Prøver på nr 2.

Da er legetimen overstått og svangerskapet er bekreftet. Fikk utslag på urinen så må ta en kur mot uvi, noe jeg har egentlig hatt på følelsen siden fredag at var der. Men greit å bli kvitt den. Men må oppfølges pga proteinet I urinen. De håper den forsvinner etter kuren, så vi får se. :/ håper det ikke er noe galt.

Godt å begynne på antibiotika da:). Er nok helt ufarlig:)
Ja som oftest er det bare en uvi I starten av svangerskapet. Men blir litt bekymret når jeg har hovne fingre på morgenen. Er redd det skal være noe galt med morkaken. Blodtrykket var fint I det minste

Ja som oftest er det bare en uvi I starten av svangerskapet. Men blir litt bekymret når jeg har hovne fingre på morgenen. Er redd det skal være noe galt med morkaken. Blodtrykket var fint I det minste
Detta går så bra snuppa!! Gullegget nå vettu! Gleder meg til 17 uker å kjønn :D moro å høre hva du skal ga denne gangen :D ❤️

Detta går så bra snuppa!! Gullegget nå vettu! Gleder meg til 17 uker å kjønn :D moro å høre hva du skal ga denne gangen :D ❤️
Ja blir spennende. Er ferdig med penicillin kuren nå. Så spent på hva kontroll prøven sier om ei uke. :) men er mindre utflod så tror det går fint :) er kommet oss I hus nå. Må bare få på plass alle sakene våre. Men hadde 1 natta her I natt :) hvordan går det med deg

Ja blir spennende. Er ferdig med penicillin kuren nå. Så spent på hva kontroll prøven sier om ei uke. :) men er mindre utflod så tror det går fint :) er kommet oss I hus nå. Må bare få på plass alle sakene våre. Men hadde 1 natta her I natt :) hvordan går det med deg
Her er jeg 25 uker, svær og koser meg :p
Tungt da!!! Men knall form osv, litt halsbrann :p skal til syden om 1,5 uke :D og etter det blir det klargjøring av huset til svigers for salg :D tida går fort nå tror jeg :D

Nærmer meg 12 uker med stormskritt nå. Nedtelling til onsdag. Skal til lab å ta blodprøve på torsdag. Så blir det jm time 8.4 blir spennende å se om de blir å prøve å finne hjerte lyden.

13 uker I dag. Har takvis kvalme enda. Håper det skal gå over snart. Hodepine I går og I dag. Skal jobbe en del I påska, men skal nok gå fint

Back
Topp