Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Takk.. Ikke så mye sol her enda. Får satse på at det blir bedre. Håper du og får nyte de siste dagene sammen med mannen før jenta kommer.Synes også dette svangerskapet har gått fortingenting er bedre... Godt å høre at alt er bra!! Håper du får nyte sommeren med masse sol
![]()
nå nyter vi dagene med storesøster og mann før d braker løstTakk.. Ikke så mye sol her enda. Får satse på at det blir bedre. Håper du og får nyte de siste dagene sammen med mannen før jenta kommer.har dere funnet navn?
Når har du termin Romi?Synes også dette svangerskapet har gått fortingenting er bedre... Godt å høre at alt er bra!! Håper du får nyte sommeren med masse sol
![]()
Åfaenigår Sophien![]()
fremdeles gravid
d håper jeg ogÅfaenhaha
Håper du slipper å gå lenge over da![]()
Så fint navnnå nyter vi dagene med storesøster og mann før d braker løstvi venter på Sannah
ikke så mye sol å skryte av her heller
men like greit kjenner jeg, for jeg koker
![]()
Går unna nåNå er det bare 8 uker igjen til terminen, og jeg gru/gleder meg.
Så bra det ikke var verre og at du fikk reise hjemBle innlagt på sykehus på fredag og fikk tatt masse prøver. De hadde mistanke om svangerskapsforgiftning, men det var det heldigvis ikke. En blanding av stress og lite inntak av drikke var skylden. Var deilig å få reise hjem på lørdag. Dagene går så fort, bare 50 dager igjen til terminen nå![]()
Ja hun gleder seg kjempe mye, lillesøster kan ikke komme fort nokSå bra det ikke var verre og at du fikk reise hjemgleder storesøster seg?
![]()
Tusen takkLykke til med innspurten![]()