Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Takk.. Ikke så mye sol her enda. Får satse på at det blir bedre. Håper du og får nyte de siste dagene sammen med mannen før jenta kommer. har dere funnet navn?Synes også dette svangerskapet har gått fort ingenting er bedre... Godt å høre at alt er bra!! Håper du får nyte sommeren med masse sol
nå nyter vi dagene med storesøster og mann før d braker løst vi venter på Sannah ikke så mye sol å skryte av her heller men like greit kjenner jeg, for jeg kokerTakk.. Ikke så mye sol her enda. Får satse på at det blir bedre. Håper du og får nyte de siste dagene sammen med mannen før jenta kommer. har dere funnet navn?
Når har du termin Romi?Synes også dette svangerskapet har gått fort ingenting er bedre... Godt å høre at alt er bra!! Håper du får nyte sommeren med masse sol
igår Sophien fremdeles gravidNår har du termin Romi?
Åfaen hahaigår Sophien fremdeles gravid
d håper jeg ogÅfaen haha
Håper du slipper å gå lenge over da
Så fint navn håper hun kommer nå i helgen danå nyter vi dagene med storesøster og mann før d braker løst vi venter på Sannah ikke så mye sol å skryte av her heller men like greit kjenner jeg, for jeg koker
Går unna nåNå er det bare 8 uker igjen til terminen, og jeg gru/gleder meg.
Så bra det ikke var verre og at du fikk reise hjem gleder storesøster seg?Ble innlagt på sykehus på fredag og fikk tatt masse prøver. De hadde mistanke om svangerskapsforgiftning, men det var det heldigvis ikke. En blanding av stress og lite inntak av drikke var skylden. Var deilig å få reise hjem på lørdag. Dagene går så fort, bare 50 dager igjen til terminen nå
Ja hun gleder seg kjempe mye, lillesøster kan ikke komme fort nok kjenner jeg gleder meg på å få det overstått nå.Så bra det ikke var verre og at du fikk reise hjem gleder storesøster seg?
Tusen takkLykke til med innspurten