobb, så slipper jeg han som sitter og surmuler. Men litt hormonell denne pp. Håper det er ett godt tegn. Men hater å krangle.Huff da...så unødvendig av mannen å være slik!! Håper dagen din er blitt bedre ♡ *klem*
Jente 2004 og gutt 2013
2014 Pp1 Ikm ca 26. august
Ja sjønner ikke helt hvorfor han ikke kan gjøre det selv. Ja men du har jo hatt fri hele formiddagen er hans forsvarstale. Er det ikke meningen at jeg skal ha overskudd til å være på jobb jeg da ?Uff da. Menn er så dumme noen ganger!! Og tror de får alt servert.. Håper det går bedre med deg og at du får en super kveld på jobb
.
Klem til deg
Gutt 06
MA-mai 14
Prøver på nr 2![]()
Nei, ikke sant.. De slapper av på kvelden når vi er på jobb.. Så du skal ikke ha dårlig samvittighet for å ha slappet av før vaktJa sjønner ikke helt hvorfor han ikke kan gjøre det selv. Ja men du har jo hatt fri hele formiddagen er hans forsvarstale. Er det ikke meningen at jeg skal ha overskudd til å være på jobb jeg da ?
Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app
Ja, men det skjønner ikke de. Har litt små srikking nederst i magen nå. Håper det er noe som graver seg ned og sitter fastNei, ikke sant.. De slapper av på kvelden når vi er på jobb.. Så du skal ikke ha dårlig samvittighet for å ha slappet av før vakt
Gutt 06
MA-mai 14
Prøver på nr 2![]()
Håper jeg ogsåÅ så spennende. Håper du får positiv test om Moen dager
Gutt 06
MA-mai 14
Prøver på nr 2![]()
8 dpo... så kan begynne å teste snartSå spennende å følge med på deg nå! Håper på at du har en spire i magen som blir i mange måneder♡
Hvor mange dpo er du i dag?
Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app
Det håper jeg ogsåFortsatt muligheter. Håper tr holder seg borte en stund
Gutt 06
MA-mai 14
Prøver på nr 2![]()
Nei. Ikke tatt i dag, men tenkte i morgen. Er den fortsatt negativ da skal jeg vente til onsdag å se om tr kommer. Har den ikke kommet til onsdagsmorgen skal jeg ta en ny test igjenHar du testet i dag? :-D Håper det er en liten spire på gang!
Jente 2004 og gutt 2013
Ja håper virkelig spira sitter denne ppKrysser fingrene for at tr holder seg laangt borte :-D
Jente 2004 og gutt 2013