Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
I dag er dagen TR skal komme, men har enda ikke sett tegn til den. Litt utflod,en god del hodepine de siste dagene å litt kvalme i dag. Kanskje... håper så inderlig <3
Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app
Spennende. Håper tr blir borte noen månederI dag er dagen TR skal komme, men har enda ikke sett tegn til den. Litt utflod,en god del hodepine de siste dagene å litt kvalme i dag. Kanskje... håper så inderlig <3
Spent . Håper på positiv testDa har BT kommet... så nå blir det test i morgen tidlig
Positiv <3Spent . Håper på positiv test
Gutt 06
MA-mai 14
Prøver på nr 2
Så fantastisk. Gratulerer så myePositiv <3
Takk... men nå har jeg blødd siden i går kveld, redd jeg har mistet. Har fremdeles symptomer som kvalme og ømme bryster... men er veldig usikker. Må nok ta ny test når blødningen har gitt seg for å se om jeg fortsatt er gravid :/Så fantastisk. Gratulerer så mye
Gutt 06
MA-mai 14
Prøver på nr 2
Håpe det er helt ufarlig! Ring lege i morgen å be om blodprøve. Krysser fingrer for spira diTakk... men nå har jeg blødd siden i går kveld, redd jeg har mistet. Har fremdeles symptomer som kvalme og ømme bryster... men er veldig usikker. Må nok ta ny test når blødningen har gitt seg for å se om jeg fortsatt er gravid :/
Ja det håper jeg også på. Satser på at blødningen stopper snart. Blitt litt mindre. Greier snart ikke vente mer. Vil vite. ..Håpe det er helt ufarlig! Ring lege i morgen å be om blodprøve. Krysser fingrer for spira di
Gutt 06
MA-mai 14
Prøver på nr 2
Forstår jeg veldig godt. Men jeg tror vel at blodprøver viser det best. Ta en i morgen og onsdag, så ser du om hcg øker.Ja det håper jeg også på. Satser på at blødningen stopper snart. Blitt litt mindre. Greier snart ikke vente mer. Vil vite. ..
Tusen takk håper også... syns det er rart at testen skal være så klar og fin på morgenen og så skal TR sette igang på kvelden...Forstår jeg veldig godt. Men jeg tror vel at blodprøver viser det best. Ta en i morgen og onsdag, så ser du om hcg øker.
Jeg krysser alt jeg har og heier på lille spire
Gutt 06
MA-mai 14
Prøver på nr 2