Prøver på nr 2.

En tråd i 'Våre dagbøker' startet av trinebeth, 9 Jun 2014.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. trinebeth Forumet er livet Oktoberskattene 2015

Her går det egentlig ganske fint… koser meg med frøkena å nyte sola den lille stunden vi har den :) håper du også har en fin helg :D
    Syns det er litt uvirkelig at jeg er kommet til uke 25 i dag. Dette går fort :)

• Liker Liker x 1
  2. Romi Glad i forumet

Synes også dette svangerskapet har gått fort :) ingenting er bedre... Godt å høre at alt er bra!! Håper du får nyte sommeren med masse sol :)

• Liker Liker x 1
  3. trinebeth Forumet er livet Oktoberskattene 2015

Takk.. Ikke så mye sol her enda. Får satse på at det blir bedre. Håper du og får nyte de siste dagene sammen med mannen før jenta kommer. :) har dere funnet navn?

4. Romi Glad i forumet

nå nyter vi dagene med storesøster og mann før d braker løst :) vi venter på Sannah ;) ikke så mye sol å skryte av her heller :) men like greit kjenner jeg, for jeg koker :p

• Liker Liker x 1
  5. Sophien Glad i forumet

Når har du termin Romi?

6. Romi Glad i forumet

igår Sophien ;) :p fremdeles gravid

7. Sophien Glad i forumet

Åfaen :p haha
    Håper du slipper å gå lenge over da :p

8. Romi Glad i forumet

d håper jeg og ;)

9. trinebeth Forumet er livet Oktoberskattene 2015

Så fint navn :) håper hun kommer nå i helgen da :)

• Liker Liker x 1
  10. trinebeth Forumet er livet Oktoberskattene 2015

Nå er det bare 8 uker igjen til terminen, og jeg gru/gleder meg.

• Liker Liker x 3
  11. Me&mini Forumet er livet Tilgangsansvarlig VIP Himmelbarn Novemberlykke 2016 Desemberskatter 2016 *Aprilbaby 2018* * Fra frø til Juliblomst 2015 *

Går unna nå:D

• Liker Liker x 1
  12. trinebeth Forumet er livet Oktoberskattene 2015

Ble innlagt på sykehus på fredag og fikk tatt masse prøver. De hadde mistanke om svangerskapsforgiftning, men det var det heldigvis ikke. En blanding av stress og lite inntak av drikke var skylden. Var deilig å få reise hjem på lørdag. Dagene går så fort, bare 50 dager igjen til terminen nå :)

13. Me&mini Forumet er livet Tilgangsansvarlig VIP Himmelbarn Novemberlykke 2016 Desemberskatter 2016 *Aprilbaby 2018* * Fra frø til Juliblomst 2015 *

Så bra det ikke var verre og at du fikk reise hjem:) gleder storesøster seg? :)

14. trinebeth Forumet er livet Oktoberskattene 2015

Ja hun gleder seg kjempe mye, lillesøster kan ikke komme fort nok :) kjenner jeg gleder meg på å få det overstått nå.

• Liker Liker x 1
  15. Twinkle ♥Februar 2015♥ Aprillykke 2016 Februarlykke 2015

Lykke til med innspurten :)

• Liker Liker x 1
  16. trinebeth Forumet er livet Oktoberskattene 2015

Tusen takk :)

17. trinebeth Forumet er livet Oktoberskattene 2015

Tikker sakte men sikkert nedover. Mot terminen. 26 dager igjen nå. Tror ikke hun kommer så mye før terminene. En uke om jeg er heldig :)

• Liker Liker x 2
  18. trinebeth Forumet er livet Oktoberskattene 2015

19 dager igjen :) skal i bryllup i helgen. Så håper hun holder seg inne da, men er hjertelig velkommen etter helgen :D

• Liker Liker x 2
  19. Lillefrø15 Forumet er livet

Spennende:)

20. Me&mini Forumet er livet Tilgangsansvarlig VIP Himmelbarn Novemberlykke 2016 Desemberskatter 2016 *Aprilbaby 2018* * Fra frø til Juliblomst 2015 *

Snart i mål nå♡

Del denne siden