Prøver på (en til) sistemann

CD 7 i dag og endelig en mensen og spottingen helt over:) Har fått EL-tester i posten, og tester en gang per dag til streken blir sterk, så to ganger pr dag. Blir babydans annenhver dag fom i kveld igjen, så er vi i gang! Wohooo! Håååååper virkelig det blir klaff denne måneden:rolleyes: Heldigvis en del som skjer fremover med bursdagsfeiringer, besøk, bh&skolestart etc, så tror de neste dagene og ukene skal gå fort:joyful:
Lykke til med testingen :) :) Krysser fingrene for deg :) :)
 
CD8 i dag og begynte med aksjelegging i går, sommvi fortsetter med annenhver dag fremover:)

Har startet å teste etter EL, men den er foreløpig veldig negativ (se bilde:hilarious:). Tenkte foreløpig å teste en gang pr dag til den blir litt sterkere, så teste to ganger per dag. Gikk jo glipp av peaken den ene pp jeg testet med nr.4 (endte opp med å bli gravid den pp til tross for ingen positiv EL-test), så håper å finne den nå! Jeg temper også fortsatt, så kombinasjonen burde blir bra:) Siden vi legger inn aksjer annenhver dag, er det jo egentlig ikke nødvendig med testing, men er nysgjerrig:rolleyes: Og siden jeg tydligvis er en testetøs, er det overraskende tilfredsstillende å teste hver dag:hilarious: Er nok litt kontrollfrik også, og alt som har med babylaging og svangerskap generelt er jo litt tilfeldig og går sin gang uavhengig av følelser/tanker/ytre påvirkning, men jeg vil allikevel påvirke i riktig retning der jeg kan:Heartred Mine 5 barn er jo så tette- det lengste oppholdet er 2år&1mnd mellom nr.2 & nr.3 (for da giftet vi oss).. Så er spent på hvor lenge det går mellom nr.5&nr.6! Vil jo helst at minsten blir like tett på som resten av gjengen:love2 Og jeg tror nok en del av det som gjør livet med mange barn forholdsvis enkelt, er at de er så tette i alder- for da har de alltid noen søsken med samme behov og interesser:joyful: Tiden vil vise!
 

Vedlegg

  • EE633C9E-A593-4A3D-866F-91A42B652B54.jpeg
    EE633C9E-A593-4A3D-866F-91A42B652B54.jpeg
    21,2 KB · Visninger: 81
SÅ koselig oppdatering :)
Vil tro at du blir gravid i løpet av noen få PP :) Og er jo koselig med flere så tette :)
Hvilken dag tror du EL kommer på? :)
 
SÅ koselig oppdatering :)
Vil tro at du blir gravid i løpet av noen få PP :) Og er jo koselig med flere så tette :)
Hvilken dag tror du EL kommer på? :)

Så koselig:) Hvis jeg faktisk er tilbake i syklus etter en EL og normal tr nå, så har jeg sykluser på rundt 30 dager. I så fall kommer EL rundt 16/8. Føles sååååå lenge til, men er takknemlig for at kroppen endelig er ute av ‘dvalen’ sin:p Har jo egentlig prøvd siden midten av april, men tok jo så lang tid før EL kom, og endte opp med å slutte å amme til slutt som gjorde susen:hilarious: Håper det klaffer for deg denne pp! Hvordan går det med deg? :Heartred
 
Så koselig:) Hvis jeg faktisk er tilbake i syklus etter en EL og normal tr nå, så har jeg sykluser på rundt 30 dager. I så fall kommer EL rundt 16/8. Føles sååååå lenge til, men er takknemlig for at kroppen endelig er ute av ‘dvalen’ sin:p Har jo egentlig prøvd siden midten av april, men tok jo så lang tid før EL kom, og endte opp med å slutte å amme til slutt som gjorde susen:hilarious: Håper det klaffer for deg denne pp! Hvordan går det med deg? :Heartred
Tror du mener at tante kommer 16/8 :) :) ? (Eller helst ikke kommer såklart :p )
Går fint her :) 2 DPO i dag og helt overbevist om at jeg kommer til å bli gravid, det har jeg bestemt meg for denne runden bare :p :p
 
Tror du mener at tante kommer 16/8 :) :) ? (Eller helst ikke kommer såklart :p )
Går fint her :) 2 DPO i dag og helt overbevist om at jeg kommer til å bli gravid, det har jeg bestemt meg for denne runden bare :p :p
Hehe, ja selvfølgelig :hilarious: Surrer litt her:p Tror jeg skal ha EL rundt 1/8? Så er en stund til det også;) Men vips så har tiden gått, så gjelder å kose seg litt her&nå også:happy: I kveld får jeg venninner på vin-besøk, så det blir koselig:) Tenker at det kan jo hende dette blir siste gangen på veldig lenge (liker ikke å drikke i dpo-land for sikkerhetsskyld), for forhåpentligvis blir det jo klaff denne mnd:joyful:
 
Hehe, ja selvfølgelig :hilarious: Surrer litt her:p Tror jeg skal ha EL rundt 1/8? Så er en stund til det også;) Men vips så har tiden gått, så gjelder å kose seg litt her&nå også:happy: I kveld får jeg venninner på vin-besøk, så det blir koselig:) Tenker at det kan jo hende dette blir siste gangen på veldig lenge (liker ikke å drikke i dpo-land for sikkerhetsskyld), for forhåpentligvis blir det jo klaff denne mnd:joyful:
Hehe, ja den kommer nok muligens rund da ja :)
Ja liker heller ikke å drikke i DPO land :) Men tror ikke det er krise om noen gjør det heller altså :)
Man må vel bare føle på det selv :)

Lykke til, kos deg med besøk :) :)
 
Hehe, ja den kommer nok muligens rund da ja :)
Ja liker heller ikke å drikke i DPO land :) Men tror ikke det er krise om noen gjør det heller altså :)
Man må vel bare føle på det selv :)

Lykke til, kos deg med besøk :) :)

Absolutt- det spørs jo også helt på hvordan livet er når man prøver også. Vi har jo så mange små barn, så drikker utrolig sjelden fra før, så er ikke noe annerledes å ‘holde seg unna’ i dpoland egentlig:rolleyes: Da vi prøvde på førstemann hadde få av vennene våre barn, så da ble det oftere turer på byn etc, og da holdt jeg meg ikke unna før jeg hadde positiv test :) Føler ikke man er ordentlig gravid før man har positiv test liksom, for man kan jo ikke vite det før da:p

Men i kveld blir det litt vin&skravling- det blir kos:)
 
Absolutt- det spørs jo også helt på hvordan livet er når man prøver også. Vi har jo så mange små barn, så drikker utrolig sjelden fra før, så er ikke noe annerledes å ‘holde seg unna’ i dpoland egentlig:rolleyes: Da vi prøvde på førstemann hadde få av vennene våre barn, så da ble det oftere turer på byn etc, og da holdt jeg meg ikke unna før jeg hadde positiv test :) Føler ikke man er ordentlig gravid før man har positiv test liksom, for man kan jo ikke vite det før da:p

Men i kveld blir det litt vin&skravling- det blir kos:)
Ja blir jo lett til at man er mer hjemme og ikke fester noe når man har små barn ja :) :)
Selv om jeg har bare 1, så ser jeg jo og at vi lever et helt annet liv etter vi fikk henne :)

De første årene jeg var sammen med mannen min var det jo full fest og full rulle hver helg :) :)
Elleville tilstander nesten :p :p

Nå er vi heldig om vi tar oss et glass vin 1 gang i måneden :p :p
 
Ja blir jo lett til at man er mer hjemme og ikke fester noe når man har små barn ja :) :)
Selv om jeg har bare 1, så ser jeg jo og at vi lever et helt annet liv etter vi fikk henne :)

De første årene jeg var sammen med mannen min var det jo full fest og full rulle hver helg :) :)
Elleville tilstander nesten :p :p

Nå er vi heldig om vi tar oss et glass vin 1 gang i måneden :p :p

Kjenner meg igjen! Jeg&mannen møttes under studier, så ble en del festing:p Men 11år og 5 barn etter er livet ganske annerledes:joyful: Fortsatt ganske elleville tilstander, men pga liv&røre med mange små- ikke pga fest&morro:hilarious:
 
CD10 i dag og lange dager her:rolleyes: EL testene er supernegative (tar en hver morgen), men legger inn aksjer annenhver dag allerede:joyful: Håper syklusen blir som normalt, og at EL kommer rundt CD16!
Ellers lite å melde herfra- bruker en del tid på å lese alle andres historier da, og spennende å følge dere som er i dpo-land! :)
 
Noen får ikke økning på El før den er positiv :) :)

Bare fortsette og teste :) :) lykke til :) :)

mange klemmer
 
Noen får ikke økning på El før den er positiv :) :)

Bare fortsette og teste :) :) lykke til :) :)

mange klemmer
Er det sånn? Jeg har jo bare testet en pp før, så helt grønn på det her;) Får bare fortsette da, så håper jeg tempen hopper&jeg får positiv el-test snart! :p

Spennende at du er i dpo-land! Krysser fingrene for deg altså! :Heartred
 
Er det sånn? Jeg har jo bare testet en pp før, så helt grønn på det her;) Får bare fortsette da, så håper jeg tempen hopper&jeg får positiv el-test snart! :p

Spennende at du er i dpo-land! Krysser fingrene for deg altså! :Heartred
Mine egne blir som regel ikke noe annet enn blenda før det er 2-3 dager til El for eksempel :)
Mens andre har en strek som vises der hele syklusen :) Veldig varierende såvidt jeg har skjønt :)

Lykke til du og :)
 
Mine egne blir som regel ikke noe annet enn blenda før det er 2-3 dager til El for eksempel :)
Mens andre har en strek som vises der hele syklusen :) Veldig varierende såvidt jeg har skjønt :)

Lykke til du og :)
Åh, godt å vite! :) Er litt spent merker jeg- er jo redd syklusene ikke er regelmessige, så hååååper jeg får EL snart som den ‘skal’:rolleyes:
 
Back
Topp